Oké ik kijk dit voor het eerst en wtfff hahaha. Maar wat zijn die witte tasjes die ze allemaal om hebben?
Oooh dat is minder spannend dan ik dacht, ik zat al te denken aan tasjes met condooms voor spontane seks
Hahaha nee helaas is het niet zo spannend. Hoewel er volgens mij wel bakken vol condooms naast die bedden staan
Wtf deze aflevering. Echt heftig hoe ze regen Rowan deden. En de uitspraken van de tweeling, ik ga de hele tijd stuk. En ik vind het leuk dat Elodie terug is haha.
Die stem van yasmin ik ga helemaal kapot
Ik vind het wel zonde dat Alyssa(?) er al uit is hoor. Had echt lekkere drama kunnen worden met haar en de tweeling.
Omg is Elodie terug!! Daar hoopte ik al op haha, ik ga nu kijken.
Ik snap sommige exen echt niet. We hebben 8 jaar geleden een keer seks gehad dan ben je toch geen exen van elkaar?
Ik hoop dat Robin (?) nog terug komt, die maat van Harrie!
Dr gezicht is zoveel witter dan dr hals…
Ik hoop dat Jorden of Alex nog het strand op komen huppelen.
Ja Jorden the playboy. Ik snapte dus echt niet wat die vrouwen in hem zagen.
Alex heeft een relatie met Erin (ook eotb) dus ik denk niet dat hij meegaat doen. Waarom weet ik dit haha.
Volgens mij heeft hij nog steeds met Beau! Vandaag kwam hij nog voor in haar instastories
Ik snap ook niet wat die vrouwen in harrie zien!
Indd en in Elias de man met de ketting bahbah. Mannen die aan zulke programma’s meedoen kan ik niet al te serieus nemen.
De man met de ketting gister gespot op een festival. Mét ketting.
ik hoop ook jorden of die jordy, die ex van 1 van die 2ling. Hij was ook hilarisch. Of mr steal your girl
Ik vind dit weer een leuk seizoen! Vorig seizoen was ik afgehaakt door al dat geschreeuw en gevecht. Love de tweeling, en Roy vind ik ook gezellig. Jammer dat ze zo tekeer gingen tegen Rowan, vooral die Yasmine, dat sloeg echt nergens op zeg. Van mij mag Jorden ook wel terugkomen idd!
Vind die agressie echt heftig, vond dat vorig jaar ook zo naar
Vind de schorre hoge stemmetjes wel hilarisch