Ex on the Beach Double Dutch

Sharon en esmee zijn echt hilarisch, mijn God wat een vrouwen. “Ja we maken ze gewoon gek en hebben t over een trio maar als t er op aan komt doen we t nie”

Die meiden hebben een spannender leven dan ik en wss stukken minder zorgen dan dat ik heb

12 likes

Hahahahaha dit is zo eng. Ik heb precies hetzelfde

1 like

@Rebeccabloomwood check even het just tattoo of us filmpje van hun op youtube, knettergek die twee maar zo chill met elkaar heb me echt stuk gelachen

1 like

Wat erg!! Maar deze tattoos hebben ze dus blijkbaar weg laten laseren inmiddels? Of is ex on the beach al eerder opgenomen?

Ja heel bijzonder, die verhalen ook zo vertellen. En geen idee eigenlijk, ik denk inderdaad eerder opgenomen want laseren duurt meestal wel wat langer toch?

Ik zie nu op 1 of ander gaar fanaccount van de tweeling dat Sharon, die de tampontattoo had, er iets anders overheen heeft laten zetten.

Ja ik vind die tweeling ook echt heerlijk hahaha “we neuken gewoon iedereen” love die attitude, go get it!

4 likes

inclusief elkaar :sweat_smile:

Ja eentje heeft gecoverd! Kan je zien op kanaal van MTV, maken ze af en toe video’s van na het programma.

1 like

Hahahahahahahahahahaha WTF HEB IK ZOJUIST GEHOORD

1 like

Oké ik kijk dit voor het eerst en wtfff hahaha. Maar wat zijn die witte tasjes die ze allemaal om hebben?

Oooh dat is minder spannend dan ik dacht, ik zat al te denken aan tasjes met condooms voor spontane seks :joy:

18 likes

Hahaha nee helaas is het niet zo spannend. Hoewel er volgens mij wel bakken vol condooms naast die bedden staan

1 like

Wtf deze aflevering. Echt heftig hoe ze regen Rowan deden. En de uitspraken van de tweeling, ik ga de hele tijd stuk. En ik vind het leuk dat Elodie terug is haha.

5 likes

Die stem van yasmin ik ga helemaal kapot :joy::joy::joy:

6 likes

Wat een verschil als Yasmine geen make-up op heeft :dizzy_face:

6 likes

Ik vind het wel zonde dat Alyssa(?) er al uit is hoor. Had echt lekkere drama kunnen worden met haar en de tweeling.

6 likes

Omg is Elodie terug!! Daar hoopte ik al op haha, ik ga nu kijken.

2 likes

Ik snap sommige exen echt niet. We hebben 8 jaar geleden een keer seks gehad :joy: dan ben je toch geen exen van elkaar?

9 likes

Ik hoop dat Robin (?) nog terug komt, die maat van Harrie!

2 likes