Ex on the Beach Double Dutch

Deze vent haalt de 30 toch niet. Met dit gedrag kom je toch een keer echt de verkeerde tegen? Hoe kan je zo flippen op alles en iedereen die je tegen komt. Ik gooi niet vaak met dit soort termen, maar dit vind ik echt ziek

Vooral ook omdat mezdi helemaal niks deed, alleen daar ZIJN?

5 likes

Haha ja die blik heb ik nog niet echt gezien hoor!

1 like

Aaaawww ik vond Lena zoā€™n herkenbare/menselijke kant tonen ineens toen mezdi kwam, de tranen sprongen echt bijna in dr ogen

10 likes

Ging Mezdi dan vreemd met Lena? In Temptation zei hij namelijk dat hij al een paar jaar bij Daniƫlle was. En wist Lena dat dan niet? Lijkt me toch vooral raar als je hem dan ineens met zijn vriendin bij TI ziet.

6 likes

Ja. Maar Lena heeft dus ook TI gezien. En ze wil hem nog steeds blijkbaar.

Dat snapte ik ook niet, op welk moment dat allemaal geweest is. Aangezien hij inderdaad al een paar jaar met Danielle had. Nu lijkt het alsof dat toneel was ofzo zodat ze als ā€˜nepstelā€™ mee konden doen? DOor de reactie van Lena lijkt me niet dat het jaren terug gebeurd is.

1 like

Ja precies! Dat van dat nepstel dacht ik dus ook even

1 like

Ja er waren toen toch ook al roddels dat Mezdi en Danielle geen echt stel waren? Ik geloof dat eigenlijk wel!

Mijn god hoe die Brody weer deed in het begin van de nieuwe aflevering?? Volgens mij post ik hier elke week hetzelfde, maar ik kan gewoon niet in woorden omschrijven hoe irritant ik hem vind. WƔƔrom wordt hij niet het programma uitgegooid? Ja kijkcijfers maar toch, die gast is gek man

8 likes

Ik snap echt niet dat Brody niet is weggestuurd of waarom dit niet besproken wordt in de media. Echt walgelijk gedrag dit, sinds wanneer accepteren we dit op nationale televisie? Hij verpest echt de sfeer en het hele programma voor mij.

Sorry moest echt even mn Brody frustratie uiten :joy:

7 likes

Pfff die Brody, wat een sukkel. Ook zich echt overal mee bemoeien. Die gast is niet goed hoor.

Helemaal mee eens, ik kijk het ook niet meer eigenlijk. Niet om een statement te maken want MTV zal het echt niet boeien dat ik niet meer kijk, maar ik word er gewoon een beetje naar van.

Ik vind het ook een stuk minder leuk met al dat agressieve gedrag steeds. Ɖcht alles is een trigger voor meerdere mensen daar.

1 like

nee haha, ik vind ze ook zo NIET bij elkaar passen. Brody mag van mij wel weggestuurd worden, ik zette de aflevering aan en ik dacht gelijk: pfff daar gaan we weer, helemaal niet leuk om naar te kijken.
en ik vind Mezdi echt een lul, hij is zooo manipulerend en denigrerend naar Lena toe bah

3 likes

Ja vond ik ook, precies hoe hij zich in TI ook gedroeg eigenlijk. Hij lacht ook gewoon terwijl Lena naast hem zit te huilen.

Bah, ik vind Mezdi zoā€™n kwal. Ik heb geen verstand van psychologie maar die gast is volgens mij de stereotype narcist. Als je kenmerken daarvan opzoekt lijkt hij aan allemaal te voldoen :joy:

6 likes

Ik vind het de hele tijd lijken alsof Stacy haar wimpers zo zwaar zijn dat ze nauwelijks haar ogen open kan houden :see_no_evil:

19 likes

Ik was voor het eerst in mā€™n leve team Mezdi toen hij Brody op de grond flikkerde

19 likes

Mijn vriendinnen vinden Mezdi knap. Naast dat ik vind dat hij een aardappelhoofd heeft, kan ik dat echt niet vinden omdat hij zoā€™n stom karakter heeft. Dan irriteer ik me gewoon dat ze dat zeggen.

Dan zeg ik: Oh wat is het toch een eikel, en dan zeggen ze : Oh ik vind hem wel knapā€¦

De logica :face_with_raised_eyebrow:

7 likes

Het enige voordeel aan Mezdiā€™s narcistische karakter is dat hij wel boven Brody kan staan en hem de les kan lezen. Hoop dat hij vanaf nu een beetje de rust kan bewaren.

2 likes