Haha mijn vriend en ik zeiden ook al tegen elkaar dat hij op Body leek. Hij komt een beetje over als een leeghoofd.
Die dubbeldate was trouwens zo ongemakkelijk.
Haha mijn vriend en ik zeiden ook al tegen elkaar dat hij op Body leek. Hij komt een beetje over als een leeghoofd.
Die dubbeldate was trouwens zo ongemakkelijk.
Zoooooo maar echt!!!
Ben overigens ook wel echt benieuwd wie er naar huis gestuurd gaat worden. Wie denken jullie? Ik hóóp ook Olivia maar vrees van niet
Ik vind lynn heel leuk gewoon lekker naturel
Hahahaha ik moest zo hard lachen om het stuk waar Julie de badkamer in loopt om Celeste te gaan slaan en ruzie maken en Ayla gewoon heel droog haar broekje omlaag trekt en gaat zitten pissen. Hahahahhahahahahhaha
Ik vind Ayla denk ik wel de leukste persoon tot nu toe. Niet het scherpste mes in de lade maar ik heb wel een zwak voor haar
Qua uiterlijk bedoel je? Dan ben ik het met je eens. Verder vind ik het zoân zonde dat ze geen eigenwaarde heeft en zo achter Allesio aan loopt.
Zo die dubbeldate was mega Awkward. Duidelijk dat die jongens niks durven zonder de nodige alcohol. Echt jochies nog.
Wauw wtf die Julie is echt raar, wat denkt ze wel niet. Hoop dat ze naar huis gaat.
Ik vind Celeste wel leuk eigenlijk. En Lakeisha ook.
Ze moet inderdaad echt die oogkleppen af doen. Hij wordt gekozen voor een date en dan zegt ze gelijk: âWij komen samen en dan probeert zij ertussen te komen. Dacht het niet girlâ!
Uhhhh is HE with YOU tho?
Oh Harry de hengst kunnen al die vrouwen weer om hem vechten. En kan ik me weer gaan afvragen wat ze toch in hem zien
Weet iemand hoe laat de aflevering online komt?
Ahhh nee jammer
Huh raar en jammer maar ik vind het ook niet âkloppenâ
Want de tekst zei âvan de singlesâ en dat zijn eigenlijk de originele 4 want de rest zijn exen
Daarom had ik ook zo gehoopt op Olivia en ik was er eigenlijk al van uit gegaan haha dus valt me tegen
Oh laat alsjeblieft Alessio naar huis gaan en niet Dante
Afl 7 staat toch nog niet online, of wel?
Ik begrijp niet wat je hiermee bedoelt
Oh in je tekst praat je al alsof je weet wie er precies naar huis gaat maar dat zien we in afl 7 vgm, maar die staat nog niet online dus was benieuwd!
Maar wat bedoel je met âstaat onlineâ? Want het is nu toch gewoon op MTV?
Het is een programma van MTV dus als het ergens anders op komt dan is dat na de uitzending ja, had ook geen idee dat het op Videoland staat, is voor het eerst volgens mij
Nee het staat al sinds het begin van videoland op videoland, daar komt het woensdag online