Ex on the Beach Double Dutch

Ik vind het echt heftig dat ze het gewoon allemaal laten zien als mensen seks hebben…

1 like

Ik heb laatst in een dag een seizoen gekeken, het is zo heerlijk. En ook in een dag een seizoen tempa haha omg

1 like

Omg ik weet nog twee seizoenen geleden ofzo Lena en Ricardo. Die deden het op klaarlichte dag doggy en niet onder de dekens. Je zag álles. Was toen echt geschokt haha

1 like

Heerlijk!! Ik kijk altijd met complete verbazing. Het gaat zó ver! Eigenlijk is het toch niet oké wat er gebeurt?
Tegen een gratis vakantie een een paar lucratieve spon deals leveren de deelnemers een ‘normale’ succesvolle toekomst in. Het kan toch bijna niet anders dan dat al deze mensen zwakbegaafd zijn? Soms moet je mensen tegen zichzelf beschermen.
Maargoed. Ik kijk toch graag! :partying_face::grin:

1 like

Oke ik ben helemaal bij! Nu even hier wat terug lezen. Wát een mensen he. Ik ga helemaal stuk om dat programma. Waar vinden ze toch iedere keer weer die mensen? (Ja nu uit vorige seizoenen dat snap ik ook wel).

2 likes

Onvoorstelbaar waar de inderdaad dat soort mensen vinden. Ik vraag me daardoor wel eens af of ik met mn ogen half dicht door het leven ga en volledig mis dat er denk ik best veel van dit soort mensen zijn. Ze kunnen gewoon zat seizoenen temptation, ex on the beach, oh oh cherso, etc. mee vullen, hoe dan???

1 like

Ja maar echt dit. Ik ga ook best veel opstap en dan ook niet alleen in mijn dorp. Maar toch kom ik zo’n erge mensen echt nooit tegen. Of misschien dat ze zich dan inhouden of mij niet opvallen. Al hoorde ik vandaag van een collega dat oa die tweeling, Harrie, Elias en nog wel meer regelmatig in Eindhoven te vinden zijn, maar ik ben ze echt nog nooit tegen gekomen. Misschien zitten die ergens ik een geheime club die ik niet ken of zo.

Hahahah ja in een geheime club ja, waar wij blijkbaar totaal geen weet van hebben!!

Exact wat jij zegt, alhoewel ik niet echt in verschillende gebieden van het land uitga, maar wel altijd in Amsterdam en het zal vast liggen aan het soort tenten waar we naartoe gaan dan, want anders weet ik het ook niet?

1 like

Ik denk dat ze in zo’n huis met z’n allen ook wel echt het ergste in elkaar naar boven halen. Dus misschien vallen ze in het dagelijks leven ook nog wel enigszins mee (of dat ze in ieder geval niet zó extreem als op tv zijn)?

1 like

Ja ik denk ook echt andere locaties/kroegen/clubs dan waar ik heen ga ja. Ik bedenk me net wel dat ik verschillende van eotb en temptation heb gezien op 7th sunday festival en op een strandfeest op vakantie. Maar ik neem aan dat hun niet ieder weekend alleen maar op een festival of Curacao zitten :joy:

Ik vraag me ook af hoe ze altijd zo rijk zijn. Brody bijvoorbeeld had een Rolex. En die jongen was asociaal, die kan toch bijna geen normale baan hebben??

Nep of drugsgeld?

Illegale praktijken :grimacing:

Esmée en Sharon werken gewoon bij Subway en een snackbar ofzo, waar die dan het geld vandaan halen om zichzelf zo te laten verbouwen vind ik ook bijzonder. Ze verdienen natuurlijk ook wel door dingen van MTV te doen maar zoveel?

3 likes

Brody is kapper🙋🏽‍♀️. Ik verdien er alleen nog geen 1/3 Rolex mee dus ik of hij doet iets verkeerd.

2 likes

Ja barbier toch? Maar dat geloof ik echt niet, dat die rolex daar vandaan komt. Denk het tweede @Alpacamybags

1 like

Ja misschien ook veel spon op instagram enzo? Dat ze gratis hun lippen mogen laten doen in ruil voor reclame…

1 like

Ja barbier.

Of Sharon of Esmee had haar tieten bijvoorbeeld de eerste keer nog niet gedaan toch? Misschien dat die ze wel na dat seizoen gespont heeft gekregen. Zijn al meerdere klinieken die zulke dingen sponsoren volgens Instagram.

1 like

1 naam: Diana

2 likes

Ja dat snap ik ook niet helemaal, dacht ook misschien nep of idd beetje louche zaakjes?

Wat betreft de verbouwingen van veel van de vrouwen vind ik ook bijzonder, ik zag wel in een filmpje van de tweeling dat ze een familielid hadden die bij hun de lipfillers deed. Maar hele borstvergrotingen oid dat is toch wel een stuk duurder natuurlijk!

Deze met die familie van Harrie vind ik zo leuk! Die familie reageerde zo grappig en chill op hem.