Ja omg ik kan echt niet wachten, heer-lak.
Ik kan de foto van Sharon niet zien dus keek bij haar zus en jeetje wat ziet ze er anders uit
En werd in de stories getrakteerd op enge geslepen facing tandjes
Maar echt, de horror, en toch blijf ik er altijd idioot lang naar kijken, vind het heel fascinerend dat mensen dat doen ofzo?
Inderdaad. En wáárom ook nog de behoefte voelen om het te plaatsen op hun story!? Brrrrr
Nav de tandjes op Esmees insta gekeken en ik heb wel heel erg moeten lachen. Veel van die filmpjes (met haat vriend) zijn heel geestig
Haha ik vind het zoooon afschuwelijk idee dat iemand dit zichzelf aandoet wanneer er niks mis was met het gebit. Het idee dat je tanden worden geslepen omg Dit voelt toch ook echt heeeel naar, al die scherpe puntjes in je mond
Ik vind de eerste aflevering van een nieuw seizoen altijd saai. Vaak duurt het voorstellen altijd zoooo lang. Gebeurt zo weinig dan. Hopelijk dit keer anders maar denk het niet
Perfecte omschrijving van dit jeugdtrauma
Ik zit er helemaal klaar voor
Het niveau ligt weer hoog!
Ook geen ziggo? Dan kan je meekijken via de app
Jezus die shani hahahahahahaha wat een figuur
Haha ja echt hè. Juicy
Die montage is ook weer echt on point Vreselijk
Ja ik was ook verbaasd
Ja ik geloof hier echt geen reet van
Hahahah in een stuk steen boren, meit
Wat goed dat de meisjes niet allemaal 20 kg wegen, beetje diversiteit
Nee joh want ze hopen allemaal instafamous te worden en nooit meer te hoeven werken
Ik denk dat ze graag influencer willen worden, dus die gaan straks verder op OnlyFans