Ex on the Beach Double Dutch

Harrie is echt een creep. Vorig seizoen vond hem nog ok. Joshua de ‘extra of bonus’ zie je ook amper in beeld. Ik was hem bijna vergeten. Sommige scheldwoorden zijn echt niet ok en ik snap niet waarom ze die er niet uitbliepen of knippen.

4 likes

Echt zo irritant die reacties steeds van de deelnemers op de tablet😅 lekker gespeeld en iedere keer weer opnieuw

8 likes

Het enige beeld wat ik van Joshua heb is dat hij aan het kotsen was

10 likes

Ja en ook dit is weer het einde van een nacht in de hel ofzo
Pfff
Ik heb ook heel veel vragen hoe dingen praktisch gaan. Die jongens en meiden die de zee uit komen lopen die moeten daar eerst van een bootje gedropt worden, dat is toch super ongemakkelijk??

16 likes

Hahaha ja! Ieeedere keer weer :unamused:

Ja! Ik irriteer me hier ook elke keer aan. Verzin eens iets nieuws…

Ik luister al een paar dagen voor de lol dat liedje wat je hoort als Harrie sekst en het is echt een goed nummer mmmm😊

2 likes

Linkjes plz

1 like

Pull over heet ie

2 likes

Nee, betekend dat ze de verkeerde maat dragen.

2 likes

Denk dat ze zo proberen die enorme neppe borsten nog wat steun te kunnen bieden.

Ik ook! Ook niet mijn type qua uiterlijk, maar hij komt zo lief en vrolijk over.

2 likes

Ze moeten Roy meer in beeld brengen. Ik vond dat laatste stukje met hem heel grappig.

1 like

kan zo internetgekkies in

Hahaha ja was briljant!

Ik vind Wayne aantrekkelijk en ik denk ook dat hij het meest intelligent is. Hij komt ook gevat en grappig over. Maar voor één nacht vind ik Harrie en Renan ook wel interessant, haha

1 like

de 2ling als BFF lijkt me echt geweldig. Ik vind ze hilarisch

5 likes

Same here, maar ik schaam me bijna om dit hardop uit te spreken :joy:

2 likes

Ik ben nu vorige seizoen aan t kijken maar al die mensen zijn nie goed man :joy::joy:

Ik werk in het speciaal onderwijs en altijd als ik eotb kijk heb ik het gevoel alsof ik naar leerlingen van me kijk die samen op zuip vakantie gaan. Dat zou er echt precies zo aan toe gaan :joy: maar dat zijn dus wel allemaal mensen met een psychische stoornis en gedragsproblematiek.

42 likes