Haha nou succes want daar zou ik het nooit bij kunnen laten! Ook hun seizoen of een ander?
Volgens mij zijn er 7 dus je hebt wat te kijken
Ik heb die avond ƩƩn afl gekeken, maar ben nu de rest van het seizoen aan het kijken haha.
Samenvatting
Heb net de aflevering gezien dat Uche en Clinton geen match zijn, WAT? Zag wel dat ze nog samen zijn in het echt, leuk!
Vind de violence policy van usa versie wel echt goed. Als ze agressief doen mogen ze een nachtje in een hotel afkoelen en dat is de eerste waarschuwing. Als je t nog eens doet mag je maar huis.
Is dat met die Farrah?
Yes
Omg
Dit zijn Esmée en Sharon van Ex on the Beach een paar jaar geleden⦠die hebben zichzelf ook flink toegetakeld.
en ze doen nu weer mee aan eotb all stars!
Wat een looser! Echt niet normaal die gast
Alisa Megastar uit seizoen 2 doet ook weer mee. Ben ik stiekem wel enthousiast over haha.
19 mei start het nieuwe āall starsā seizoen, het ziet er weer lekker heftig uit!
Vanavond! Heel veel zin in
Ik ook wel guilty pleasure haha
En er gebeurt waarschijnlijk wel wat meer dan in temptation van dit jaar.
@FISSA vanavond 21u30 op MTV
Jaa het is begonnennnn
omg die tweeling. Zo zonde dat gesleutel.
Ja ik word er een beetje bang van! En ik ben een beetje teleurgesteld in Joshua. Maar ik weet niet zo goed waarom, misschien omdat hij achter Yasmine aanzat.
Ja dat had ik ook wel! Had m sowieso totaal niet verwacht in dat programma, hij kwam op mij meer classy over ofzo om daaraan mee te doen. Maar schijn bedriegt dus haha
Ik ben net aan het kijken en haha zo duidelijk dat ze van de productie even moeten vermelden dat ze er veel volgers aan over hebben gehouden :ā)
En ik dacht vorig seizoen dat die Harry nog best okƩ was maar volgens mij heb ik me vergist
Imo ben je niet echt bepaald classy als je als verleider meedoet van temptation haha. Maar heerlijk dat er al in een aflevering meer gebeurd dan in heel temptation dit seizoen.
Ja echt verschrikkelijk! En wat zijn ze idioot bruin zeg, ziet er heel onnatuurlijk uit, wat zeiden ze nou: spuitje om bruiner te worden?
Vraag me wel af waarom Alisa weg is gegaan. Ze zegt zelf dat ze ziek is geworden, maar ik weet niet of ik dat geloof.