Ex on the Beach Double Dutch

ik hoop ook jorden of die jordy, die ex van 1 van die 2ling. Hij was ook hilarisch. Of mr steal your girl :rofl::rofl:

2 likes

Ik vind dit weer een leuk seizoen! Vorig seizoen was ik afgehaakt door al dat geschreeuw en gevecht. Love de tweeling, en Roy vind ik ook gezellig. Jammer dat ze zo tekeer gingen tegen Rowan, vooral die Yasmine, dat sloeg echt nergens op zeg. Van mij mag Jorden ook wel terugkomen idd!

1 like

Vind die agressie echt heftig, vond dat vorig jaar ook zo naar

Vind de schorre hoge stemmetjes wel hilarisch

6 likes

Hahahahaha o my God ik zag nu pas t einde wtf

1 like

Ik vind eigenlijk dat ze Yasmine er gewoon uit moeten gooien, dit ging echt veel te ver! Maar dat doen ze natuurlijk niet omdat ze de sensatie graag hebben.

11 likes

Go Lisa. Wat een hysterie zeg.

Ja he, mee eens. Al zou ik dat verder jammer vinden omdat ik dr wel leuk vind. Maar er lijkt totaal geen beleid te zijn omtrent agressie, vind dat zo raar ook. Bij Amerikaanse was t iets van 1 nacht afkoelen ergens anders en als je dan nog wat flikt ga je naar huis

2 likes

Na vorig seizoen lijkt t alsof er totaal geen moderatie op zit, ik vond Brody ook veeeel te ver gaan en die heeft t einde ook gehaald.
Verbaasde me nog dat hier security bij kwam kijkenā€¦

Snap echt niet waar die haat richting Rowan vandaan kwam. Dat die 2 jongens dat zeggenā€¦ ja die zeggen zo veel, kleuters. Normaal zijn de ā€œall starsā€ onderling ook zo loyaal niet, het voelde voor mij meer als een excuus voor een flinke ruzie.

1 like

Mee eens!

dit inderdaad zou beter zijn als hier een beleid voor zou zijn.

Ik vind ook dat ze Yasmine er allang uit hadden moeten gooien. Het is toch niet normaal hoe zij doet? Dat meisje had niets fout gedaan en zij flipt hem helemaal. Later ook gewoon er weer mee doorgaan als de boel alweer wat gesust is. Ik ben het ook met de anderen eens dat het vorig jaar veel te ver ging met Brody. Ik snap gewoon niet hoe er geen beleid hierop kan zijn. Maar my goddie, die Yasmine zou je vriendin maar zijnā€¦ die wordt echt helemaal gek.

4 likes

Het enige wat ik na deze aflevering dacht: what the fuck .

2 likes

Is nu ook mijn gedachteā€¦ ben echt net klaar met afl 3 en 4. Wat een stel idioten allemaal :joy:

Hahahahahahahahaha dat einde!!! Hahahaha

Trek die stemmen van Lisa en Yasmin echt slecht

11 likes

Ben wel echt blij met Elodie, zij is nog wel redeljk en ik vind haar grappig.
Dat hele wij zijn de all stars wij moeten voor elkaar opkomen is wel echt bullshit, het is ook Elodieā€™s tweede keer; waarom zou zij dan niet bij de all stars horen haha?

Ja en Yasmin, knettergek, echt schandalig dat er geen gevolgen zijn voor haar gedrag tegen Rowan

5 likes

Ik vond het vorig seizoen best heftig toen die Elodie de koffer van Lisa over het balkon naar het zwembad gooide met matras enzo :scream:

Jaaaa ik weet nog dat ik Elodie eerst wel grappig vond, maar na een tijdje werd ze echt gemeen

1 like

Ho shit ja dit was ik helemaal vergeten!! Nee dat was echt niet normaal, klopt. Ik vraag me iedere keer weer af waar ze deze types vandaan halen, zo aggressief, net als brody vorig jaar. Volgens mij ken ik niemand die zich zo gedraagt

1 like

Jow ik kijk ook, moet even de laatste aflevering terug kijken. Het ergste is gewoon dat ik van de jongens ā€œkenā€.

Ik heb echt tranen gelachen om deze aflevering