Ex on the Beach Double Dutch

Ik vind dat wel een heftig statement ja

Ik zou eerder denken dat ze therapie nodig heeft voor haar agressieprobleem, ipv ik elkaar getrapt te worden door een man die niet haar appartement uit wil

20 likes

Ik ken haar niet en het programma ook amper maar het is tv. Je kan reality TV (waar ze alles over hebben voor kijkcijfers) toch niet vergelijken met het echte leven?

Wat is dit voor een raar bericht. wtf

1 like

Het is volgens mij nog niet duidelijk of hij dit echt is of een nep account is

Oh, waar heb je dat gelezen?

Volgens mij in een comment onder deze fb post: https://www.facebook.com/Teamtempa/photos/a.489582114834223/1032195267239569/?type=3
Omdat dit (op een letter na) een andere gebruikersnaam is dan Jasmine had geopenbaard

Oh ja dat had ik inderdaad ook gelezen, zijn vorige account is door insta verwijderd (of door zichzelf…). Iedereen roept nu ook maar dingen, ik weet niet meer wat ik moet geloven.

Terror

23 likes

Zin in :partying_face:

1 like

Helemaal klaar voor. Even wat simpel vermaak in deze tijden :partying_face:

1 like

Inderdaad, heerlijke hersenloze trash tv.

3 likes

Jaa ik las er net een artikel over. Helemaal zin in

1 like

Ik (her)ken alleen niemand, maar heb er ook zin in!

Sharon Ipema is zwanger zie ik. Vind haar en haar tweelingzus nog steeds fascinerend irritainment haha

2 likes

Sharon is zwanger

https://www.instagram.com/p/CNNSvBiA0BD/?igshid=q67t61b0lt3c

Edit: haar profiel staat dus nu ineens op privé :sweat_smile:
Het was een foto dat ze in roze lingerie staat, met een klein buikje en een aantal echo foto’s vasthoudt met daarbij de tekst “God has blessed me with a beautiful baby on the way :angel:t2:

1 like

Hahaha wow zelfde moment!!

1 like

Ja wow! Toen ik typte stond er nog niets en daarna van ons beide haha!

1 like

MORGEN MORGEN MORGEN MORGEN
I need some trashhhhhh tv in my life hahahaha

Edit: blijkbaar staat het vanaf dinsdag op Videoland, maar is het vanavond al op tv. Normaal zou ik het andersom verwachten.

20 likes

Nu al zin in :fire:

1 like