Ex on the Beach Double Dutch

Gatttttt wat een vieze mensen allemaal hahah echt waar haal je ze vandaan

5 likes

Dan kom je op tv en kun je niet ff een bikini/bh kopen die gewoon goed past

1 like

Ik kan me ook gewoon echt niet voorstellen seks te hebben met een van die mannen hahah ik moet gewoon lachen van de gedachte rot oppp

10 likes

Je gaat bijna met weemoed terugdenken aan Oh Oh Cherso :joy:

3 likes

Mehh wat stom inderdaad. Ik ging er ook vanuit dat het tegelijkertijd op videoland zou staan.

1 like

Billenkontje. It’s a no for me.

3 likes

Hahaha ja ik heb ook het idee dat hoe meer exen je hebt, hoe meer aanzien je hebt. Want ze pochen er mee

(En moet lachen om dat “uit zee” want dat gebruikten ze net ook terwijl ze nu gewoon een beetje langs de branding hupten :joy:)

3 likes

Ja ben sowieso benieuwd hoe ze daar uit de zee gaan komen want de stroming is mega sterk daar. :joy: Ben daar alleen maar als een soort zeekoe aangespoeld elke keer want normaal lopen was niet te doen, laat staan als je “sexy” moet gaan lopen.

3 likes

Hahaha ik kijk uit naar de beelden straks :joy::joy:

1 like
  • Ik mag hopen dat Shani niet bedoelde dat ze wel een man kan waarderen die haar slaat
  • Lesley is me toch een partij DORSTIG
1 like

Waar hebben ze die Lesley gevonden dan

5 likes

“Ik denk wel dat wij de beste date hebben hè” ja vriend het is ook de eerste :joy:

2 likes

Haha o wauw. Duidelijk wat voor beelden we van haar gaan zien haha. Hopelijk voor haar is ze niet ongesteld tijdens de opnames

Ik vind dusty zo ongemakkelijk hij lijkt wel 15

19 likes

Het is echt een stel loopse honden. echt primitief

7 likes

WAT IS DIT

3 likes

Ik krijg zo de kriebels van deze vent, heet ie nou Dusty? Echt zo’n jochie nog maar grootse praatjes, brr

3 likes

Ze willen fame en seks, het lijkt wel echt weer erger te gaan worden dan het vorige seizoen

@Baron Ze hebben een connectiiiiiiiie

Onze Dusty lijkt het broertje wat per se mee moest van de moeder omdat hij geen vrienden heeft

5 likes

Wat een rare sangria

Ik moet echt de hele tijd aan Dasty denken

28 likes