Ja precies. Zij waren de eerste die Rowen “aanvielen” in de groep: “jij bent niet welkom hier, wij zijn all star en we hebben gehoord dat jij een bitch bent dus ga maar terug”. Daarna begon yasmine pas. En dan daarna gaat die tweeling schijnheilig doen dat ze haar zielig vonden en dat ze nooit gemeen tegen iemand doen omdat ze zo’n groot hart hebben. Ja joe
Ik vond het hierbij ook totaal overbodig hoe Elias en Harry haar voorstelden aan de groep. (Toen zij nog op date was met Wayne.)
‘ja ze kwam heel bitchy het strand oplopen en blablabla’
Zij hadden eigenlijk de toon al gezet en dit was ten eerste niet nodig en niet eens waar.
Ja dit viel me ook al op. Iedereen heeft het, terecht, over het asociale gedrag van de tweeling en Yasmine. Maar die kerels hebben eigenlijk het vuur wel aangewakkerd en zijn er dan van weg gestapt. En ik vond dat de andere jongens wel tussenbeide mochten komen.
Euh waar zijn de afleveringen heen bij MTV?
Zijn die altijd offline als er wordt uitgezonden op dat moment?
Ik zie alleen de extra’s en de meekijken met.
Wauw, voor het eerst geen seks deze aflevering
Haha inderdaad, nooit gedacht dat het dit seizoen zou lukken
Ik vond het echt prachtig hoe Elodie die Yasmin op haar muil timmerde.
Ik zou precies het zelfde hebben gedaan, volgens mij heeft ze ook wel rake klappen gehad . Beter ook zo 1 op 1, dan anderen in het huis die zich er mee gingen bemoeien
Waar kijken jullie nu?
Bij mij laat de app nog steeds alleen de extra’s en meekijken met zien en op de website staat aflevering 5 nog niet.
Ik snap er niks van joh, normaal kijk ik altijd gelijk om 22:30 via de app.
ik heb gisteren gewoon via de tv gekeken, maar ik keek nu op de site en de aflevering staat er bij mij ook niet op (het ligt dus niet aan jou) via het linkje van @Seal kan ik het wel opnieuw bekijken!
Echt stom dat er dan zo’n boks activiteit komt, net alsof het de producers geen reet boeit die agressiviteit
Ik heb gister gewoon afl 5 kunnen kijken. Maar ik klikte op iets van episode 5: meekijken met Roy en toen begon de aflevering. Weet niet wat meekijken met Roy is haha
Hahaha nee joh zo noemen ze zichzelf.
Is die Rowan toch naar huis gegaan? Kan me er iets bij voorstellen na vorige keer…
Zag haar deze aflevering helemaal niet voorbij komen?
Ja ze is er nog, je ziet 'r kort als ze dat feest hebben in de villa, dezelfde avond toen Yasmine tegen Elodie uitviel volgens mij
Wat is die Yasmine een achterlijk wijf, wat een zieke agressie heeft zij steeds. Idd mooi om te zien hoe Elodie haar klappen gaf in die boksring. Wat me ook opviel: je ziet Joshua echt bijna niet.
Dat komt volgende aflevering pas! Maar ze mochten inderdaad stemmen, je kan uit het voorstukje al opmaken wie er wint en diegene krijgt volgens mij een luxe overnachting ergens anders. Je zag al iets met een mooie kamer en een bad met rozenblaadjes enzo. Dus ik gok alleen dat als prijs!
Ooh oké. Toen gebeurde er heel veel, dus waarschijnlijk is het mijn aandacht ontglipt hahah
Ohhh maar Renan en die blonde trut die nu weg is noemden zichzelf al zo toen ze binnen kwamen haha
Het was ook echt maar 1 seconde volgens mij haha dus dat kan ik goed begrijpen