Shani gedraagd zich echt te treurig daar… doe lekker boos tegen die kerel ipv er meteen weer naast kruipen?? Gaat nergens over dit.
Vond het wel knap eigenlijk dat Lesley zo rustig bleef.
Voor iedereen die Shazam aanzet tijdens de afleveringen: MTV heeft een officieuze Spotify playlist!!!
Ja, Shani is echt het schoolvoorbeeld van een pick me.
Ik moet zeggen dat ik het ergens wel stoer vind dat Lesley zo open is over seks. She owns it.
Wauw hoe Shani deed tegen Lesley. Ik ben zelf echt niet agressief of loco maar als iemand zo tegen mij zou schreeuwen dan zou mijn hand toch per ongeluk expres in haar gezicht belanden. Wel heerlijk dat Lesley geen krimp gaf.
Die Sander is echt een kwal, droog je toch spontaan van op zo’n arrogant figuur.
Omdat Lesley een vrouw is en open is over seks en ook voor de lust komt net als de mannen wordt ze als een slet gezien, maar ik vind dat zo vrouwonvriendelijk want Dusty en Keanu zijn net zo. Ik moet wel zeggen dat het wat betreft vrouwonvriendelijkheid het allerergste seizoen is. Imke wordt een hoer genoemd door Keanu. Shani scheldt vrouwen uit voor hoer.
Bij dat napraten zei Dusty dat Sam hem appte de dag dat hij vertrok naar ex in the beach. Maar op dat moment zou sam toch ook wel al zijn gevraagd om naar eotb te komen en dus weten dat zij ook gaat? Ik volg die tijdlijn niet helemaal
Sam ziet er echt uit alsof ze pas 17 is
Ja joh, tijdens de auditie van Dusty worden exen al gebeld want als ze geen interessante ex kunnen vinden dan is er qua verhaallijn natuurlijk niks boeiends aan Dusty en dat levert geen kijkcijfers op.
Ik ben wel echt benieuwd wat voor exen er komen, of wat voor drama er komt, bij Danny(heet hij Danny? Iig die Helmonder) en Gloria, vind ze tot nu toe heel normaal en in eotb land is dat doodsaai.
Er kwam wel een sexy bewaker toen shani aan het bed van lesly stond. Hoezo willen ze het niet met hem doen
Volgens mij was dat die Sander??? Kon niet terugspoelen maar dacht echt dat dat dezelfde gast was.
Oh hahah nou dan had ie toen wel even een goede shot. Ik herkende hem niet zo
Nee Sander komt nu pas binnen (ben de aflevering aan het terugkijken)
Die beveiliger had toch een soort blonde gloed door zijn donkere haar? Denk ik me te herinneren.
Ik vind Lesley wel echt leuk haha
En die Sander ughhhhh
Wie noemt haar een slet dan?
Ik denk trouwens echt dat zij een typetje speelt
Hahahaha ik vind deze versie wel echt de aliexpress versie van die in thailand (??) Dat strand ziet er wel een beetje minder aantrekkelijk uit en die random grasvelden waar ze die dates ook hebben
Waarom schoppen ze die Shani niet die villa uit, programma wordt er ook niet leuker op zo.
Ach, dat boeit de deelnemers toch niet. Zo lang ze maar seks kunnen hebben. En dat kan immers overal, dus daarvoor hoef je niet naar Thailand
Hahaah ja dat wel!
Ik snao ook niet dat er geen regel is dat als er geweld wordt gebruikt iemand echt weg moet, vooral nadat er zoveel gezeik was over trash tv
AliEXpress on the beach