Ex on the Beach Double Dutch

Ja ze is er nog, je ziet 'r kort als ze dat feest hebben in de villa, dezelfde avond toen Yasmine tegen Elodie uitviel volgens mij

Nee er was toch iets om te stemmen ofzo?

Wat is die Yasmine een achterlijk wijf, wat een zieke agressie heeft zij steeds. Idd mooi om te zien hoe Elodie haar klappen gaf in die boksring. Wat me ook opviel: je ziet Joshua echt bijna niet.

2 likes

Dat komt volgende aflevering pas! Maar ze mochten inderdaad stemmen, je kan uit het voorstukje al opmaken wie er wint en diegene krijgt volgens mij een luxe overnachting ergens anders. Je zag al iets met een mooie kamer en een bad met rozenblaadjes enzo. Dus ik gok alleen dat als prijs!

Oh saai. :frowning: hoopte dat Elodie dan Yasmin ging wegsturen

Ooh oké. Toen gebeurde er heel veel, dus waarschijnlijk is het mijn aandacht ontglipt hahah

Ohhh maar Renan en die blonde trut die nu weg is noemden zichzelf al zo toen ze binnen kwamen haha

Het was ook echt maar 1 seconde volgens mij haha dus dat kan ik goed begrijpen

Ik ben best verbaasd dat mensen hier (en op Twitter) de klappen van elodie goedkeuren/toejuichen. Wat zij doet is gewoon strafbaar, voor mishandeling kan je zelfs in de gevangenis belanden.
Bovendien is het zo dat ze op het hoofd van Yasmine in slaat, dit kan hersenschade opleveren.
Ook blijft ze doortimmeren terwijl Yasmine niets terugdoet.

Ik schrik zelf nogal van dit doelbewust ingezette geweld.

Uiteraard is Yasmine’s eerdere gedrag ook zeker niet okĂ©. Maar dat rechtvaardigt toch geen geweld?

9 likes

Awww ik vind Roy zielig.

4 likes

Denk dat Yasmine al flinke hersenschade had voor Elodie haar een klap gaf.

46 likes

Ja je hebt ook helemaal gelijk hoor. Maar bij dat soort mensen die zelf agressief zijn en een grote bek hebben denk ik altijd, wacht maar tot je de verkeerde tegen komt.

Hoe denk je dat ze zelf zo agressief is geworden? Wat ik zie is een beschadigde jonge vrouw. Niet echt handig om dan op haar in te meppen,maakt t alleen maar erger

2 likes

Ik moest drie keer kijken maar tijdens die poolparty was het toch dat nieuwe blonde meisje waar Yasmin (die eerder nog met een strijkbout wilde gooien naar hetzelfde meisje) stond te feesten en haar tieten liet vasthouden? Ik verbaas me echt elke keer opnieuw over dit programma, ik schaam me zelfs een beetje dat ik dit kijk.

3 likes

Harrie is echt een creep. Vorig seizoen vond hem nog ok. Joshua de ‘extra of bonus’ zie je ook amper in beeld. Ik was hem bijna vergeten. Sommige scheldwoorden zijn echt niet ok en ik snap niet waarom ze die er niet uitbliepen of knippen.

4 likes

Echt zo irritant die reacties steeds van de deelnemers op de tablet😅 lekker gespeeld en iedere keer weer opnieuw

8 likes

Het enige beeld wat ik van Joshua heb is dat hij aan het kotsen was

10 likes

Ja en ook dit is weer het einde van een nacht in de hel ofzo
Pfff
Ik heb ook heel veel vragen hoe dingen praktisch gaan. Die jongens en meiden die de zee uit komen lopen die moeten daar eerst van een bootje gedropt worden, dat is toch super ongemakkelijk??

16 likes

Hahaha ja! Ieeedere keer weer :unamused:

Ja! Ik irriteer me hier ook elke keer aan. Verzin eens iets nieuws