Ex on the Beach Double Dutch

Ooehh ja, ben benieuwd! Maar dan komt Elodie er pas achter wat er is gebeurd? Of wist ze het nou al deze aflevering?

Harry is de reallife versie van de mannelijke Sim die ik, op mijn 13e, dan puur en alleen gecreerd had om The whoohoo’en met elke vrouwelijke Sim.

18 likes

Hij ontkent het nog en toen is ze weer gezwicht

Ik was trouwens echt in shock door Rowan en Andrea

1 like

die psychologische penetratie werkte blijkbaar echt

1 like

Hebben jullie na EOTB nog ‘meekijken met…’ gezien? Deze keer was het met Esmee, maar wat een taal komt er uit dat mens. Haar moeder maakte een opmerking over de troep op het resort, zegt Esmee ‘‘ja dat ruimden die Chinezen op’’. Koen corrigeert haar door te zeggen dat het Thaise vrouwen waren. Zegt ze dat het niet uitmaakt want ‘alle spleetogen lijken op elkaar’. :roll_eyes:

Ik kwam dit filmpje
https://www.facebook.com/watch/?v=10154748217662960

tegen van de tweeling.
Ik wist dat ze veranderd waren, maar om deze beelden zo te zien, was toch even :scream:

6 likes

Ik vond die moeder wel echt zo rustig en ‘normaal’ overkomen.

Ik weet niet of je ook andere ‘meekijken met’ hebt gekeken, maar bv. bij de ouders van Harrie of Renan zat ik echt van: dit zeg je toch niet als ouders. Zij is wel echt een moeder-moeder.

3 likes

Ik vond die moeder ook leuk overkomen! Lijkt me een lieve vrouw.

Ik heb die van Harrie en Renan ook gezien en ik vond wat die ouders zeiden ook heel vreemd. Ik vraag me af of ze hetzelfde zouden zeggen als het om hun dochters ging.

2 likes

Zeker een lieve vrouw! Vond dat ze dingen ook wel heel mooi en constructief wist te verwoorden. Bijvoorbeeld dat die tweeling eerlijkheid heel belangrijk vindt, maar dat ze nog niet zo goed weten in welke situaties het wel/niet handig is.

En die ouders wilden volgens mij gewoon de ‘cool parent’ uithangen op televisie…

4 likes

@Goudlokje mag die in een spoiler please. Hij speelt nu steeds af als het topic geopend wordt, met geluid en het kost data.

1 like

Hebben jullie allemaal een samsung ofzo? Ik heb een iPhone en bij mij spelen filmpjes nooit vanzelf af. Kei irritant lijkt me dat haha

1 like

Sony

Ja omg heel de afdeling op mijn werk hoorde dit en ik was er nog niet eens langs gescrolled.

@Alpacamybags sorry :sweat_smile:
Ik heb het in spoiler geplaatst

1 like

Ik heb echt een crush op Wayne hahaha.
Maar ik heb een vriend dus ik zal me moeten gedragen.

De moeder van Esmee en Sharon vond ik echt heel oprecht en lief overkomen. Heb ook totaal niet het idee dat ze perse ‘slecht’ zijn maar gewoon wat onhandiger.

5 likes

Dit kan net zo goed in het opbiecht topic maar ik heb binnen 2 weken 4 seizoenen eotb dd gekeken en begin nu aan aflevering 2 van seizoen 5. Als ik bij ben zal ik eens aan dit topic gaan beginnen🙋🏽‍♀️

16 likes

“Als je kip eet ben je moslim want die mogen kip maar geen varken”
Hoe verzinnen ze dit :joy::sob:

1 like

Waarom staan al die profielen op private. Zo kan ik niet relaxt creepen :mad:

Ik stoor me hier ook echt kapot aan, vind het te genant om ze te gaan volgen :joy:

Haha ik heb gisteren toevallig de tweeling gevolgd om te creepen en vandaag weer ontvolgd want ik werd al gek van ze

2 likes