Ex on the Beach Double Dutch

Ik had m ook serieus geïnterpreteerd. Echt super grappig grapje: kijk dit Aziatische kind lijkt semi op deze Aziatische volwassene die er nu mega sexy uit ziet, laten we doen alsof zij het is want alle Aziaten lijken op elkaar hi ha ho.

Facebook…

3 likes

eotbdd en temptation en intellectueel in 1 zin haha, nee dat kan nooit goed komen

Verder was Brody deze aflevering heel rustig, iets wat we niet gewoon zijn.
Renan voelt zich wel lekker, gewoon Viktor gebruiken tot er iemand leuker in de villa komt. (Dit was deels te verwachten, maar toch wel zielig).
Yasmin flipte wel helemaal op het einde, Mezdi was haar natuurlijk wel aan het uitdagen maar beheers je toch!

2 likes

Ik ben echt super laat, maar wtf is dit echt gewoon voor shit?!? Niet normaal al die mensen :joy:

2 likes

Ja hier stel ik mij ook vragen bij. Lena studeert rechten, dacht ik? Wel, veel succes met het vinden van een serieuze baan in deze sector!

1 like

Ik dacht dat ze juridisch doet (is mbo) maar als streven heeft advocaat te worden. Hoe dan ook een mooi beeld voor je toekomstige werkgever indd.

2 likes

Ben verliefd op Harrie haha

6 likes

“Wie is Viktor?” Sorry, maar niemand is ZO gemeen?!
Was echt blij om te zien dat de jongens Viktor steunden, wel bizar dat Brody in vergelijking met Renan gewoon galant was… Renan wordt met de week gewoon erger, vond hem eerst wel lachen, maar nu heeft hij echt afgedaan.

10 likes

Haha en ook tegen Renan zeggen dat hij een frikandel is (omdat hij zo’n lul is). Love Harrie!

10 likes

Volgens mij probeerde Mezdi Yasmine te beschermen en dat vond Lena niet leuk

1 like

Volgt iemand Lena op instagram? Met wie is zij nu samen (zie haar stories)? Is dit iemand uit EOTB?

Ja volg haar maar volgens mij is het niemand van eotb. Dacht eerst dat ze samen was met chivv van sbmg maar dat was alleen maar voor de show geloof ik haha

Ik vind Renan elke aflevering gemener worden en daarom ook steeds minder aantrekkelijk. Wat een stelletje narcisten hebben ze bij elkaar gegooid zeg. Wauw

2 likes

Hahaha ja zo grappig, ik moest ook wel even grinniken toen

2 likes

wow dat had ik 'r echt niet gegeven, ik dacht eerder 24 ofzo. Maar in d’r gedrag merk je het inderdaad wel, vind 'r ook heel ‘pleasend’ overkomen

1 like

hoe jong is Viktor dan wel niet

Haha op die leeftijd dacht ik ook helemaal volwassen te zijn, maar ik ben nu zóóó blij dat ik in die hoedanigheid niet op nationale tv terecht ben gekomen. En dan al helemaal zo’n programma. Er zijn filmpjes op de website van MTV te zien waarin Koen Kardashian de afleveringen elke keer samen met een deelnemer en diens vrienden/familie gaat kijken en ik vind het echt shockend hoe trots sommige ouders lijken te zijn dat hun kind het tot EOTB heeft geschopt. Dan kan je het de ‘kinderen’ bijna niet meer kwalijk nemen, maar toch.

5 likes

Ik verbaas me ook elke keer over die leeftijden. Zelf ben ik 24 en vind mezelf echt veeeeel jonger ogen ofzo. Ik kan mezelf echt niet met hun vergelijken. Op je 20ste al mega nepborsten, opgespoten lippen…

Lichamelijk dan. Geestelijk ben ik toch wel iets volwassener denk ik. :’)

10 likes

Eens! Ik heb echt het idee dat ze nog niet echt kunnen overzien wat de consequenties zijn.

4 likes

Ja, daar ben ik het ook mee eens!

1 like

Ja ik dacht van tevoren dus ook dat het ‘‘echt’’ om een ex ging, dus iemand waar je een relatie mee hebt gehad. Het kwartje viel erg laat bij mij haha.