Wizzy Woppy
Wat heeft Sem voor gekke bikini aan, een bandeau en dan 2 losse mouwtjes?
Wat een genante vertoning die Sander, hij wil alleen maar horen of anderen m leuk/lekker/stoer vinden. En dan ben je 31?
Lesley wordt met de minuut leuker haha die uitspraken ook, dr gezicht spreekt boekdelen bij Sander
Sander zei trouwens in dit rumag filmpje ook dat ie dronken was toen ie het strand op kwam/bij de eerste ontmoeting met die meiden. Ben benieuwd of dat waar is
Sander is een pannekoek maar die boys zijn wel kinderachtig met hun engo zeg
Zoo wat een kleutertjes haha, niet te doen! Met dat matras ook
Hahah die voice over is zo droog.
Die Sander is echt niet oke. Ik verbaas me dat die boys hem nu niet neerknallen.
31
Sorry maar een vrouw op haar kont slaan die er niet om vraagt zomaar vind ik echt seksuele intimidatie. Eigenlijk ongelofelijk dat dit op tv mag zonder dat hij hiervoor gestraft wordt.
Dit misschien
Die Shani die steeds maar de vrouwen loopt te bedreigen, wat een vervelend mens
Ik blijf me iedere keer verbazen over het niveau van dit programma
Welk niveau?
Jurney en die nieuwe man waren volgens mij echt verliefd hebben nog steeds een instagram samen https://www.instagram.com/jurneyendavey/
Shani net ook āja het is ook wel een beetje Dusty zān schuld, maar ZIJā¦ā ofwel, Imke. Zo lelijk hoe ze compleet los gaat op de vrouwen en alleen maar lachen met de mannen āoh ja we zijn (al zo lang) vrienden toch hihahoā
Of āik denk dat ik haar wel kan stotenā met zo een droge stem
Mijn god wat IS dit
Imke die lerares wil worden, serieeeus?!
Lelijke tros hahaha maar ze gaan zo los pff
Die Shani is echt zo hypocriet. Helemaal afgeven op Imke, maar zelf zoent ze ook stiekem met Odim terwijl die met Jorney is/was.