Ex on the Beach Double Dutch

Jorney is echt een bizarro yolanthe Cabau

Ben wel fan van Lesley verder.

10 likes

Ik vind Lesley een baas!

11 likes

Ik ook, en dat had ik niet verwacht in aflevering 1. Deze chick laat zich echt niet gebruiken door die gasten, ze houdt gewoon van seks en she owns it. Love it

10 likes

Yes helemaal mee eens, ook heerlijk dat ze helemaal geen sjoege gaf toen Shani tegen haar uit dr plaat ging.

3 likes

GA STAAN
blijft rustig liggen
IK TEL TOT 3
blijft rustig liggen
IK ZWEER JE
blijft rustig liggen

Unbothered zijn, en dan écht en niet zoals alle andere EOTBers claimen het te zijn, is zo powerful. Kan geen woede of agressie tegenop

39 likes

Hahaha ja en die Shani werd steeds bozer. Echt ik vind die Lesley echt een heerlijk mens.

1 like

Ja dat vind ik ook goed. Maar het gedrag van Shani maakte mij zo boos en ik vind echt dat geweld zwaarder gestraft moet worden. Was het niet zo in de Gouden Kooi dat als je geweld gebruikte je eruit werd gezet?

3 likes

Ze zien een kort lontje ook echt als een goede eigenschap​:roll_eyes::roll_eyes:
Ah ik ben ook echt fan van Lesley!

1 like

Haha ja geloof het wel, nie best. Ben ook fan van Lesley, echt schijt aan alles en iedereen

2 likes

Van welk programma was die linker ook alweer?

Wizzy Woppy

3 likes

Wat heeft Sem voor gekke bikini aan, een bandeau en dan 2 losse mouwtjes?:joy:

3 likes

Wat een genante vertoning die Sander, hij wil alleen maar horen of anderen m leuk/lekker/stoer vinden. En dan ben je 31?

Lesley wordt met de minuut leuker haha die uitspraken ook, dr gezicht spreekt boekdelen bij Sander

Sander zei trouwens in dit rumag filmpje ook dat ie dronken was toen ie het strand op kwam/bij de eerste ontmoeting met die meiden. Ben benieuwd of dat waar is

Sander is een pannekoek maar die boys zijn wel kinderachtig met hun engo zeg :joy:

5 likes

Zoo wat een kleutertjes haha, niet te doen! Met dat matras ook :roll_eyes::roll_eyes:

Hahah die voice over is zo droog.

1 like

Die Sander is echt niet oke. Ik verbaas me dat die boys hem nu niet neerknallen.

1 like

31

1 like

Sorry maar een vrouw op haar kont slaan die er niet om vraagt zomaar vind ik echt seksuele intimidatie. Eigenlijk ongelofelijk dat dit op tv mag zonder dat hij hiervoor gestraft wordt.

6 likes

Dit misschien :joy:

1 like