Hahaha ja was briljant!
Ik vind Wayne aantrekkelijk en ik denk ook dat hij het meest intelligent is. Hij komt ook gevat en grappig over. Maar voor één nacht vind ik Harrie en Renan ook wel interessant, haha
de 2ling als BFF lijkt me echt geweldig. Ik vind ze hilarisch
Same here, maar ik schaam me bijna om dit hardop uit te spreken
Ik ben nu vorige seizoen aan t kijken maar al die mensen zijn nie goed man
Ik werk in het speciaal onderwijs en altijd als ik eotb kijk heb ik het gevoel alsof ik naar leerlingen van me kijk die samen op zuip vakantie gaan. Dat zou er echt precies zo aan toe gaan maar dat zijn dus wel allemaal mensen met een psychische stoornis en gedragsproblematiek.
Nou dat was weer een spannende aflevering
Zielig voor elodie, ze weet van niets.
Ik heb even gemist wat Elodie niet weet
Dat Harry zegt: ik heb me keurig gedragen, ik heb niets gedaan. Hij loopt de kamer uit en het volgende shot staat ie iemand te neuken in de douche, in de kamer naast elodie ( die dus van niets weet)
Jezus kneus
Ja heftig, echt een vies spelletje wat hij en die chick spelen. Moest wel heel hard lachen met dat âMeekijken metâŠâ want daar gingen ze bij Harrie en zijn hele familie op bezoek en precies deze afl kijken. Super gĂȘnant haha
Ik vond het wel heftig dat er daar een KIND (zân neefje?) meekeek met de aflevering. En zân oma hahaha.
Hahaha ja die oma was echt goud
Oeeee volgende week komt sowieso Meghan
Harry wat een kneus.
Nou echt. Snap echt niet wat die vrouwen in hem zien.
Wanneer wordt die Yasmin naar huis gestuurd? Wat een overdreven gedoe weer, ook die glazen deur intrappen, doe even normaal zeg.
Nou idd, een glazen deur intrappen?
Ik vond dit echt de leukste aflevering ooooit, zo veel drama. Ik blijf ook echt in de lach schieten als ik die hese stemmen van Lisa en Yasmin hoor.
Ik vind de tweeling dus zo heerlijk he.
Ik vond het ook een heerlijke aflevering maar heb persoonlijk wel moeite met het geweld tegen die Rowan. Zij doet echt helemaal niets fout en krijgt continue de volle laag. Is gewoon mishandeling?