Ex on the Beach Double Dutch

Ja dat vind ik ook bizar. Zij doet idd niets fout, maar wordt gewoon in elkaar geslagen? Zou zoiets dan niet einde programma moeten zijn voor Lisa en Yasmine?

3 likes

Ja daar verwonder ik me dus ook over. Waarom moet die Yasmin niet gewoon naar huis? Of Lisa? Zoveel nutteloos geweld? Volgens mij moeten ze in de Amerikaanse versie veel sneller naar huis (en terecht).

2 likes

Wow, is er een Amerikaanse versie?? Waar kan ik die vinden.

Jaaaa met Farrah Abrahams. Ik zoek een linkje maar kan niet vinden. Iemand anders hier misschien?

1 like

Ik keek het altijd via mtv.ca via een VPN!

Persoonlijk vind ik de Amerikaanse versie behoorlijk saai. Misschien omdat ik zelf een ramptoerist ben, maar in de NL en UK versie gebeurt gewoon veel meer en de types zijn wat meer losbandig.

Amerikanen zijn natuurlijk ook veel preutser.
Ik kon alleen maar voorstukjes vinden. :woman_shrugging:t3:
Dan maar weer wachten op volgende week zondag

Ik vond het echt een bizarre aflevering weer

Ik zag het haar eerder doen, ik denk dat ze dit gezicht trekt als ze sexy probeert te doen.

2 likes

Ze is onderuit gegaan tijdens de schuimparty. Maar wat er precies met haar oor is, is volgens mij niet benoemd!

Waarom zijn de meeste mannen zo hypocriet? Andrea wilt Jamecia niet meer, omdat ze iemand anders heeft gehad in het huis? Doe even normaal zeg.

4 likes

:joy::joy: had zo gekund haha

1 like

Ja nee daar ging het niet om, dat ze hem dat durfde te vertellen waar anderen bij waren, dát ging gewoon te furr. Aldus Harry tijdens de ‘meekijken met’.

1 like

image

Zijn ego is gewoon te fragiel

8 likes

Nou ik heb ook net de aflevering gezien! Vind inderdaad dat het agressieve gedrag van Yasmin en Lisa niet door de beugel kan. Die mogen wat mij betreft naar huis. Harry’s gedrag is op een ander vlak niet oké, maar t verbaast me niet eens meer. Wat een figuur!

En o ja, ik heb wel een klein zwak voor Yedi (?). Vind m ergens wel leuk en ook beetje normaal tussen de rest, haha

2 likes

Ja je hebt gelijk, dat is ook wel echt nasty

afbeelding

22 likes

Wat had elodie toen ook al weer bij haar gedaan? Ik kan me alleen nog herinneren dat ze toen anti lisa was

Gadver, Harrie is echt een smeerlap. Walg echt van dat soort types.

En beter dat Yasmine weg wordt gestuurd, denk dat ze gelijk maar even een agressietherapie moet volgen, vreselijk.

2 likes

Ze was een avond jaloers dat Jamecia de aandacht kreeg van de nieuwe jongen (Robin) en hij met haar naar bed wilde. Na de schuimparty komen ze thuis en duwt Elodie Jamecia ineens op de grond en begint haar uit te schelden (vrij random)
Dit was nadat Elodie de versiertruc ‘Wil je A-merk of wil je huismerk?’ had gebruikt bij die jongen.
(Net heel dat seizoen gebingewatched, prachtig)

7 likes

Het was toch Jamecia die ziek is? Ik kan me herinneren dat zij dat naar buiten bracht tijdens het seizoen waaraan zij eerder mee deed. Ik had daarvoor wel een oordeel over haar (en over de anderen die meedoen en deden), maar toen ze vertelde dat ze daarom écht wil leven, gaf ik haar eigenlijk groot gelijk.

1 like