Ik vond sommigen stukjes echt ongemakkelijk om naar de kijken, dan denk ik hoe kun je zo zijn? Alles voor de fame ofzo.
Ik vond het wel een lekkere aflevering. En de sfeer lijkt nu beter dan van het vorige seizoen, hopelijk blijft dat zo
Ik vond Joshua in Temptation echt een schatje, maar op een of andere manier oogt hij een beetje creepy bij EOTB…
Altijd zooo benieuwd naar de exen van die mensen, heb zin in dit seizoen
Veel erger dan de vorige kan 't toch niet worden, dat was echt niet om aan te zien af en toe.
Bij meekijken met zei ze dat ze een ontsteking had in haar maag waardoor ze terug moest naar België
Zijn er meer mensen die vanuit het buitenland kijken? Ik kan geen videoland account aanmaken (want ik ben niet in Nederland) en MTV website is geblokkeerd. Help help
Zoenden die tweelingzusjes nou met elkaar?
Oeeff die Jamy had ik echt een stuk ouder ingeschat dan 22. Ik dacht echt precies hetzelfde als de tweeling (milf😂).
Ik dacht dat ook te zien ja
VPN gebruiken?
heb die kelly loef even opgezocht omdat ik niet wist wie t was, maar die vind ik weer sprekend lijken op die vriendin van lil kleine. ze lijken overigens allemaal op elkaar omdat ze zichzelf allemaal dezelfde eendenbek laten aanmeten die er overigens niet echt gelukt uitziet. Vind het echt afschuwelijk hoe ze eruit zien en die kont van die Kelly?? what de fuck!? ben weer even in shock
zouden ze allemaal dezelfde dokter hebben?!
Staat bij jullie de tweede aflevering ook nog niet op videoland?
Op Videoland komen de afleveringen steeds pas op woensdag online
Je kan het ook gewoon op de site van MTV bekijken
Blegh word echt naar van die hillbillies met hun trio’s
Spoiler aflevering 1
Yasmine ging met Wayne op date toch? En toen nam Roy haar mee naar boven (maar volgens mij was zij mega dronken en heeft ze sowieso geen interesse in Roy), maar ze deelt een kamer met Wayne en die lag ook al in bed, dus ging ze met hem seksen. Voor mijn gevoel ging dat ook heel snel haha maar zal vast wel zo geëdit zijn.
Ze reageren altijd zo ‘verbaasd’ op die tablet of terror. Zo irritant. Het is niets nieuws.
Ik heb net esmee in het echt gespot terwijl ze aan het werken was bij de Subway
Haha, die andere werk in dezelfde straat in een eet tentje als het goed is.