Ex on the Beach Double Dutch

Ik dacht eigenlijk en nu gaan ze onthullen dat dit een nieuwe ex is net nadat ze al die moves hebben geleerd. Dus zou het leuk vinden als het echt zo is.

1 like

Zodra ze begint te praten is er bij wel een soort error.

2 likes

ik vind die shani zo irritant en hypocriet, zij zit op alle mogelijke manieren in mijn allergie :roll_eyes:

6 likes

Jaaaa echt een vervelend mens, volgensmij vind niemand haar daar ook echt aardig? tenminste zie op instagram wel echt een clubje van die meiden nu, daar zit ze niet bij geloof ik :joy:

2 likes

Jullie hebben me overtuigd, ik ga alles van dit seizoen nu terugkijken, nu al zin in

5 likes

OMG ik heb dit weekend EONB ontdekt en ik ben echt verslaafd.

Maar ik ben wel geschrokken over “Meekijken met”. Ik heb de aflvering gezien met Shari en haar ouders, en ik vond dit echt verontrustend. Haar vader heeft haar ingeschreven en hij zat gewoon te smirken en lachen toen ze iemand aan het afslaan was. En echt zo een goedkeurende blik. Vond dat echt bizar…

5 likes

Ja shani leeft met allemaal enablers om zich heen lijkt het wel. Ook die broer en bestie die keihard juichend lachen bij alle aso dingen die zij doet :woozy_face:

2 likes

Ja he ! Ik was daar toch eventjes niet goed van.

1 like

Ik denk dat Shani heel erg onzeker over iets is dat ze zo de behoefte heeft om altijd aardig tegen mannen te doen. Ze wilt zo graag one of the guys zijn en ik merk dat de jongens ook een beetje bang voor haar zijn en geen conflict willen.

7 likes

Haha, vooral toen hij die flirtpoging deed bij Isidora. Daar wordt toch niemand warm van? Ze heeft hem echt gecurved.

1 like

Aah mn soundhound kan het nummer niet vinden, maar welk nummer is het als ze wakker worden! Het klinkt zo lekker chill, maar kan het echt niet vinden

ik geniet echt van Gloria, die is gewoon aan het chillen daar, net als Lesley ahahhaha

Volgens mij Snelle met In De Schuur!

3 likes

Ja!!! Echt dank, heb anderhalf uur zitten zoeken hahhaha

1 like

Met zang is natuurlijk is mooi maar de karaoke/instrumentale versie bestaat natuurlijk ook https://youtu.be/_vzVjfieAec?t=23

1 like

@JelaBerlijn die is nog beter

Maar ik schrik best een beetje van hoe Dusty doet? Constant die Sem bedriegen en dan spreekt ze hem aan, beledigt hij haar en zegt hij vet dwingend:“Geef me kus.”
heel toxic

10 likes

En Sem trapt er steeds maar weer in…

Vind het wel zielig af en toe om naar te kijken, ook zoals ze vol trots bijna zei dat Dusty 24 uur lang niets met andere vrouwen had gedaan. Goed, we zien natuurlijk maar een paar fragmenten maar zo met iemand spelen als ze zo duidelijk gek op je is. Aantal afleveringen geleden toen ze ruzie hadden zei hij ook: ‘je weet dat ik geen relatie wil’ maar misschien vraag ik te veel van deze 23-jarige als ik zou willen dat hij the bigger man was en d’r met rust liet.

Ik kijk naar een youtube channel genaamd Psychology In Seattle waar ze serieus ingaan op wat er wordt gezegd +gedrag per aflevering van 90 day fiancĂŠ en op een hele nette manier. De eerste psycholoog die zich waagt aan EOTBDD is wel een held.

6 likes

Oh wat lijkt me dat lastig om aan te moeten zien zeg… je kan eigenlijk niet echt blijven mengen, maar je wil haar het liefste aan de haren bij zo’n guy wegtrekken

@Blush ja en ik snap niet goed waarom? Vgm is het echt een rollercoaster van emoties in die villa daar

@JelaBerlijn Ja bizar gewoon, alsof het een prestatie is, 24 uur lang niet met anderen flikflooien. maarja, als je steeds terug blijft komen, maak je het ook wel makkelijk voor die dusty, die kan zn gang gaan en als hij zin heeft, komt ze toch wel bij hem terug…

2 likes

Ik ben nu aan het terug kijken, maar vind wel jammer dat odim weggaat. vooral omdat ik wel wilde volgen hoe het zou gaan verlopen tussen hem en Jørney. Ze leken wel echt oprecht voor elkaar te willen gaan.

En ik vind dat Danny nog niet echt iets heeft toegevoegd.

4 likes

Je ziet op die roddelkanalen op insta wel nog beelden dat Odim en Jørney nog samen zijn

3 likes