Op de site van MTV? Verder kan het in Nederland alleen op videoland en dat hebben jullie niet in België
Hahahaha jongens deze aflevering
Hahahahhahaha dat YS(transgender) Dusty pijpt en ze dan hem allemaal gaan highfiven en knuffelen (“echt respect, trots gappie!! Respect man!!!”) want zo dapper van hem en voor haar gaan klappen omdat ze een “taboe hebben doorbroken” en dat YS dan ook bloedserieus zegt dat ze echt heel erg trots op zichzelf is meid neeeeeee je bent Dusty’s nummer 211 en je bent iemand op tv aan het pijpen, dat is niet een moment om trots op te zijn
En Quinten is fucking 33 en heeft kinderen !!! En dan neukt ie binnen 12 uur twee vrouwen, waarvan één in het openbaar
En dat Stevie het zat is “dat de mannen alles maar pakken” en dus wil ze als feministisch punt “zelf de mannen neuken” hahaha nou dat zal ze leren!!!
En
is echt een fucking zielig kind.
Is Joey een seriemoordenaar denken jullie?
- Ja
- Nee maar wel iets anders creepies
0 stemmers
Pff wat is die Dylan een eng mannetje zeg, eerst zo boos zijn omdat hij geen seks krijgt van Shirley omdat hij er zoveel heeft geïnvesteerd (drie dagen elkaar wat aandacht geven). En vervolgens woest zijn op Dusty die alleen maar ligt te slapen omdat hij denkt recht te hebben op het bed aka seks met Stevie. En hoe hij ook over vrouwen praat, zo naar. Engnek.
En steeds maar tegen die Quentin zeggen ‘ik heb geen probleem met jou hoor!!’ omdat hij gewoon doodsbang voor hem is
Waaaaaarom doet Quintin in godsnaam mee? Hij is hier toch veel te oud voor joh, er zit niet eens een ex van hem.
Hij heeft nu ook een vriendin, zij mag even toekijken hoe hij bij aankomst gelijk met twee vrouwen het bed in duikt. Al wist ze vast wel waar ze aan begon, hoop ik
Echt he, ik vond hem altijd wel oke maar hij komt nu ook over als een oude viezerik. Dat hij ook met Shirley had besproken dat hij nog even twee anderen mocht doen want zij had er ook twee gehad voor hem.
Ik vind het vooral vaag dat hij dit doet terwijl hij kinderen heeft. Dat je zo op tv komt valt ook al iets van te zeggen, je kinderen kunnen het allemaal terug zien maar dan kan ik nog een beetje denken van, maar dit was voor jullie tijd. Maar de oudste is van 2019. Die zal onderhand naar school gaan. Leuk hoor dat je vader dan zo op tv komt.
Ik mag toch hopen dat basisschoolkinderen niet naar ex on the beach kijken of is dit naief?
Dat is zeker naief.
En als ze geen tv kijken dan komt het wel voorbij op social media ofso.
Zoveel zin om deze scene te gebruiken als opening voor een paper over gender en seksualiteit. Het is een parel van een scene
Als ik Quentin was zou ik een klacht indienen over de belichting. Die man lijkt grijs.
Ben echt elke aflevering weer gefascineerd door wat Meghan’s plastische chirurg met haar ogen heeft gedaan. Alsof ze erheen is gegaan met een plaatje van een kat.
Hahaha ja
Sowieso ben ik gefascineerd door de manier waarop de andere kandidaten Megan altijd subtiel dom noemen. Ook toen TongTornado zo debiel deed en Meghan toen kwam en Shirley (?) zei “ZELFS Meghan ziet dat wat je doet raar is” en vorige aflevering ook elias (?) die dan zei van “ja dan sturen we Meghan er wel op af, die snapt het toch niet, maar dan regelen we het zo” (weet ff de context niet meer”.
Als zelfs die mensen naar jou kijken als de Village Idiot
Maar zij is dan ook bijzonder dom. Ik denk serieus dat zij zwakbegaafd is.
Dacht ik eerst van Shirley, maar die ademt gewoon door haar mond waardoor ze er dom uitziet. Opzich zegt zij niet heel erg domme dingen verder, valt me mee haha.
Maar Meghan is idd wel intelligentielevel Shani, ze doet me soms ook aan Shani denken omdat ze ook ineens zo kan exploderen en door het lint gaan. Het is ook wel zielig dat Luca haar zo manipuleert want zij snapt het echt gewoon niet.
Toen met Dusty en Sam vond ik het echt fucking dom van Sam dat ze zich zo liet gebruiken, maar die was wel gewoon bij haar volle verstand zeg maar. Maar Meghan gelooft echt in de dingen die Luca zegt, keer op keer.
Hahahahahhahahah😂
Ze heeft die cat eye operatie volgens mij ook net voor vertrek gehad, op de foto’s die ze nu plaatst lijkt het al veel minder, gelukkig.
Dacht ik eerst ook, maar volgens mij doet zij zich onnozeler voor dan dat ze is
Bij Megan loopt gewoon het kaas uit haar oren
Koekroerend.
koekroerend of koekeroend ?
Meid geen idee dit is blijven hangen na al die jaren