Ex on the Beach Double Dutch

Die Shani die steeds maar de vrouwen loopt te bedreigen, wat een vervelend mens

14 likes

Ik blijf me iedere keer verbazen over het niveau van dit programma :joy:

Welk niveau?

3 likes

Jurney en die nieuwe man waren volgens mij echt verliefd hebben nog steeds een instagram samen https://www.instagram.com/jurneyendavey/

4 likes

Shani net ook ā€œja het is ook wel een beetje Dusty z’n schuld, maar ZIJā€¦ā€ ofwel, Imke. Zo lelijk hoe ze compleet los gaat op de vrouwen en alleen maar lachen met de mannen ā€œoh ja we zijn (al zo lang) vrienden toch hihahoā€ :nauseated_face:

2 likes

Of ā€˜ik denk dat ik haar wel kan stoten’ met zo een droge stem

1 like

Mijn god wat IS dit

2 likes

Imke die lerares wil worden, serieeeus?!

3 likes

Lelijke tros hahaha maar ze gaan zo los pff

1 like

Die Shani is echt zo hypocriet. Helemaal afgeven op Imke, maar zelf zoent ze ook stiekem met Odim terwijl die met Jorney is/was.

11 likes

Kon niet maar ik moest wel een beetje om deze scheldpartij lachen

3 likes

Ik vind dat ergens niet helemaal hetzelfde… want wil jorney eigenlijk wel wat met hem? Dat is me niet echt duidelijk. Terwijl dat bij sem wel echt het geval is

1 like

Heb gewoon een half uur de hik gehad omdat ik zo hard moest lachen dat ze bij een huilende Sem, die getroost werd door Jorney, :musical_note:En mama zei: er zullen altijd sletten zijn :musical_note: hadden geƫdit

8 likes

Is sander 12 ofzo dat hij jurney op dr reet slaat en dan doet alsof het iemand anders is :joy::joy:

1 like

Ik had Shani echt allang op haar muil geslagen als ik in die villa zat.

Kijken jullie ook Meekijken Met…? Lesley was net aan de beurt en blijkbaar deelt ze sekspartners met haar gay best friend. :grimacing:
Ieder z’n ding, maar dat zou ik echt niet kunnen.

Haha ik was zo in de war, dat is een cover door Aafke Romeijn en als ik iemands muziek niet verwacht in een programma als EOTB :joy:

2 likes

Wow ik zie nu pas dat ze nog maar 20 is en dus even oud als ik :sweat_smile:

2 likes

Huh ik snap niet hoe haar lip is opgevuld. Op tv lijkt het alsof ze bijna geen ruimte heeft tussen lip en neus, maar aan deze foto te zien had ze dat wel. Is die ruimte dan door de filler opgeslurpt?

2 likes

Volgens mij draagt ze gewoon veel lippenstift en kleurt zie die ook buiten de lijntjes in

2 likes