Ex on the Beach Double Dutch

Volgens mij wordt zij gewoon als zijn ex gezien omdat ze de eerste avond seks (?) hadden . En nu verder niks meer samen hebben ofzo

2 likes

Nee toch, want hun plaatje staat ook bij het naambalkje van de ander

Ja want hij had haar toch een keer gefapt tijdens eotb?

@Canvastas jaaaaa zij kijkt dan ZO eng! Wij doen het ook altijd na haha met haar fouillerendansje ieeewwlll

Ik vond die Magic Mike dans die mezdi ging doen op de grond trouwens ook zo mega aanstellerig en goor

2 likes

Komt er dan bij iedereen in het huis die iets met elkaar doet ook een foto? Ik dacht alleen bij echte exen (ofja de echte exen, scharrels en ons dan)
Ik weet het serieus niet want dit is het eerste seizoen dat ik kijk haha. Maar leek me niet logisch :stuck_out_tongue: maar kan

1 like

Ja, komt idd omdat zij wat in het huis hebben gedaan.

Dan ben je meteen een ex.

Klopt ook wel met hun definitie van een ‘ex’ in het programma. Elke ONS is een ex.

1 like

Hahaha ik zie nu dat enge hoofd van Stacy voor me bij fouilleren.

5 likes

Ja want Angelica is ook de ex van iedereen maar dat is ook alleen eenmalig/af en toe seks geweest
Ex is een breed begrip in dit programma

1 like

Ooh dat heb ik niet meegekregen haha

1 like

Ik denk dat het voor hem idd puur lust en sex is. Zie hun geen relatie hebben na EOTB haha.

1 like

Ze was bij het kijken van de aflevering nog wel positief over Robin

1 like

Ik zie Diaz nog wel eens op algemene beelden maar dat is het gelukkig. Anders zou ik denken dat ie vertrokken was.

4 likes

Ik heb dat met Jim, die zie je ook amper. Dat vind ik dan wel jammer want hem vind ik leuk maar Diaz is idd prima zo.

1 like

Regelen :face_vomiting:

3 likes

Haha wilde precies dit reageren, regelen klinkt zo kut? :mask: Ook echt er vanuit gaan dat de mannen de vrouwen regelen, kan toch net zo goed andersom

En over Robin vraag ik het me af hoor! Opzich had hij makkelijk op die pogingen van zijn ex kunnen ingaan, maar dat deed hij niet. Aan de andere kant zei hij wel dat zijn vlinders nog rups waren :joy:

3 likes

Ja je hebt gelijk, ontdek net dat ik niet eens de hè aflevering heb gekeken…

Die vrouwen doen niet alsof. Volgens mij willen ze ook echt niet. Ik zou ook niet echt gecharmeerd raken van versierpogingen van Diaz, Elias of Brody, en dat geschreeuw om wie van wie is. Neem een voorbeeld aan Robin: die versierde Stacy op een degelijke manier en er was vuurwerk.

7 likes

Ik vind Harrie echt zo leuk. Echt het type mannen waar ik op val, zo fout haha.

1 like

Wat is Brody zijn verhaal hij is echt zo raar. Ben gewoon blij dat het seizoen is afgelopen :neutral_face:

Viel me trouwens ook op dat er 0 exen van Brody zijn gekomen. Ook best vreemd.

8 likes