Ex on the Beach Double Dutch

Ik erger me nog erger aan dat scheve knotje van hem. Wtf is dat?!

2 likes

Ja dat stukje over Tessa ben ik het helemaal mee eens! Ik vind dat ook echt niet oké.
Nu ben ik over Tessa sowieso niet zo te spreken. Ze zat Olivia alleen maar af te katten en te zeggen dat zij zoveel beter was omdat ze niet met Dennis naar bed ging en Olivia wel, maar dat was letterlijk alleen omdat Dennis dat niet wilde? Dennis koos wel duidelijk voor Olivia toen zij er nog was, ik vind Tessa echt nog veel naïever en dom bezig dan Olivia hoor. Ook dat zij de dag nadat Dennis zowel met haar als met Nicole naar bed is geweest, zij ook weer met hem gaan neuken. En dan zeuren over Olivia haar eigenwaarde.
Over Nicole moet ik maar helemaal niet beginnen…

4 likes

Ik vind Romy echt leuk, hij is tenminste een beetje normaal en fatsoenlijk.

1 like

Ik vind Romey, Danthe en Lakeisha leuk. Lakeisha lijkt wel met iedereen goed op te kunnen schieten.

1 like

Hebben jullie de ondertiteling in de gaten gehouden?

Dennis: Hode
Ondertiteling: Oh, dit

Levi: Faka
Ondertiteling: Fuck dat

En waar “A shoulder to cry on is a dick to ride on” de slogan is van Temptation, is “We viben gewoon, het is gewoon leuk” die van EOTB. Iedere aflevering komt die voorbij.

12 likes

Ik hoor Julie het zo zeggen

7 likes

Terwijl er ondertussen niks meer te viben is voor haar :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Hutsssssss

4 likes

Ik dacht even “shit, heb geen videoland” maar heb ze alledrie al gezien :sweat_smile:

1 like

Ik had de eerste Nederlandse seizoenen nog niet gezien. Ik kijk nu seizoen 2, maar wat is daar veel drama. Elke aflevering wel vechten.

Die jongens van nu zijn wel haantjes, maar Brody en Bastiano waren gewoon echt agressief. Vond het toen ook helemaal niet zo leuk om te kijken.

1 like

Nee, ik vind het ook veel minder leuk met al die agressie. Ik ga het wel gewoon afkijken maar ik vind de nieuwere leuker.

Volgens mij is seizoen 3 ook niet zo erg qua agressie wel veel drama maar niet heel fysiek. Kon het vorige seizoen ook echt niet kijken, zo biar vond ik dat.

Oh god dit meen je niet

2 likes

Is dit de laatste aflevering?

Ohh laatste aflevering opeens.
Vond de laatste aflevering wel mehh, teveel overdreven drama.

Die Dennis en Levi, pfff. Die verdraaien ook alles zo dat het altijd de fout van een vrouw is. Heel arrogant.

Ik vind de vrouwen dit seizoen echt respectloos. Levi en Dennis vind ik sloeries, maar Olivia, Tessa en Julie lijken alles te pikken.

2 likes

Screen-Shot-2020-06-01-at-09-04-39

Dit zegt Dennis als Olivia op een stoel naast hem zit, als ze dan nog bij hem blijft dan heeft ze echt geen eigenwaarde. En Tessa zet zichzelf echt voor schut, hoe vaak moet Dennis wel niet zeggen dat hij je niet wilt. Toch wil ze het niet accepteren en blijft ze bij hem. Blijkbaar hebben ze op de terugreis ook een keer seks gehad en daarna ook.

Julie vond ik een van de leukste met Ayla, maar hoezo ging zij opeens zo dramatisch huilen toen het over Dennis, Olivia en Tessa ging, alles voor de aandacht. En ik vond het stom van Ayla dat ze ging doorvertellen dat Robin zei dat ze niet op 1 stond

2 likes

Huh hoezo is het ineens afgelopen? Voor mijn gevoel duurde vorige seizoenen veel langer en zag je wel aankomen dat de laatste aflevering er aan kwam. Vond deze dan maar saai tegenover de laatste twee seizoenen.

6 likes

Vond er geen reeeeet aan dit seizoen.

4 likes