Ex on the Beach Double Dutch

Ik vind Diandra zoooo leuk, in are you the one al. Hoe zij ook omgaan met elkaar, probs. Ik kijk alleen mee met Amerika dus loop een paar afleveringen voor denk ik. Zitten een paar intense mean girls tussen hoor, echt niet ok, zo agressief, schreeuwen, etc. Ik vind wel dat ze in de Amerikaanse versie vaker/beter ingrijpen dan bij de Nederlandse

1 like

Bij welke aflevering ben jij? Nederland zit op aflevering zes nu geloof ik.

Spoiler

de aflevering dat Diandra met de ex van Janelle in de geheime kamer kwam (en Diandra dit niet wist)

Ik vond Diandra in het begin juist irritant en Maya en Janelle leuk en nu keert het juist om haha, omdat zij zo gemeen doen. En die andere ex van Malcolm (weet ff niet haar naam) lijkt ook wel ok. Farrah oh my lord wat heeft zij sterallures zeg. Maar nu wil ik ook die show van jou kijken haha maar ik kijk al teveel van zulk soort tv dat ik het niet mag opzoeken van mezelf :cry:

Ik heb net 10 gezien! Oh dat zal Nurys zijn? Ik wist niet zeker of dat een spoiler zou zijn maar daar is mtv nl dan nu net!

voor de zekerheid misschien een mini spoiler

Haar vind ik ook heel tof, volgens mij hebben zij echt een leuke vriendschap met z’n allen. Ik vind are you the one zo’n aanrader!! M’n favoriet van alle foute mtv programma. Alhoewel ik die niet echt fout vind, zou er zo zelf aan mee doen

Janelle en Maya vind ik zo vervelend, meteen zo misgunnen en claimen, ik vind dat een heel onaantrekkelijke eigenschap, vooral als het zich zo agressief uit

1 like

Yesss dat is haar! Ik heb het nu toch al opgezocht en ga denk ik Ă©Ă©n aflevering kijken :ghost:

Haha nou succes want daar zou ik het nooit bij kunnen laten! Ook hun seizoen of een ander?
Volgens mij zijn er 7 dus je hebt wat te kijken :+1:

Ik heb die avond Ă©Ă©n afl gekeken, maar ben nu de rest van het seizoen aan het kijken haha.

Samenvatting

Heb net de aflevering gezien dat Uche en Clinton geen match zijn, WAT? Zag wel dat ze nog samen zijn in het echt, leuk!

Vind de violence policy van usa versie wel echt goed. Als ze agressief doen mogen ze een nachtje in een hotel afkoelen en dat is de eerste waarschuwing. Als je t nog eens doet mag je maar huis.

3 likes

Is dat met die Farrah?

Yes

Omg

Dit zijn Esmée en Sharon van Ex on the Beach een paar jaar geleden
 die hebben zichzelf ook flink toegetakeld.

1 like

en ze doen nu weer mee aan eotb all stars!

1 like

Wat een looser! Echt niet normaal die gast

Alisa Megastar uit seizoen 2 doet ook weer mee. Ben ik stiekem wel enthousiast over haha.

19 mei start het nieuwe ‘all stars’ seizoen, het ziet er weer lekker heftig uit!

4 likes

Vanavond! Heel veel zin in :smiley:

1 like

Ik ook wel :see_no_evil: guilty pleasure haha
En er gebeurt waarschijnlijk wel wat meer dan in temptation van dit jaar.

@FISSA vanavond 21u30 op MTV

Jaa het is begonnennnn

omg die tweeling. Zo zonde dat gesleutel.

1 like

Ja ik word er een beetje bang van! En ik ben een beetje teleurgesteld in Joshua. Maar ik weet niet zo goed waarom, misschien omdat hij achter Yasmine aanzat.

Ja dat had ik ook wel! Had m sowieso totaal niet verwacht in dat programma, hij kwam op mij meer classy over ofzo om daaraan mee te doen. Maar schijn bedriegt dus haha

3 likes