Ex on the Beach Double Dutch

De agressiviteit is dit seizoen echt erg, maar vooral Brody is extreem.
Je ziet duidelijk wanneer hij gedronken heeft, dat hij altijd een woede uitbarsting krijgt

2 likes

Ja same. Heb de aflevering van gisteren nog niet gezien maar vind het niks aan zo.

Bij Brody zit er echt geen enkele hersencel in zn hoofd he, de tablet gaat en hij zegt “boys, boys, ff neutraal”. Je bedoelt centraal gast.

En ik vind Viktor echt een dom wijf, waarom houdt ze diaz zo aan het lijntje. Maar moet er wel om lachen dat hij denkt dat hij het helemaal voor elkaar heeft bij haar.

11 likes

Ik moet bij Brody aan iemand denken, maar kan Mn vinger er niet opleggen. Iemand die me verder kan helpen?

Verder vind ik het erg aggressief en veel te ver gaan. Je wil toch niet bij die gasten in een huis zitten? Ik zou iedere avond weer bang zijn wat er nu weer zal gebeuren.

2 likes

Ik vind het ook echt bloedirritant dat brody steeds zegt: ik ben de baas want ik ben de oudste. Wat zijn dat voor kleuterteksten. En steeds die middelvinger, zo kinderachtig. En die tattoo’s op zn gezicht? Echt bizar. Hij leest ook steeds die tablet voor omdat hij vindt dat hij de baas is. Wtf.

En die angelica vind ik ook vervelend. Kan zij niet normaal praten? Ik vond het trouwens wel grappig dat stacy en lena gingen vechten en dat zij volgens mij riep: oh kijk uit voor het haar. Hahaha want je mag wel krassen op je kop, maar geen extensions beschadigen

12 likes

Ik verbaas mij er steeds over dat die mensen nog zo jong zijn. Lena 19 jaar? Dan mag je net legaal seks hebben en dan ben je zo? hoe kan dat? Waar zijn die ouders? Waar is het misgegaan? En dan zeggen dat ze advocaat wil worden, waarom beschermt niemand die mensen tegen zichzelf? Maar wel kijken he, leedvermaak…

5 likes

@Pluisje ja advocaat worden kan ze wel vergeten

2 likes

Ze is ook constant aan het twerken. Zo irritant.

2 likes

“Eén woord: bad Brody, baby” :rofl::rofl::rofl:

15 likes


Ik vind Brody zo’n naar mannetje! Of zal ik Yann zeggen :rofl:

29 likes

Dit dus.

16 likes

Goed dat er door media ook aandacht aan wordt besteed

Die Brody… serieus??? Kan echt niet

1 like

Zo, die Brody is echt gestoord. Dat ze dat niet aanpakken. Dit kan toch niet, man man man. Gevaarlijke vent

Bizar dat MTV dit allemaal maar toestaat. Dit gaat duidelijk een grens over. Geef die gasten geen zendtijd meer…

10 likes

Ja vreselijk! Zeker omdat ze het in andere programmas wel doen. Vb: in geordie shore gaf een meisje een jongen een klap, was niet heel erg heftig en zij moest de dag erna verplicht excuses aanbieden + mocht die avond niet drinken én er werd in de aflevering benadrukt dat geweld niet de oplossing is. De shit die in eotb gebeurd moet echt strenger afgekeurd worden, maar zolang drama = kijkcijfers gaat dat niet zo snel gebeuren denk ik…

4 likes

Ex on the beach was naast tempation echt mijn guilty pleasure. Maar Brody maakt dat ik bijna misselijk wordt van het kijken.
Waar zijn Jordan, Elodie en Alex. Misschien kunnen zij het nog redden.

5 likes

Ik ben via ziggo het all stars seizoen van de Britse ex on the beach gaan kijken. Daar moest er 1 naar huis omdat ze te vaak uit haar dak ging. Hopelijk gebeurt dat ook met Brody.

1 like

Omg kijkt er nu iemand… 2 minuten en meteen vechten, ik vind dit ZO heftig!

Hij is echt niet goed joh​:scream::scream: