Als verleidster?
Ja als verleidster! Maar ze wilde niet omdat ze het niet goed vond om andere mensen te laten vreemdgaan (wat ik ook wel weer snap)
Ik begrijp de keuze om haar als verleidster in te zetten niet zo. Op EOTB leek ze nou niet bepaald gewillig te zijn in het snel aangaan van dingen. Dus hoe zou ze dat moeten doen op TI?
Zou het sneller begrijpen als ze iemand vroegen zoals Lena of Sabrina.
Oh ja Sabrina zou echt goeie tv opleveren, ik vond haar heel grappig in ex on the beach. Denk dat zij 't goed zou doen als verleider, 't ligt er bij haar niet zo dik bovenop, ofzo?
Mijn hoofdreden om het sowieso te gaan volgen
ik vond die djessy nog wel leuk en normaal. Ook goed van haar dat ze niet met die Elias in bed dook. Heeft tenminste nog een beetje normen en waarden haha
daar heb je zeker gelijk in HAHAHAH, het was wel saaie TV hhahahahaha
ik denk dat ik eerder gewoon verbaasd was dat er mensen normaal dachten in dit programma. ahahaha. dat was nogal shocking.
Hoppaa die kunnen direct door naar Temptation Island (Vips natuurlijk!!!), inclusief matching tattoos
Oh god. Ik las vanochtend ook ergens dat Brody nu zegt dat ‘‘Bad Boy Brody’’ een typetje was en hij in het echt niet zo is.
Kijkt iemand de USA versie? Janelle werd echt helemaal lijp gisteren en wow hoe is iedereen ineens zo goed met Farrah?
Ik vind de USA versie echt heeel leuk, haha. Ook de mensen vind ik leuker dan bij Double Dutch!
Ik ik kijk! Sorry hoor maar die trap was echt niet oké. Ik hoop dat ze aangifte doet. En die jaloerse wijven zijn alleen maar boos op diandra omdat ze de ex van malcolm is, verder heeft ze echt niks verkeerd gedaan.
Nee wow en zij heeft er ook nog eens niets mee te maken. Sterker nog ze hadden er allebei niets mee te maken. Nee die haat jegens Diandra is echt ??? en ondertussen sekst Malcolm gewoon rustig door .
Maar verder vind ik die guy waar Morgan mee gaat leuk, Morgan zelf is ook wel oké en Chad (? geloof ik) die er zo droog tussenzit. In het begin vond ik Maya trouwens wel leuk nog maar ze is echt gemeen geworden door de afleveringen heen
Waar kan ik dit zien? Ook Videoland?
Op de MTV site
Ik vind Diandra zoooo leuk, in are you the one al. Hoe zij ook omgaan met elkaar, probs. Ik kijk alleen mee met Amerika dus loop een paar afleveringen voor denk ik. Zitten een paar intense mean girls tussen hoor, echt niet ok, zo agressief, schreeuwen, etc. Ik vind wel dat ze in de Amerikaanse versie vaker/beter ingrijpen dan bij de Nederlandse
Bij welke aflevering ben jij? Nederland zit op aflevering zes nu geloof ik.
Spoiler
de aflevering dat Diandra met de ex van Janelle in de geheime kamer kwam (en Diandra dit niet wist)
Ik vond Diandra in het begin juist irritant en Maya en Janelle leuk en nu keert het juist om haha, omdat zij zo gemeen doen. En die andere ex van Malcolm (weet ff niet haar naam) lijkt ook wel ok. Farrah oh my lord wat heeft zij sterallures zeg. Maar nu wil ik ook die show van jou kijken haha maar ik kijk al teveel van zulk soort tv dat ik het niet mag opzoeken van mezelf
Ik heb net 10 gezien! Oh dat zal Nurys zijn? Ik wist niet zeker of dat een spoiler zou zijn maar daar is mtv nl dan nu net!
voor de zekerheid misschien een mini spoiler
Haar vind ik ook heel tof, volgens mij hebben zij echt een leuke vriendschap met z’n allen. Ik vind are you the one zo’n aanrader!! M’n favoriet van alle foute mtv programma. Alhoewel ik die niet echt fout vind, zou er zo zelf aan mee doen
Janelle en Maya vind ik zo vervelend, meteen zo misgunnen en claimen, ik vind dat een heel onaantrekkelijke eigenschap, vooral als het zich zo agressief uit
Yesss dat is haar! Ik heb het nu toch al opgezocht en ga denk ik één aflevering kijken