Ex on the Beach Double Dutch

Ja omg ik kan echt niet wachten, heer-lak.

1 like

Ik kan de foto van Sharon niet zien dus keek bij haar zus en jeetje wat ziet ze er anders uit
En werd in de stories getrakteerd op enge geslepen facing tandjes

Brrrrrr

1 like

Maar echt, de horror, en toch blijf ik er altijd idioot lang naar kijken, vind het heel fascinerend dat mensen dat doen ofzo?

3 likes

Inderdaad. En wáárom ook nog de behoefte voelen om het te plaatsen op hun story!? Brrrrr

1 like

:scream:

1 like

Nav de tandjes op Esmees insta gekeken en ik heb wel heel erg moeten lachen. Veel van die filmpjes (met haat vriend) zijn heel geestig

Haha ik vind het zoooon afschuwelijk idee dat iemand dit zichzelf aandoet wanneer er niks mis was met het gebit. Het idee dat je tanden worden geslepen omg :scream:Dit voelt toch ook echt heeeel naar, al die scherpe puntjes in je mond

7 likes

Ik vind de eerste aflevering van een nieuw seizoen altijd saai. Vaak duurt het voorstellen altijd zoooo lang. Gebeurt zo weinig dan. Hopelijk dit keer anders maar denk het niet :sweat_smile:

2 likes

Perfecte omschrijving van dit jeugdtrauma

2 likes

Ik zit er helemaal klaar voor

2 likes

Het niveau ligt weer hoog!

5 likes

Ook geen ziggo? Dan kan je meekijken via de app

1 like

Jezus die shani hahahahahahaha wat een figuur

3 likes

Haha ja echt hè. Juicy

Die montage is ook weer echt on point :joy: Vreselijk

3 likes

Ja ik was ook verbaasd

1 like

Ja ik geloof hier echt geen reet van :joy:

4 likes

Hahahah in een stuk steen boren, meit

3 likes

Wat goed dat de meisjes niet allemaal 20 kg wegen, beetje diversiteit

9 likes

Nee joh want ze hopen allemaal instafamous te worden en nooit meer te hoeven werken

7 likes

Ik denk dat ze graag influencer willen worden, dus die gaan straks verder op OnlyFans :stuck_out_tongue:

3 likes