Ex on the Beach Double Dutch

Ik vond die nieuwe ex op het eerst gezicht best ok haha, ik vind blond sowieso leuker. Maar door het voorstukje waarbij ie zei “ik zit aan jou als ik aan jou wil zitten” ben ik al zowat genezen. Sowieso dat ie daar doelde op Elias, haantjesgedrag enzo, maar ik denk dan altijd meteen, ehm en misschien als Djessy 't ook wil? Dus ben benieuwd hoe die scene in z’n geheel is

1 like

Die Renske trouwens, komt wel over als een lief meisje maar wel MEGA naief, en daarnaast erg makkelijk. Bij elke date zoenen en/of naar bed, nog bij niemand heeft ze enige vorm van afwijzing gegeven. En vervolgens mag ze van niemand van die mannen zeggen dat ze iets gedaan hebben, want dan verspelen die mannen hun kansen bij de andere meiden. Dan wordt je toch best wel hard gebruikt of niet dan? Ze lijkt het zelf niet door te hebben.

4 likes

Ik ken haar en destijds zei ze dat ze echt heel preuts is en niet zomaar met een jongen zoent laat staan seks heeft. Ik heb haar al een tijd niet gesproken, maar zapte voorbij MTV en zag haar en dacht echt wtffffffffff wie ís dit?!

1 like

Ik vind het vooral erg grappig dat Brody gewoon Yann heet :nerd_face:

8 likes

Ik kan preutsheid echt niet rijmen met deelname aan dit programma

1 like

Omg ik vond Renan zo leuk, kan niet geloven dat ie dit doet. Zo lullig :frowning: vind het echt goed dat de andere jongens er wat van zeggen en voor Victor opkomen.

11 likes

Ja mega lullig van hem, ik vond hem al niet zo leuk door dat Engels tussendoor de hele tijd maar kon m wel verdragen, maar dit kan je echt niet maken.

Vind Elias en Djessy heel schattig samen en ben wel blij dat Djessy niet voor Jim is gegaan. Elias is af en toe wel een beetje een foute gast maar op de een of andere manier kan ik het hem wel vergeven. En ik ga elke aflevering echt stuk om Robin, hij heeft echt droge opmerkingen soms :joy:

3 likes

Ik zat dit net te kijken met mijn vriend en hij zei dat hij als vrouw voor Renan zou gaan maar ik zou echt voor Robin gaan haha, vind hem grappig en leuk

1 like

Had de laatste paar min nog niet gekeken maar wtf is die Yasmine ineens agressief? Waar werd ze nou zo boos om? En voorstukje van volgende week ziet er ook weer gezellig uit

1 like

Ik ook, vind Robin oprecht een lieve jongen lijken. Laat zich ook niet zo heel erg meeslepen in het achterlijke gedrag van die andere gasten.

7 likes

Ik vind Mezdi echt zo’n naar persoon. Ik weet niet eens precies wat het is.

3 likes

Maar hij vergeleek Stacy toch met trekdrop? Eerst trekken dan droppen. Dat vind ik echt een kut opmerking. Het is dat ie er continu zo gezellig bij lacht maar lief vind ik 'm niet echt. Dat zoenen ook op die date met Sabrina, of hoe heet ze. Ik vind Robin wel grappig maar als ik Stacy was geweest zou ik er echt niet zo om kunnen lachen

1 like

Is dat van de afgelopen aflevering? Die moet ik nog kijken namelijk.
Denk dat dit programma inderdaad niet het beste in mensen naar boven haalt, waarschijnlijk doet de productie er ook alles aan om ze dit soort dingen te laten zeggen. Drankje erin, uitlokkende vraag, hoppa.

Maar goed, zo’n opmerking is inderdaad niet okee, toch lijkt hij me wel een lieve jongen haha

Ik ook, vind hem echt een beetje gevaarlijk en eng tov vrouwen. Manipulerend, beetje gaslighting-achtig

2 likes

Ik vind trouwens Jim wel ok tot nu toe haha maar ben 1 van de weinige denk ik. Het is ook wel echt een haantje maar hoe ie zich “terug trok” toen Djessy en Elias terug kwamen van date vond ik goed. Hij zag er ook uit alsof 't 'm wel raakte maar ook dat ie het meende, dus ik hoop dat dat zo blijft want dat zou voor 'm spreken. Ik vind zijn lach echt ontzettend sexy,
biechttopic denk ik dit :upside_down_face:

En ik vond het echt pijnlijk hoe Renan dit aanpakte, in de groep gooien, wat een lul. Zo simpel ook, want wat weet ie nou van Yasmine? Ik kan niet helpen te denken dat het dan echt puur om uiterlijk gaat, toen Yasmine zo flipte op Mezdi zag je Renan een paar keer kijken met een blik vol spijt hahaha, maar in de preview zag 't er alweer gezellig uit (helaas)
Viktor verdient veel beter

6 likes

Volgens mij zei die ‘eerst trekken dan dr op’, alsnog niet heel liefkozend maar wel beter haha

3 likes

Manipulatief, arrogant, verliefd op zichzelf, weet denk ik ook wel wat hij moet doen om mensen uit te lokken haha

Wel verbaasd dat ik hem the alchemist zag lezen toen die in bed met Lena lag :joy::joy:

4 likes

O nee dat verbaasde me juist helemaal niets, volgens mij is hij juist zo dat hij dat bewust meeneemt om ermee voor de camera te zwaaien en even te showen wat voor slimme jongen hij is :roll_eyes:

20 likes

Ben erin getrapt terwijl ik dacht dat ik hem doorhad haha… zo voelt dat dus

1 like

ja hij las ook al Mocromaffia nonchalant bij het zwembad, misschien wil hij na temptation island zichzelf als een intellectueel presenteren.