Ex on the Beach Double Dutch

O ja er zal vast een reden voor zijn, hoor haha. Zag op insta ook dat Yasmine een vriend heeft (Elodie geen idee), dus ook logisch dat ze er dan niet is, maar ik vind Lie en Jamy gewoon heel saai, beetje jammer haha.

1 like

En wellicht teveel drama voor de producers
 :rofl:

2 likes

Ik vind dit seizoen ook leuker dan de vorige. Vorig seizoen vond ik verschrikkelijk omdat er zo veel pesterijen waren dat ik gewoon verdrietig werd om te zien hoe Rowan in elkaar werd geslagen door Yasmine zonder dat ze iets deed.

Ja ik heb dit ook! En ook al vaker hier gelezen maar ik weet het nog steeds niet. Heb het idee dat hij hier uit de omgeving komt ofzo.

Ik lees deze site https://lovereality.nl/evan-naalden-ex-on-the-beach-double-dutch/ om te kijken waar ik hem van zou kennen en ze schrijven precies dit hahah:

In zijn vrije tijd gaat Evan maar wat graag naar festivals: met name die met uptempo-muziek zoals Intents, maar ook op technofeestjes als Awakenings vermaakt dit feestbeest zich opperbest.

En @Canvastas hij komt dus uit Goirle bij Tilburg. Misschien ben ik hem ooit tegen gekomen opstap in tilburg of op een fesitval of zo. Ik weet het ook niet.

10 likes

Ja ik denk ook dat ik hem ken van stappen maar MOET weten waarvan precies. Die duivelskop van hem

1 like

Omg blijkbaar woon ik bij hem in hetzelfde dorp.

5 likes

Ik heb in dat dorp gewerkt en woonde in de stad, maar heb hem (helaas, maar misschien ook jammer) nog nooit eerder gezien haha

Snel verhuizen

Moeten nog 2 jaar wachten tot ons huis klaar is :sob:

Mijn broertje kent hem van het stappen.

Ik snap echt niet waarom Lie elke show weer terug komt. Ze is onwijs mooi maar heeft volgensmij ook 0 persoonlijkheid. Ze krijgt amper screentijd en die gasten zijn vaak na 1 date er op uitgekeken.

Ik vind haar verder top hoor en juist leuk dat ze niet altijd mee lijkt te gaan in alles.

6 likes

Van een mooi bord kan je niet eten.

Lie is zo mooi. Maar dodelijk saai.
Bij temptation island vips schoven ze haar ook zo prominent naar voren. Terwijl ze al gelijk op haar uitgekeken waren.

6 likes

Ik snap de keuze ook niet om haar elke keer mee te laten doen. Het is zo standaard. Zodra ze haar zien is iedereen in rep en roer want omg Lie, maar na 1 aflevering zie je haar amper nog terug. Ik denk dat andere oud deelnemers veel meer voor de ‘show’ zouden zorgen die ze willen.

1 like

Ik vond Julie leuk aan het begin maar nu niet meer, wat een kutwijf. Net een klein kind ook.

12 likes

Ik snap niet wat Lynn nog steeds in Alessio ziet. Hij is (volgens mij?) niet geĂŻnteresseerd en ze blijft maar achter hem aanlopen.

20 likes

Ik ook! Vooral sinds de laatste aflevering!

Kim Kardashian kan voorbij lopen en dan nog zal een man zeggen dat ze zo natuurlijk is en weinig Makeup draagt. SURE JAN. Hoeveel mensen ook die een naturel make-up willen en dan een foto van Kim hebben als voorbeeld. Mensen zien niet wat nep is ofzo :exploding_head:

5 likes

Die nieuwe ex (van Lynn) is wel knap zeg joehoeee.

7 likes

Die Jamy is toch ook nog maar 24 ofzo? Ze ziet er zo oud uit

Ik vind Celeste heel leuk en Ayla eigenlijk ook wel. Die ex van haar deed me denken aan Brody? Zo’n grote mond en dat Engelse gebrabbel, wat een kneus. Eerlijk gezegd vind ik hem (fout) leuk om te zien maar zodra z’n mond open gaat, pff

Ik hoop dat Olivia naar huis gaat volgende week die kan alleen maar janken

8 likes

Volgens mij is deze aflevering de eerste waar er een ‘echte’ ex terug is gekomen (die van Ayla, 2 jaar samen en samengewoond). Heb het idee dat de andere exen allemaal mensen zijn met wie ze 5 jaar geleden in de club hebben gezoend

5 likes