Is het ook een trend om een bikini te dragen waar je boobs helemaal onder uit komen? Echt nooit eerder gezien
Maar vorig seizoen was toch ook commentaar dat er zo weinig gebeurde? Ben benieuwd naar dit seizoen, lijkt me weer heftiger haha. Nu halverwege de aflevering en ik ben echt jaloers op de armen van Gloria
Echt erg eigenlijk dat die mensen daar bijna alleen maar aan seks kunnen denken. Elke date/actie is weer een eerste stap tot meer. Echt bizar. Die ene meid ook die het letterlijk een seksvakantie noemt 
Kan me daar echt totaaal niet mee identificeren
Ik ben nu op de helft van aflevering een en ik voel me zo intens ongemakkelijk
Edit: dit was niet perse als reactie op jou bedoeld, sorry!
Die lippen van Imke
vooral zo rood
Ik vermoed ook wel dat de productie dat ook wel heeeel graag wil en dat wel uitlokt/daarop filtert haha. Maar je hoort inderdaad alleen maar seks seks seks (en af en toe drama)
Doet haar niet veel goeds, sorry 
Ik ben op zes minuten en dat gebrul van die ene boy nu al HELEMAAL zat. Houdt dit nog op??? Nee he?
Nee
Same. Ben gestopt met kijken. Ik sla ex on the beach over dit jaar 
Dit was letterlijk wat ik ook dacht toen ik vanmiddag keek. Lijkt wel een stel oversekste pubers, elke zin heeft te maken met seks. Echt super ongemakkelijk om naar te kijken
.
Ja echt super overdreven en totaal niet nodig. We weten wel dat je jezelf een leeuw vindt. Stop maar
Wat is ditttttttttttt.
Ik kan dit zo lekker judgen samen met mn vriend haha!
Ik kan alleen maar denken, wat zullen die ouders wel niet denken 
De ouders van een meid hadden haar juist aangemoedigd om te gaan. Of opgegeven zelfs. Dat weet ik ff niet meer. Als je als ouder net zo bent (geweest) zullen ze t vast prima vinden. Denk altijd bij dit soort types: je wordt niet zomaar zo. Misschien is het wel gewoon normaal in zo’n familie. Ben daar stiekem wel benieuwd naar dan. Hoe het gezin/de familie verder is
Ben begonnen met kijken, heb een paar seizoenen overgeslagen, was even vergeten hoe snel het ook alweer gaat tov tempa.
En tempa gaat soms al snel 
Haha ik ga helemaal stuk dat die eerste ex op tv zegt: ik denk dat hij vreemd ging, dus ik had een trio met zijn twee beste vrienden. Gewoon hoppa vol trots. Dat je zoiets op tv wilt…
nou eerste aflevering gezien, wat een waanzin weer. en dusty cream. 
@Canvastas en dit gevoel heb ik ook haha ben me veel meer aan het ergeren aan iedereen dan voorheen
Ik kijk het nu pas terug maar Dusty doet me zo erg denken aan Evan van vorig seizoen