Ex on the Beach Double Dutch

Blegh word echt naar van die hillbillies met hun trio’s :face_vomiting:

Ik snap dit niet zo goed:

(Even in spoiler voor degene die afl. 1 nog niet hebben gezien)

Samenvatting

Yasmine ging op date met een jongen (weet ff naam niet meer) en vervolgens gingen ze samen naar de slaapkamer maar daar lag een andere gozer in bed en die trok Yasmine naar zich toe en vervolgens gaat ze daar maar mee seksen? Ik kreeg echt ff kortsluiting want ze begon gewoon meteen terwijl ze met die ander naar boven ging?

1 like
Spoiler aflevering 1

Yasmine ging met Wayne op date toch? En toen nam Roy haar mee naar boven (maar volgens mij was zij mega dronken en heeft ze sowieso geen interesse in Roy), maar ze deelt een kamer met Wayne en die lag ook al in bed, dus ging ze met hem seksen. Voor mijn gevoel ging dat ook heel snel haha maar zal vast wel zo geëdit zijn.

Spoiler aflevering 1

Ohhh, ik dacht dat ze met Wayne naar boven ging en een andere gast daar op bed lag. Maargoed, dan nog was ze ineens wel heel snel overstag haha.

Ik vond het trouwens sowieso ineens een vet grote orgie; iedereen zoende ineens met elkaar in dat zwembad en een van die tweeling lag later met Harrie in bed. Erg enerverend voor zo’n eerste aflevering haha

2 likes

Ze reageren altijd zo ‘verbaasd’ op die tablet of terror. Zo irritant. Het is niets nieuws.

17 likes

Ik heb net esmee in het echt gespot :joy: terwijl ze aan het werken was bij de Subway :v:t3:

4 likes

Haha, die andere werk in dezelfde straat in een eet tentje als het goed is.

Esmee werkt geloof ik bij allebei de Subway’s (heb haar bij die andere ook al eens gezien geloof ik), ze werkte nu bij diegene in de straat van het station naar de stad. En sharon idd bij een frietent bij die andere Subway haha. Dat zag ik in ieder geval van de week op instagram haha

(Sorry voor de vaagheid maar dat vind ik wel zo netjes :see_no_evil:)

1 like

Haha voor mij duidelijk :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik kijk nu afl 1 van het nieuwe seizoen en tering ik schrik erg zo erg van de tweeling, wat zien die eruit zeg…

2 likes

ik alleen maar naar zn vervelende persoonlijkheid

21 likes

Neuk maar hoor, ik moet even plassen

19 likes

Meerdere malen per aflevering denk ik echt: waar zijn we / ze in godsnaam mee bezig :joy:

Maar toch elke week kijken he.

2 likes

Huh neukte Joshua nou onder de douche???

Nee Lisa toch met die guy

1 like

Iemand hier omschreef Joshua als een soort creep in dit programma en ik ben het er eigenlijk helemaal mee eens. Hij zit er een beetje zo bij, past er helemaal niet tussen. In de aflevering van gisteren schreeuwde hij ook opeens ‘LISA KRIJGT EEN PIEMEEEL’ oid, ik werd daar zo ongemakkelijk van icm hem haha.

9 likes

Hahah dit zou ik ook tegen mn beste vriendin kunnen zeggen bij een gemiddelde afterparty

2 likes

Ik ging echt goed op het feit dat Elias werd afgewezen.

9 likes

Elke keer dat Elias in beeld komt, moet ik aan Geert Wilders denken en dat komt niet alleen door zijn accent.

6 likes

Omg ik ben begonnen aan afl 1 van t all stars seizoen. What the fuuck haha. Maar ik ik dit wel afkijken