Same
Ik wou dat dit Allstars seizoen gewoon 52 weken duurde. Dat ze letterlijk iedereen weer terug vragen. Jordan. Bastiano. Hoppa, allemaal.
Same
Ik wou dat dit Allstars seizoen gewoon 52 weken duurde. Dat ze letterlijk iedereen weer terug vragen. Jordan. Bastiano. Hoppa, allemaal.
Nouuuuu
Hij werd echt heel raar woedend als ie geen seks kreeg en dat geschreeuw over dat hij de baas was enzo, toen recht in Jamicias gezicht, vond dat enger dan plas in een koffer.
Ja Jordan en Robin
. En Brody en Mezdi voor nog meer drama.
Ja Shirley is er natuurlijk wel nu dus wie weet komt Robin
er is een lijst gelekt met mensen die meedoen en Robin staat daar niet op, ben er bang voor! Love Robin.
Zoân man zonder zelfvertrouwen die heel ongemakkelijk is, niet echt goed ligt bij de vrouwen en zoân net niet lekkere timing heeft. is altijd verliefd op een meisje, wordt vrienden met haar en is dan verbolgen als zij met een soepelere man iets krijgt.
Het beta moment der beta momenten was toen Roy iedereen op Dat blondje liet stemmen als queen van de villa, omdat hij al bedacht had dat ie dan seks kon hebben, maar dat zij dat niet eens wist en voor iemand anders koos.
Dat.
Oeh ik wil de lijst!!!
Volgens mij komt alleen Megan nog!
In een artikel van cosmopolitan staan Brody en Robin er wel bij. Maar ik heb geen idee hoe lang het nog duurt allemaalâŠ
Ik ben nu alles aan het bingen en heb de tijd van mân leven.
Oh ik hoop het!
Ja waarom is jordan er niet bij eigenlijk? Op basis waarvan hebben ze deze mensen gekozen die meedoen?
Jordan heeft sinds hij meedeed bij eotb een relatie met Bo
Oh vandaar
onverwachts
Waarom vindt niemand Roy leuk ik vind hem echt te lief. Hetzelfde geldt voor Renan trouwens.
Ik vind Renan ook een van de leukste maar in het vorige seizoen was hij zoân eikel bij dat blonde meisje dus ben nu voor altijd afgeknapt.
Ik vind Renan heel lekker, maar dat Engels de hele tijd vind ik echt niks, komt zo gemaakt over.
Roy is ook wel lief, maar ik kan niet omgaan met zulke ongemakkelijke mensen, kan er amper naar kijken. Vind het wel leuk dat Roy en Joshua buddies zijn.
Zit nu in aflevering 8 en WAAROM IS ELODIE ZO DOM
Ik vind Renan echt lelijk van binnen, waardoor ik hem van buiten ook steeds lelijker begin te vinden. Hij denkt echt dat hij het mannetje is.
Er zitten ook een paar mensen die ik telkens vergeet.
BĂŒlent bijvoorbeeld? Die zie je echt nooit.