Ex on the Beach Double Dutch

Ik vind de hereniging van Ayla en Raemon nogal een plottwist. Zijn hele aura schreeuwt toxic omg.

2 likes

Hoe hij ook reageert op Robin? Echt wtf. Wat een engerd.

1 like

Of dat hij zei tegen Levi nadat Celeste met hem ging zoenen en Oh my god zei: dan heb je gezoend met een downie? Echt waar kwam dat vandaan??

1 like

Kijkt er iemand ex on the beach peak of love op videoland?

Ik heb hem helemaal gezien. Ik vond deze versie zooo leuk! Juist omdat het minder gericht is op seks maar op het vinden van liefde!

1 like

Ja ik heb TI USA ook gezien, lijkt idd wel wat op elkaar. Ik vind het erg leuk! Er zitten wel aparte types in, vooral die Nicole

1 like

Via Videoland kijk ik nu een soort terugblik met Famke Louise. Dit is echt zo tenenkrommend: Famke Louise die een niet met de autocue overweg kan zonder te knipperen en de deelnemers die hun waardigheid nog een beetje proberen te redden. Oja, en Famke Louise valt ongeveer alle mannen aan alsof de vrouwen niets verkeerds hebben gedaan.

1 like

Ik vind het wel leuk hoe ze voor die vrouwen opkomt aangezien ze echt niet voor zichzelf lijken op te komen. Dennis noemt Olivia gewoon dom waar ze bij zit.

2 likes

Ik vind Famke juist ook heel leuk in die video’s haha

Olivia had gisteren op insta een video dat ze met een vriendin uit was en dat ze heel luidruchtig waren (terwijl ze normaal heel stil is) en steeds de aandacht van mannen vragen. Toen dacht ik al dit is vast Dennis proberen jaloers te maken en vandaag vertelt Dennis dat ze uit elkaar zijn, ben benieuwd voor hoe lang.

4 likes

Celebrity eotb staat op videoland. Niet Nederlands maar wel leuk denk ik

2 likes

Oeh ik weet wat ik ga doen!!

1 like

https://www.ad.nl/show/ex-on-the-beach-deelneemster-yasmine-zwaar-mishandeld-na-feestje~aba52367/

Zij zoekt toch zelf altijd ruzie? :face_with_raised_eyebrow::upside_down_face:
En feestje in appartement? Corona?

2 likes

Ja is allemaal zo maar ik neem toch aan dat niks een excuus is voor een man om een vrouw zo in elkaar te slaan?

20 likes

In de comments op haar insta post geeft ze aan dat ene Manu dit haar heeft aangedaan. Iemand enig idee over welke Manu ze het heeft?

1 like

Ik maak nergens uit op dat het een man is?
Kan zijn dat ik eroverheen lees hoor.

Dit stond op haar insta story! Maar snap je reactie dan want zij ging bij EOTB indd altijd helemaal los :slight_smile: had het artikel niet gelezen

TW mishandeling

1 like

Haha niets zo veranderlijk als de normen en waarden van een eotb deelnemer. Wel heel naar voor haar, ze is echt flink toegetakeld zo te zien.

1 like

Ah dat had ik nog niet gezien.
Alleen het nieuwsbericht gelezen.

Nee wtf. Een man hoort gewoon van een vrouw af te blijven. Engerd.

1 like

Daar ben ik het opzich wel mee eens maar dit gaat wel heek ver vind je niet? Ze is idd behoorlijk toegetakeld.

Wel mee eens dat ze zich echt bizar agressief gedroeg en dat ik helemaal begrijp dat iemand daar echt niet van gediend is.

1 like