Ex on the Beach Double Dutch

Ik vind Harrie echt een leuke jongen qua karakter. Lekker een lolletje, komt op voor Viktor tegen Renan en laat zich niet meeslepen met het macho gedoe. Go Harrie! Zo lekker droog is hij haha

7 likes

Die Yasmine, waarom ging ze zo uit dr stekker op het laatst? Die chick is echt geschift volgens mij

2 likes

Ja ik vind Harrie ook zo grappig! Hij is ook vet grappig met Robin samen, beide van die droogkloten.

Ik denk dat iedereen vanzelf geschift wordt als je een relatie met Mezdi hebt gehad

11 likes

Het is wel zielig voor Viktor maar aan de andere kant had ze dit mijlenver moeten zien aankomen toen ze het bed deelde met haar ex in een tv-programma wat uit is op drama. Eigen schuld dikke bult denk ik :joy:

1 like

Waar haal je dit vandaan? Even snel googelen en ik vind dit: https://grazia.nl/showbizz/hoe-ziet-winky-wong-er-nu-11-jaar-later-uit

Wow ik niet

Oh huh wat een rare grap? Ik had het geliked omdat ik dacht dat het echt was.

1 like

Dan verwijder ik hem, wil ook niemand tegen het hoofd stoten hiermee.

wow ik dacht ook dat zij t was

Ik had m ook serieus geïnterpreteerd. Echt super grappig grapje: kijk dit Aziatische kind lijkt semi op deze Aziatische volwassene die er nu mega sexy uit ziet, laten we doen alsof zij het is want alle Aziaten lijken op elkaar hi ha ho.

Facebook…

3 likes

Inderdaad, bah.

eotbdd en temptation en intellectueel in 1 zin haha, nee dat kan nooit goed komen


Verder was Brody deze aflevering heel rustig, iets wat we niet gewoon zijn.
Renan voelt zich wel lekker, gewoon Viktor gebruiken tot er iemand leuker in de villa komt. (Dit was deels te verwachten, maar toch wel zielig).
Yasmin flipte wel helemaal op het einde, Mezdi was haar natuurlijk wel aan het uitdagen maar beheers je toch!

2 likes

Ik ben echt super laat, maar wtf is dit echt gewoon voor shit?!? Niet normaal al die mensen :joy:

2 likes

Ja hier stel ik mij ook vragen bij. Lena studeert rechten, dacht ik? Wel, veel succes met het vinden van een serieuze baan in deze sector!

1 like

Ik dacht dat ze juridisch doet (is mbo) maar als streven heeft advocaat te worden. Hoe dan ook een mooi beeld voor je toekomstige werkgever indd.

2 likes

Ben verliefd op Harrie haha

6 likes

Hahaha ja ik moest ook om hem lachen vanavond “ik ben zat en ik heb hier niks mee te maken”

6 likes

“Wie is Viktor?” Sorry, maar niemand is ZO gemeen?!
Was echt blij om te zien dat de jongens Viktor steunden, wel bizar dat Brody in vergelijking met Renan gewoon galant was… Renan wordt met de week gewoon erger, vond hem eerst wel lachen, maar nu heeft hij echt afgedaan.

10 likes

Haha en ook tegen Renan zeggen dat hij een frikandel is (omdat hij zo’n lul is). Love Harrie!

10 likes