Ex on the Beach Double Dutch

Beautygloss Mascha??? Ik zie dit echt totaaaal niet en ben hier echt verbaas over haha.

1 like

Haha echt? Op deze manier niet?

Sorry Lynn, het zijn niet je meest knappe stills zo hahaha

Ik had het zelf nooit bedacht maar nu je deze screenshots plaatst zie ik wel wat je bedoelt.

7 likes

Oh wow huh nu wel een beetje inderdaad. Maar eigenlijk alleen op de tweede foto. Op bewegend beeld en zonder dat jij het zou zeggen was het echt nooit in me opgekomen.

2 likes

Nou precies, daar vond ik het ook echt identiek hahaha, ben blij dat ik niet de enige ben.
Die wenkbrauwen en dat pruilmondje zijn precies hetzelfde!

1 like

Het is gewoon Mascha en Gregor is de volgende ex!!

4 likes

Die zijn ook in het orgiepaleis geweest :rofl:

7 likes

Levi is zeker een fuckboy, maar ik vind hem wel grappige momenten hebben. Dat is mijn humor tho.

Loco Loco! Rennen als een mietje met zijn grote bek!

1 like

Ik vind Dante echt heel knap… haha

4 likes

je bent niet de enige

1 like

Yesss eindelijk bye Oliviaaa :wave:

5 likes

Ik vind het zo gek maar kan aan mij liggen, mandy moest een ex wegsturen, maar zij was toch geen ‘ex’

5 likes

Ja ik vond dit al eerder niet kloppen, toen ging het over een “single” en werd er juist een ex weggestemd
Volgens mij snappen de makers niet wat het verschil is tussen een ex en een single in dit concept

Maar ben blij met wie er weg is gestemd en Dennis en “Anouk” hebben elkaar wel gevonden, vind het dezelfde types
Ik vind nu echt alleen Ayla nog leuk. Dat Tess toch weer zo wanhopig op Dennis duikt terwijl ze eerst nog zo stellig erin stond… en Celeste heeft t bij mij in de vorige aflevering al verpest
Oh en dan moet Levi nog komen deze aflevering: dat die (ogenschijnlijk?) zonder gesprek of wat met Julie gewoon even besluit dat het over is en maar op Celeste duikt? Als je Julie haar reactie ziet hebben ze er niet over gepraat, maar gaat hij gewoon naar de volgende, wat een vieze

Waarom heb ik altijd zo veel te zeggen over dit programma haha

2 likes

Hoe meer mensen worden weggestuurd hoe minder leuk het wordt. Ik vind ook dat er wel echt veel exen komen die je niet goed leert kennen. Dennis is een mannelijke slet, ik snap echt niet wat die vrouwen in hem zien echt. Nicole haar manier van praten is zo dom, die lijkt 5 hersencellen te hebben. Ben benieuwd wie Raemon volgende week in elkaar gaat slaan (die in de stoel zat).

“Hey frikandel” Hahahahaha

1 like

Nou de nieuwe mensen zorgen wel voor veel drama.

Wat vind ik Levi toch een enorme kneus. Waarom zo geheimzinnig doen buiten de hekken en die nieuwe zo belachelijk maken? Maar hij is niet jaloers hoor :roll_eyes:

3 likes

Levi is echt kinderachtig. Het belachelijk vinden dat Julie het niet chill vindt hoe hij met Celeste doet, maar zelf wel zo achterlijk reageren als de ex van Julie vervolgens binnenkomt. Wat een loser. En dan ook nog zo sneaky buiten beeld met Celeste en dan beweren dat er niks gebeurd is. Yeahhh right

En Dennis liegt ook alles bij elkaar zodat het hem het beste uitkomt. Bij die date met zn vieren nog zeggen dat t hem niet boeit dat Olivia weg gaat, voor de groep (als het moment daar is) wel zeggen dat t kut is en dan dezelfde avond nog met 2 vrouwen het bed in duiken. Okeee

1 like

Ik vond het juist wel jammer dat Olivia wegging, in tegenstelling tot die andere meiden was ze niet zo op zoek naar drama en ruzie en bemoeide ze zich vooral met haar eigen zaken. (Dennis vooral, maar oké).
Die Tess heeft inderdaad echt 0,0 eigenwaarde, en wat ze bij Dennis deed vond ik eigenlijk gewoon aanranding? Als de geslachten waren omgedraaid dan had je hetzelfde drama gehad als met De Villa.

16 likes

Ik stoor me zo aan die tanden van Levi, lijkt wel een paardengebit joh

5 likes