Ex on the Beach Double Dutch

Volgens mij in een comment onder deze fb post: https://www.facebook.com/Teamtempa/photos/a.489582114834223/1032195267239569/?type=3
Omdat dit (op een letter na) een andere gebruikersnaam is dan Jasmine had geopenbaard

Oh ja dat had ik inderdaad ook gelezen, zijn vorige account is door insta verwijderd (of door zichzelf…). Iedereen roept nu ook maar dingen, ik weet niet meer wat ik moet geloven.

Terror

23 likes

Zin in :partying_face:

1 like

Helemaal klaar voor. Even wat simpel vermaak in deze tijden :partying_face:

1 like

Inderdaad, heerlijke hersenloze trash tv.

3 likes

Jaa ik las er net een artikel over. Helemaal zin in

1 like

Ik (her)ken alleen niemand, maar heb er ook zin in!

Sharon Ipema is zwanger zie ik. Vind haar en haar tweelingzus nog steeds fascinerend irritainment haha

2 likes

Sharon is zwanger

https://www.instagram.com/p/CNNSvBiA0BD/?igshid=q67t61b0lt3c

Edit: haar profiel staat dus nu ineens op privé :sweat_smile:
Het was een foto dat ze in roze lingerie staat, met een klein buikje en een aantal echo foto’s vasthoudt met daarbij de tekst “God has blessed me with a beautiful baby on the way :angel:t2:

1 like

Hahaha wow zelfde moment!!

1 like

Ja wow! Toen ik typte stond er nog niets en daarna van ons beide haha!

1 like

MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN
I need some trashhhhhh tv in my life hahahaha

Edit: blijkbaar staat het vanaf dinsdag op Videoland, maar is het vanavond al op tv. Normaal zou ik het andersom verwachten.

20 likes

Nu al zin in :fire:

1 like

Ja omg ik kan echt niet wachten, heer-lak.

1 like

Ik kan de foto van Sharon niet zien dus keek bij haar zus en jeetje wat ziet ze er anders uit
En werd in de stories getrakteerd op enge geslepen facing tandjes

Brrrrrr

1 like

Maar echt, de horror, en toch blijf ik er altijd idioot lang naar kijken, vind het heel fascinerend dat mensen dat doen ofzo?

3 likes

Inderdaad. En wáárom ook nog de behoefte voelen om het te plaatsen op hun story!? Brrrrr

1 like

:scream:

1 like

Nav de tandjes op Esmees insta gekeken en ik heb wel heel erg moeten lachen. Veel van die filmpjes (met haat vriend) zijn heel geestig