Ex on the Beach Double Dutch

Ik heb gister twee afleveringen gekeken maar het is zo anders dan de Nederlandse versie! Het gaat meer om op zoek zijn naar liefde. Een soort love island maar dan met exen.

Ja hoe erg ook ben ik het wel eens met @FISSA . Hoe zij mensen aanviel op tv en dan zit er nog een beveiliger tussen nota bene?

1 like

Ik vind dit er wel heel extreem uit zien en niet als 1 klap maar goed we kennen de back story niet

Ik wil alleen oppassen met oordelen die ik zie langskomen op oa Twitter dat ze het wel verdiend zal hebben omdat ze altijd zo los ging in EOTB want wellicht heeft dat niets met de situatie nu te maken

Is het nieuw? Wel vaker Amerikaanse eotb gezien, wil niet weer Videoland nemen voor iets dat ik al ken :stuck_out_tongue_winking_eye: sowieso al sneu dat ik bereid ben te betalen voor zulke tv haha

https://www.instagram.com/p/CDvX59qgbAc/?igshid=1pbosklrjx1pc
Je ziet hier ook allemaal bloed spetters enzo! Heftig!

@Luzarl oh niiiiiiice zin in

Ik zie de story niet dat ze de dader noemt! Zou ze zich alweer bedacht hebben?

Ja die story is indd weg zie ik ja… geen idee!

Verhaal over bloed

Zoals ik kan zien, lijkt het vooral dat ze een bloedneus heeft gehad. Logisch als je op je neus geslagen wordt natuurlijk. Maar bij de foto’s dat ze in de auto zit bijv. zie ik verder geen (grote) wonden op haar gezicht. Dus daar zal het wel niet gebloed hebben. En als je een flinke bloedneus hebt, kan dat idd spetters geven overal. Dus die filmpjes dat er bloed in huis ligt, lijken misschien ook wel erger dan dat ze echt gebloed heeft. Beetje voor de sensatie ook misschien? Kijk nou, er ligt overal bloed. Wat op zich niet raar is met een bloedneus. En als je dat door wrijven helemaal over je gezicht “smeert” lijkt het ook meteen al heel heftig.

Mijn vriend krijgt vaak spontane bloedneuzen en zelfs dan drupt het er al behoorlijk uit. Zeker als je t niet af zou dekken bijv.

Wil verder niks zeggen over het ontstaan vd ruzie of hoe heftig het is geweest. Zeker als je haar dikke/blauwe oog ziet. Lijkt me echt enorm pijnlijk.

Volgens een post op haar Instagram ontstond de ruzie omdat hij niet uit haar huis wilde vertrekken en ze daarom boos werd. Vind ik ook al genoeg reden om een klap uit te delen, als dit dan zijn antwoord was is het wel heel erg laag.

2 likes

Net haar instagram gekeken en ze is wel behoorlijk toegetakeld hoor! Ook de bult die ze heeft op haar hoofd is behoorlijk. En je blijft niet zomaar 2 dagen in het ziekenhuis liggen.

1 like

Haar neus is gebroken lijkt mij wel heftig genoeg.

1 like

Ik vind celebrity eotb leuk tot zover!

Die Callum vind ik een engerd, echt lekker nep Amerikaans. Hij voelt zich helemaal de baas volgens mij.

Oh, ik weet wat ik zo ga kijken! Zin in

1 like

Zijn stem klinkt op de een of andere manier zo bekend.

1 like

Hmm, nu je het zegt :thinking:

Huh? Volgensmij zijn er nooit “10 klappen nodig”. Zoals haar gezicht eruit ziet… dat kan niet alleen zelfverdediging zijn geweest vanaf zijn kant. Natuurlijk is het niet zo dat vrouwen alleen maar slachtoffer kunnen zijn en is er de mogelijkheid dat zij de eerste was die geweld gebruikte (met ook het oog op de beelden van tv), maar iemand met een gebroken neus het ziekenhuis inslaan is niet noodweer. En door rondlopen met een druppelende bloedneus krijg je ook niet zulke bloedspetters in je kast.

17 likes

Ben ik heel erg als ik denk “misschien leert ze er van, die agressieve gek”? Ze sloeg er zelf ook altijd zo op los.

Het was zo’n agressief type in EOTB dat ik denk dat ze nu gewoon een keer de verkeerde heeft getroffen. En tuurlijk, zo toetakelen is niet nodig, maar als je soms zag hoe ze zelf tekeer ging dan verbaasd het me ook dat daar nog nooit iemand echt letsel aan over heeft gehouden.

2 likes

Callum van Love Island?

Nee! Ik ken hem verder niet, hij heeft blijkbaar aan heel veel realityshows meegedaan