Ja idd na alle ophef over de Villa of wat was het. Vind dit net zo ver gaan hoor. Heb ook niet echt het idee dat mensen helemaal achter staan wat ze doen ookal doen ze alsof van wel maar kan ook aan mij liggen haha ik ben maar gestopt met kijken.
hahahahahaha EXtra drama
Niet eens meer ex on the beach, want die ene pannekoek was niet eens een ex.
Welke ‘wit geglazuurde, getatoeëerde spiermassa’ is next? Ipv ex
Ik erger me eraan ze iemand zien als ex (bij die plaatjes bij iemands naam) zodra er een keer sex (lees: penetratie) is geweest.
Soms zelfs niet eens dus. Want sommige exen die de zee uitkomen, hebben ze dan alleen een paar keer gedatet of alleen gezoend ofzo. Want dan is er nog “unfinished business”
Ik snap juist dat gezeur daarover niet zo. Zou het programma leuker zijn met alleen “echte” exen? Denk het nieee
Ja ik bedoel meer dat als ze in de villa ‘andere dingen doen’ ze geen exen zijn, maar zodra er penetratie is geweest opeens wel. Ik vind die focus op alleen penetratie = seks gewoon irritant.
Ja maar er doen best jonge mensen mee, vaak hebben die niet 5+ echte exen, laat staan iemand die mee wilt doen.
Is het al een keer gebeurd dat er iemand de zee uit komt gewandeld en dat de betreffende ‘ex’ er geen actieve herinnering meer aan heeft?
Waarschijnlijk niet want de ‘originals’ moeten een lijst doorgeven van mensen waar ze een lange relatie mee hadden, alleen sex en alleen gezoend met ook contactgegevens.
Ik verwacht dit bord bij EOTBDD productie in de hoop dat een ex meerdere exen in het huis heeft zitten… Wat een werk moet het zijn om met wat contact gegevens een cast bij elkaar te brengen… Zou Dusty alle vorige 90 op hebben gegeven?
Ik vind die Keanu ook zo een slappe hap, je komt er toch tussen als Lesley zo aangevallen wordt.
Sowieso vind ik Keanu slappe hap. Continue maar vertellen hoe lekker hij is, dat hij toestemming heeft gegeven om met Imke iets te doen (alsof Imke zijn bezit is) en na de ruzie toch naast Shani gaan slapen nadat ze hem in zijn gezicht had geslagen.
Ik ben wel blij dat de vrouwen zich nu uitspreken tegen Shani en dat haar gedrag echt niet goed is. Shani zoent ook met Odim terwijl die soort van met Jurney was. Shani doet me denken en van die popi-jopi types bij het uitgaan die zo luidruchtig waren om aandacht te trekken.
Ik vind het zooo raar dat Sander er ineens is… waren er geen exen meer? Echt werkelijk waar wat een bizar seizoen
Haha alles wat Keanu zegt gaat over seks. Volgens mij heeft hij nog nooit iets zinnigs gezegd.
Ook gewoon heel serieus en droog: ‘Ja zij is wel lekker. Ik ga haar wel neuken.’ ?? Oké
Net zoals Alessio
Ik kijk dit programma nu voor t eerst na wat scrollen door dit topic heen, ben met seizoen 3 begonnen.
Weet niet zo goed wat ik nu denk of moet zeggen…ik vind het geweldige entertainment maar ondertussen ben ik vooral in shock en vraag ik me af hoe zulke mensen echt bestaan. Lijkt een soort alternatieve wereld ofzo…dat je je zo durft te laten zien in al je ordinaire en ongegeneerde glorie…good for you I guess.
Het ergste vind ik die mannetjes die oprecht nog in de 18e eeuw leven en denken dat ze het sterkere geslacht zijn…echt waar plukken ze deze mensen vandaan?
Is dat nou echt dat Sander dat glas stukslaat op het hoofd van René van Rumag?
Ja ik las ook overal dat het geacteerd is maar vroeg me af waarom? Het seizoen is nog bezig? Moeten we hem allemaal gaan haten nu?