Ex on the Beach Double Dutch

Oh ja ik bedoel vergeleken met vorige seizoenen! Staat er idd beetje onduidelijk sorry

Huh ik snap het niet?? Maar maakt ook niet uit. Ik vond het wel een ‘spannende’ aflevering en ben benieuwd wie er komt!!

Huh die ex van Lynn zei vorige week bij z’n entree dat ie niet van nep hield en nu zegt ie dat Lie en Jamy in z’n top 3 staan? Okeeeee

Mijn vriend houdt ook niet van nep maar als ie de kans krijgt om Lie te doen dan pakt hij die denk ik :rofl: Ergens op vallen en het ergens een keer mee doen zijn voor hem twee hele verschillende dingen denk ik

8 likes

Ben blij dat Alessio naar huis is, natte krant was dat. Lynn gedroeg zich wel als een vervelend klein kind daarna zeg, bah.

14 likes

Heb echt genoten van Julie haar jaloezie. Wat een issues heeft die meid :sweat_smile:

2 likes

Heb net de aflevering van gister gekeken,blij dat Alessio naar huis is.Wat een suffe gozer is dat zeg.En die ex van Dante lijkt echt heul erg op Bella Hadid.
En eerst vond ik Julie één van de leuksten van maar jezus wat een figuur.Ayla vind ik echt heel leuk! Had ik niet verwacht op het eerste gezicht,volgens mij ook één van de meer serieuze mensen dit seizoen.En Celeste is echt heel mooi.

5 likes

Ja… hoe ze lag te piepen op dat bed… Net een kleinkind.

Vind t trouwens wel bijzonder dat een vrouwenmiddag toch weer uitdraait op entertainment voor de mannen :roll_eyes:

7 likes

Celeste is beetje in mijn achting gedaald
Vond het best stom dat ze met Levi zoende NAAST Julie. Eerst stond Celeste “sterk” want ze deed niks echt fout, alleen praten, en was de reactie van Julie overtrokken. Maar dit was heel bewust en vind het ook stom dat ze is “gevallen” voor Levi, echt wat doet die vent met ze?? Helemaal omdat hij zo kinderachtig tegen haar deed op de eerste date, en nu zijn ze hier, hoe dan

Ja Julie reageert overdreven maar ik vind Levi zo vies manipulatief, echt 1 van de (misschien wel gewoon DE) meest nare personen ooit in zo’n programma gezien
Hoe hij het normaliseert (“ze moet dit gewoon accepteren”, ze moet helemaal niks??), haar daardoor zo verdrietig maakt en dan toch daarna bij dr in bed kruipt
ik vind naar hun 2 kijken echt nog naarder dan die Olivia die elke keer voor (op/onder) Dennis valt

Ik heb ook gezegd over Julie dat ze overdreven reageert maar denk echt dat er niet voorbij moet worden gegaan aan het gedrag en de invloed van Levi, hij doet het erom, hij geniet ervan

12 likes

Blij dat Alessio naar huis is. Heb in al die tijd ook geen reet verstaan van wat hij allemaal heeft gezegd. Hij praat heel erg binnensmonds ofzo? Echt ik verstond er elke keer geen klap van en was ook te lui om de ondertiteling aan te zetten speciaal voor hem, want de rest kan ik iig wel goed genoeg verstaan haha.
Ik was ook verbaasd over het feit dat al die mannen Jamy blijkbaar heel leuk/aantrekkelijk/whatever vinden. In mijn ogen oogt ze best oud voor haar leeftijd en vooral heel nep, dus ik snap er niks van, dus heb ik het aan mijn vriend gevraagd. Die vindt haar ook een geil wijf maar zei er wel bij dat hij nooit zo’n meid als Jamy mee naar huis zou nemen haha. Toen ik vroeg waarom hij haar een geil wijf vindt, was zijn antwoord: “Ja, gewoon dikke tieten en een dikke reet, gewoon een geil wijf.” :roll_eyes: :joy:
Goed onderbouwd dus.

8 likes

Vond dat Dennis het wel goed omschreef: een geil wijf? Ja.Maar mooi? Nee.

6 likes

Wooww vond haar echt zo erg op Bella Hadid lijken idd. Kon het niet anders meer zien.

Ik zag fotos hoe die Nicole er eerder uitzag, wat een verschil.

Blijf het ook bizar vinden dat je zon Bella Hadid / Kim K hoofd gewoon kan kopen en dat je daar dus bijv. Een behoorlijke modellencarriere mee kan opbouwen zoals Bella. :roll_eyes:

Het is gewoon allemaal nep en gekocht :sweat_smile:

1 like

Waar heb je dit zien? Ben wel heel benieuwd

Op haar insta!

Oh haar profiel staat op privé dus kan het niet zien haha

Wow dat is ehh nogal een verschil ja :scream:

2 likes

Ik vind Lynn zooooo erg op Mascha lijken

1 like

Haha ja Bella Hadid heeft haar gezicht ook gewoon gekocht :woman_facepalming:t3:
Maar wow die foto’s van Nicole?! Je zou bijna niet geloven dat het dezelfde persoon is.

1 like