Ex on the Beach Double Dutch

Je kunt vaak al direct terugkijken op de website van mtv.

3 likes

Ik snap die Shani echt niet. Ze heeft toch niet eens met Keanu gezoend oid? Waarom flipt zij zo erg tegen Lesley?

9 likes

Inderdaad en hoezo ligt ze nog met hem in bed?

3 likes

Shani zet zichzelf zo voor lul hahaha wtf doet zij

10 likes

Ja, ik dacht ook al: Shani staat toch juist super voor lul met haar gedrag?

1 like

Dinsdag indd pas! Terugkijken kan op MTV wel eerder maar zóveel reclames. Heb het er echt voor over om twee dagen later zonder reclames op Videoland te kijken hahaha

Sowieso doet iedereen tot nu toe precies het tegenovergestelde dan wat ze even daarvoor zeggen :joy:
En die mannen komen overal mee weg

1 like

Dit is typisch hoe onzekere vrouwen doen, ze wilt Keanu maar Lesley krijgt hem. En met Keanu wilt ze nog seks dus ze reageert het af op Lesley en daarna gaat hij ook bij Shani slapen. Wat een raar gedrag van Keanu en Shani, die zetten zichzelf voor schut.

8 likes

Shani maakt zichzelf echt belangrijker in dat huis dan ze is. Vond het antwoord van de jongens wel leuk toen ze zo bedreigend zei: Als mijn ex komt hebben jullie een groot probleem! En toen zeiden zij heel droog: hoezo?

En blijkbaar wilden te weinig exen komen.

Hehhhh volgens mij zag ik deze man net als “beveiliger” toen Shani Lesley sloeg. :thinking:

Wat een drama zeg weer.
En deze nieuwe guy je bent 31 en je doet nog hier aan mee sorry

6 likes

Wat een pannekoek die gast

2 likes

Haha wat een praatjes, zo ingestudeerd, krijg er echt de kriebels van

2 likes

Heb echt een zonnebril nodig bij die tanden van hem joh

1 like

Ja wat een gladde kwal ieuw

2 likes

Schup m terug de zee in

3 likes

Wat een figuur die Sander :sob:

En dat gezin van Dusty! Wat een ellende. En gewoon vol trots naast je moeder(s) zitten opscheppen over bijna 100 bedpartners :sob::sob:

1 like

Hahahah ja zo schaamteloos

Volgens mij zijn ze ook gewoon trots erop ook nog ahaha mijn ouders zouden me afmaken

1 like

Ik kruip echt zowat in de bank van plaatsvervangende schaamte ook.

Echt wáárom zou je je als meisje druk maken om zo’n gassie die nog bij zn moeders woont. Daar sta je toch boven :sob:

1 like

afbeelding
De enige Dusty die er toe doet

14 likes