Ex on the Beach Double Dutch

Ik ben net aan het kijken en haha zo duidelijk dat ze van de productie even moeten vermelden dat ze er veel volgers aan over hebben gehouden :’)
En ik dacht vorig seizoen dat die Harry nog best oké was maar volgens mij heb ik me vergist

7 likes

Imo ben je niet echt bepaald classy als je als verleider meedoet van temptation haha. Maar heerlijk dat er al in een aflevering meer gebeurd dan in heel temptation dit seizoen.

4 likes

Ja echt verschrikkelijk! En wat zijn ze idioot bruin zeg, ziet er heel onnatuurlijk uit, wat zeiden ze nou: spuitje om bruiner te worden?

2 likes

Vraag me wel af waarom Alisa weg is gegaan. Ze zegt zelf dat ze ziek is geworden, maar ik weet niet of ik dat geloof.

2 likes

Ik vond sommigen stukjes echt ongemakkelijk om naar de kijken, dan denk ik hoe kun je zo zijn?:see_no_evil: Alles voor de fame ofzo.

4 likes

Ik vond het wel een lekkere aflevering. En de sfeer lijkt nu beter dan van het vorige seizoen, hopelijk blijft dat zo

Ik vond Joshua in Temptation echt een schatje, maar op een of andere manier oogt hij een beetje creepy bij EOTB…

11 likes

Altijd zooo benieuwd naar de exen van die mensen, heb zin in dit seizoen
Veel erger dan de vorige kan 't toch niet worden, dat was echt niet om aan te zien af en toe.

1 like

Bij meekijken met zei ze dat ze een ontsteking had in haar maag waardoor ze terug moest naar België

1 like

Zijn er meer mensen die vanuit het buitenland kijken? Ik kan geen videoland account aanmaken (want ik ben niet in Nederland) en MTV website is geblokkeerd. Help help

Zoenden die tweelingzusjes nou met elkaar?

2 likes

Oeeff die Jamy had ik echt een stuk ouder ingeschat dan 22. Ik dacht echt precies hetzelfde als de tweeling (milf😂).

8 likes

Woooh die tweelingzussen lijken precies op Kelly Loef als ze geen make-up op hebben

2 likes

Ik dacht dat ook te zien ja :dizzy_face:

1 like

VPN gebruiken?

heb die kelly loef even opgezocht omdat ik niet wist wie t was, maar die vind ik weer sprekend lijken op die vriendin van lil kleine. ze lijken overigens allemaal op elkaar omdat ze zichzelf allemaal dezelfde eendenbek laten aanmeten die er overigens niet echt gelukt uitziet. Vind het echt afschuwelijk hoe ze eruit zien en die kont van die Kelly?? what de fuck!? ben weer even in shock :rofl::rofl::rofl:

8 likes

zouden ze allemaal dezelfde dokter hebben?! :joy:

1 like

Staat bij jullie de tweede aflevering ook nog niet op videoland?

Op Videoland komen de afleveringen steeds pas op woensdag online

1 like

Je kan het ook gewoon op de site van MTV bekijken

1 like