MS
Haha ja dit stoort me ook de hele tijd
Die nepwimpers zitten sowieso heeelemaal schots en scheef. Ik snap echt niet dat ze het zelf mooi vindt
ja afschuwelijk, en lisa miste ook de helft van d’r nagels. ze zouden iemand mee moeten sturen die dat bijwerkt joh haha
Ze waren voor eotb al bevriend toch. Ik dacht zoiets opgevangen te hebben in de eerste aflevering dat Elodie er was.
Nee ze moeten gewoon niet zo debiel doen en niet vechten
Ahh! Dat wist ik niet
Zouden al die gevechten niet gewoon super erg in scene gezet zijn?? Toen zo’n mens bij oh oh cherso helemaal los ging werd ze toch gewoon weggestuurd? En in dit programma kan je alles maken? Volgens mij klopt er geen reet van.
Nee vind ook nep over komen. Vooral die ruzie met Rowan vanuit het niets. Vond eerdere seizoenen nog wel leuk, en deze ook wel maar het wordt steeds nepper heb ik het idee (ookal was het dat misschien altijd al nu valt het meer op)
want alleen door vechten breken je nagels af/verlies je je wimpers haha
Ik ging haar stories bekijken maar er staat ook in dat ze gaat vliegen samen met Jorden en Lena van eerdere seizoenen, huh. Ze worden opgehaald op het vliegveld door iemand met een bordje waar ex on the beach op staat. Ik snap het niet, Elodie is er toch al geweest? Waarom zou ze heen en weer gaan?
Hahah ja dat weet ik nog. Liep zij niet rond met een aansteker en deo destijds? Wellicht is voor de productie brandstichting de grens? Of lag destijds de grens van respect voor de medemens en normen en waarden hoger dan nu …
Haha wel chill dat die rowan ook gelijk met een andere dude zoent
En Elodie die dan toch weer seks heeft met Harrie nadat ie tussendoor Jameica heeft geneukt? Heeeeel bijzonder
Props voor Jameicia en haar doorzettingsvermogen. Maar ze kan wel een lesje be the bigger person gebruiken.
Wel stom dat ik al op insta zag wie er kwam alvorens ik de aflevering had gezien
Jaa, en aan de trailer voor volgende episode te zien had ze d’r wraakplannetje beter niet kunnen uitvoeren
Ik vind al die mannen zo godsgruwelijk onaantrekkelijk. Wat een tuig.
Volgende week wordt dramaaaaa