Ex on the Beach Double Dutch

Dat snapte ik ook niet, op welk moment dat allemaal geweest is. Aangezien hij inderdaad al een paar jaar met Danielle had. Nu lijkt het alsof dat toneel was ofzo zodat ze als ‘nepstel’ mee konden doen? DOor de reactie van Lena lijkt me niet dat het jaren terug gebeurd is.

1 like

Ja precies! Dat van dat nepstel dacht ik dus ook even

1 like

Mijn god hoe die Brody weer deed in het begin van de nieuwe aflevering?? Volgens mij post ik hier elke week hetzelfde, maar ik kan gewoon niet in woorden omschrijven hoe irritant ik hem vind. Wáárom wordt hij niet het programma uitgegooid? Ja kijkcijfers maar toch, die gast is gek man

8 likes

Ik snap echt niet dat Brody niet is weggestuurd of waarom dit niet besproken wordt in de media. Echt walgelijk gedrag dit, sinds wanneer accepteren we dit op nationale televisie? Hij verpest echt de sfeer en het hele programma voor mij.

Sorry moest echt even mn Brody frustratie uiten :joy:

7 likes

Pfff die Brody, wat een sukkel. Ook zich echt overal mee bemoeien. Die gast is niet goed hoor.

Helemaal mee eens, ik kijk het ook niet meer eigenlijk. Niet om een statement te maken want MTV zal het echt niet boeien dat ik niet meer kijk, maar ik word er gewoon een beetje naar van.

Ik vind het ook een stuk minder leuk met al dat agressieve gedrag steeds. Écht alles is een trigger voor meerdere mensen daar.

1 like

nee haha, ik vind ze ook zo NIET bij elkaar passen. Brody mag van mij wel weggestuurd worden, ik zette de aflevering aan en ik dacht gelijk: pfff daar gaan we weer, helemaal niet leuk om naar te kijken.
en ik vind Mezdi echt een lul, hij is zooo manipulerend en denigrerend naar Lena toe bah

3 likes

Ja vond ik ook, precies hoe hij zich in TI ook gedroeg eigenlijk. Hij lacht ook gewoon terwijl Lena naast hem zit te huilen.

Bah, ik vind Mezdi zo’n kwal. Ik heb geen verstand van psychologie maar die gast is volgens mij de stereotype narcist. Als je kenmerken daarvan opzoekt lijkt hij aan allemaal te voldoen :joy:

6 likes

Ik vind het de hele tijd lijken alsof Stacy haar wimpers zo zwaar zijn dat ze nauwelijks haar ogen open kan houden :see_no_evil:

19 likes

Mijn vriendinnen vinden Mezdi knap. Naast dat ik vind dat hij een aardappelhoofd heeft, kan ik dat echt niet vinden omdat hij zo’n stom karakter heeft. Dan irriteer ik me gewoon dat ze dat zeggen.

Dan zeg ik: Oh wat is het toch een eikel, en dan zeggen ze : Oh ik vind hem wel knap…

De logica :face_with_raised_eyebrow:

7 likes

Het enige voordeel aan Mezdi’s narcistische karakter is dat hij wel boven Brody kan staan en hem de les kan lezen. Hoop dat hij vanaf nu een beetje de rust kan bewaren.

2 likes

Ik vond die nieuwe ex op het eerst gezicht best ok haha, ik vind blond sowieso leuker. Maar door het voorstukje waarbij ie zei “ik zit aan jou als ik aan jou wil zitten” ben ik al zowat genezen. Sowieso dat ie daar doelde op Elias, haantjesgedrag enzo, maar ik denk dan altijd meteen, ehm en misschien als Djessy 't ook wil? Dus ben benieuwd hoe die scene in z’n geheel is

1 like

Die Renske trouwens, komt wel over als een lief meisje maar wel MEGA naief, en daarnaast erg makkelijk. Bij elke date zoenen en/of naar bed, nog bij niemand heeft ze enige vorm van afwijzing gegeven. En vervolgens mag ze van niemand van die mannen zeggen dat ze iets gedaan hebben, want dan verspelen die mannen hun kansen bij de andere meiden. Dan wordt je toch best wel hard gebruikt of niet dan? Ze lijkt het zelf niet door te hebben.

4 likes

Ik ken haar en destijds zei ze dat ze echt heel preuts is en niet zomaar met een jongen zoent laat staan seks heeft. Ik heb haar al een tijd niet gesproken, maar zapte voorbij MTV en zag haar en dacht echt wtffffffffff wie ís dit?!

1 like

Ik vind het vooral erg grappig dat Brody gewoon Yann heet :nerd_face:

8 likes

Ik kan preutsheid echt niet rijmen met deelname aan dit programma

1 like

Omg ik vond Renan zo leuk, kan niet geloven dat ie dit doet. Zo lullig :frowning: vind het echt goed dat de andere jongens er wat van zeggen en voor Victor opkomen.

11 likes

Ja mega lullig van hem, ik vond hem al niet zo leuk door dat Engels tussendoor de hele tijd maar kon m wel verdragen, maar dit kan je echt niet maken.

Vind Elias en Djessy heel schattig samen en ben wel blij dat Djessy niet voor Jim is gegaan. Elias is af en toe wel een beetje een foute gast maar op de een of andere manier kan ik het hem wel vergeven. En ik ga elke aflevering echt stuk om Robin, hij heeft echt droge opmerkingen soms :joy:

3 likes