Ex on the Beach Double Dutch

Robin van de botsauto’s?

1 like

Haha ja die!! Vond hem wel lief overkomen op die date met Gloria, dat was hij ook toch?

En helemaal als je het vergelijkt met de rest lijkt ie nog een beetje normaal maar ja dat is ook niet zo moeilijk in deze groep

2 likes

Was dit harrie

Wedden dat ze de hele tijd net doen alsof Harrie komt zodat de kijkcijfers hoger worden en hij helemaal niet komt

3 likes

Want ze waren nog geen alfa-guy

Ja of hij komt dan pas volgende week om het spannend te houden

2 likes

Ik cringe nu al

2 likes

Nee dit was die gast die je halverwege de aflevering zo thuis klaar zag maken, die was veel te behaard voor Harrie. Ik denk dat Harrie helemaal niet komt :slightly_frowning_face:

Ieeeeww😂

2 likes

Ik ben vergeten te kijken, maar het lijkt alsof ik niks gemist heb :joy:

1 like

Haha ja ik vond het ook al opvallend, maar in het beginstukje van de volgende aflevering hoor je dat Sem met Sander heeft gezoend, dus wie weet.

2 likes

Imke doet toch Keanu en Dusty om en om

3 likes

Odim en Jurney hebben seks gehad, ze lijkt hem echt leuk te vinden. Odim is weggestuurd (was een superpower). Sander zijn ex is er en die van stash. En davey en shani hebben een relatie.

2 likes

Hmmmmm
In zijn instabio staat ook :palm_tree::shushing_face:
Nou ben benieuwd volgende week, zal wel weer een teleurstelling worden uiteindelijk :joy:

3 likes

Hahah dat dansje van de mannen :joy:
Verder blijft het echt zo heerlijk puberaal allemaal. Die meiden ook over de favo standjes en dat nadoen enz. Oh boy :sweat_smile:

2 likes

Het lijkt me wel lachen hoor, kom maar op met Harrie.

Ik kijk het trouwens steeds met mijn vriend en zijn enige commentaar gisteren was dat hij het haar van Sem altijd zo mooi vindt zitten :joy:

5 likes

Ik vind Sem haar haar ook heel mooi en ze heeft een mooi gezichtje

1 like

Dit zou ik echt heel grappig vinden :joy:

7 likes

Dat was toch een oude vent hahah

1 like

Omg hahaha dat zou wat zijn

2 likes