Ex on the Beach Double Dutch

Dat hele gedoe met die ene tweeling die meteen ging brullen dat Rowan een bitch was en dat zij opkomt voor de all stars en dit is ons huis, niet jouw huis. En dan gaat t mis tussen Yasmine en Rowan en dan is het ineens ‘oh sorry, wij hebben een heel groot hart, ik wil niet dat je moet huilen’. Een grote poppenkast.

1 like

Ja en daarna ook nog zeggen dat ze heel lief zijn en nooit zomaar een ruzie beginnen. :joy:

1 like

Zo wat een verschil zeg zonder al die plamuur.

31 likes

Ik ben helemaal voor een leven zonder fucks to give maar ik vind deze twee wel heel vaak onaardig. Dat is niet nodig.

1 like

Ja precies. Zij waren de eerste die Rowen “aanvielen” in de groep: “jij bent niet welkom hier, wij zijn all star en we hebben gehoord dat jij een bitch bent dus ga maar terug”. Daarna begon yasmine pas. En dan daarna gaat die tweeling schijnheilig doen dat ze haar zielig vonden en dat ze nooit gemeen tegen iemand doen omdat ze zo’n groot hart hebben. Ja joe

Ik vond het hierbij ook totaal overbodig hoe Elias en Harry haar voorstelden aan de groep. (Toen zij nog op date was met Wayne.)
‘ja ze kwam heel bitchy het strand oplopen en blablabla’
Zij hadden eigenlijk de toon al gezet en dit was ten eerste niet nodig en niet eens waar.

Ja dit viel me ook al op. Iedereen heeft het, terecht, over het asociale gedrag van de tweeling en Yasmine. Maar die kerels hebben eigenlijk het vuur wel aangewakkerd en zijn er dan van weg gestapt. En ik vond dat de andere jongens wel tussenbeide mochten komen.

Euh waar zijn de afleveringen heen bij MTV?
Zijn die altijd offline als er wordt uitgezonden op dat moment?
Ik zie alleen de extra’s en de meekijken met.

Wauw, voor het eerst geen seks deze aflevering

Haha inderdaad, nooit gedacht dat het dit seizoen zou lukken

Ik vond het echt prachtig hoe Elodie die Yasmin op haar muil timmerde.

13 likes

Ik zou precies het zelfde hebben gedaan, volgens mij heeft ze ook wel rake klappen gehad . Beter ook zo 1 op 1, dan anderen in het huis die zich er mee gingen bemoeien

Waar kijken jullie nu?
Bij mij laat de app nog steeds alleen de extra’s en meekijken met zien en op de website staat aflevering 5 nog niet.
Ik snap er niks van joh, normaal kijk ik altijd gelijk om 22:30 via de app.

ik heb gisteren gewoon via de tv gekeken, maar ik keek nu op de site en de aflevering staat er bij mij ook niet op (het ligt dus niet aan jou) via het linkje van @Seal kan ik het wel opnieuw bekijken!

Echt stom dat er dan zo’n boks activiteit komt, net alsof het de producers geen reet boeit die agressiviteit

2 likes

Ik heb gister gewoon afl 5 kunnen kijken. Maar ik klikte op iets van episode 5: meekijken met Roy en toen begon de aflevering. Weet niet wat meekijken met Roy is haha

Ik geniet zo van dit programma, echt precies wat je mist in Temptation gebeurt in EOTB.

Toen ik de tweeling de eerste aflevering zag dacht ik wooow, wat is er gebeurd, maar nu vind ik ze echt heel knap? En ik vind het ook echt chill dat ze zo eerlijk en direct zijn, haha

4 likes

Wat gebeurt er trouwens als iemand tot de queen van de villa gekozen wordt? Dat is nieuw, toch? Zou diegene dan iemand naar huis mogen sturen? <3

Hahaha nee joh zo noemen ze zichzelf.

1 like

Is die Rowan toch naar huis gegaan? Kan me er iets bij voorstellen na vorige keer…

Zag haar deze aflevering helemaal niet voorbij komen?