Ik heb de video gekeken omdat ik intrigued was door dat voorstukje maar is inderdaad nep. René en Sander hadden dat van te voren bedacht als grap
Hebben jullie dat filmpje van RUMAG gezien, ik vond het wel grappig want ik geloofde het echt dat hij agressief werd. Goede prank juist.
Ja dat staat een paar posts hierboven
Ik vind het ook zo raar dat iemand waar je 1 x mee af hebt gesproken en wel “wat handelingen” mee gedaan hebt meteen als ex bestempeld word… heb je überhaupt zijn/haar ouders ontmoet? Meer dan 3 keer gezien? Weet je überhaupt iets meer over diegene dan alleen z’n piemellengte of weet ik veel…
Cringen jullie ook altijd zo hard als ze ‘gefrustreerd’ moeten doen wanneer de tablet ’ af gaat’??
Ik stel me dan altijd voor dat iemand van de productie zegt; “oke jongens, in 3,2,1…” Je ziet dan ook altijd wie er totaal niet kunnen acteren
Plus de stukjes daarna dat ze even nadoen wat voor geluid het maakt
HaaR zOu Ik WeL WiLLeN sToTeN
Hahaha hij zei ook altijd alles met een stoïcijnse blik
‘Ik zou mijn zaad wel in haar willen deponeren’
Die jorney had haar toch opgemaakt?
Jorney is echt een bizarro yolanthe Cabau
Ben wel fan van Lesley verder.
Ik vind Lesley een baas!
Ik ook, en dat had ik niet verwacht in aflevering 1. Deze chick laat zich echt niet gebruiken door die gasten, ze houdt gewoon van seks en she owns it. Love it
Yes helemaal mee eens, ook heerlijk dat ze helemaal geen sjoege gaf toen Shani tegen haar uit dr plaat ging.
GA STAAN
blijft rustig liggen
IK TEL TOT 3
blijft rustig liggen
IK ZWEER JE
blijft rustig liggen
Unbothered zijn, en dan écht en niet zoals alle andere EOTBers claimen het te zijn, is zo powerful. Kan geen woede of agressie tegenop
Hahaha ja en die Shani werd steeds bozer. Echt ik vind die Lesley echt een heerlijk mens.
Ja dat vind ik ook goed. Maar het gedrag van Shani maakte mij zo boos en ik vind echt dat geweld zwaarder gestraft moet worden. Was het niet zo in de Gouden Kooi dat als je geweld gebruikte je eruit werd gezet?
Ze zien een kort lontje ook echt als een goede eigenschap:roll_eyes:
Ah ik ben ook echt fan van Lesley!
Haha ja geloof het wel, nie best. Ben ook fan van Lesley, echt schijt aan alles en iedereen
Van welk programma was die linker ook alweer?