Ex on the Beach Double Dutch

Oeee waar?

1 like

Ik ga helemaal stuk om die meiden die die standjes voordoen. Lijken zo ook best gezellig met elkaar.

En heb nieuwe standjes geleerd, op handen en voeten door de woonkamer lopen heb ik nog nooit gedaan :joy:

1 like

Ehm juicechannel en fawrynotsorry delen er wel eens dingen over in hun story!

Zoveel liefde voor dr. Kirk Honda van Psychology in Seattle! Vind hem echt geweldig

1 like

Hoezo wil iedereen opeens met Sander? Is hij aantrekkelijker geworden omdat hij nu geclaimd wordt ofso?

6 likes

JA dit dacht ik dus ook!! Je zag in dat ‘voorstukje’ waar ze de aankomende ex laten zien ook voor een gedeelte dat gezicht van die nieuwe man. Lijkt precies op die dansleraar!

Ik vind Gloria ook zo grappig. Die is daar gewoon lekker op vakantie en geniet van alle sensatie. Jammer dat Odim weg is. Ik vond hem eigenlijk wel grappig, alleen dat achterlijke gebrul ga ik niet missen, maar ik vond hem qua ‘storyline’ (voor zover dat er is :joy: ) meer toegevoegde waarde hebben dan Danny. Snap die keuze dan ook echt niet.

4 likes

hahaha echt he! ik vraag me altijd af in hoe verre dit is ingefluisterd door de regiekamer…
wie gaat er nu beatboxxen op billen :joy:

3 likes

Zou de productie niet verwacht hebben dat ze Danny naar huis zouden sturen? Omdat hij zo teringsaai is…

6 likes

Ik denk het wel eigenlijk, aangezien bijna iedereen dacht dat Danny degene was die naar huis werd gestuurd… maarja, misschien volgt er nog drama met Danny. Zag al iets in die vooruitblik naar volgende week over Sem en hem.

1 like

Misschien omdat ze hem knap vinden? Ik ga eerlijk zijn, qua uiterlijk (hoofd vooral) is het ook wel mijn type haha, meer dan de rest van de jongens in de villa. Qua innerlijk daarentegen…

Lesley begint een Only Fans account. Ben benieuwd hoeveel van de cast er nog volgen…

1 like

Ik ken iemand via via via en die verdienen daar dus enorm veel geld mee. Alsin 20.000€ per maand. En dit is een onbekend persoon.

Kan me voorstellen dat hier echt veel geld mee te verdienen is.

1 like

Dan heeft diegene die ik ken misschien heel veel geluk.

Voor de rest ben ik het wel met je eens. Vind dit programma voor de rest ook wel zorgwekkend. Ik kijk het zelf graag maar mijn 16jarig nichtje kijkt ook en ik ga haar toch eens zeggen dat dit niet normaal is dat je zo snel seks hebt met iemand.

1 like

Hoezo is dit niet normaal? Er is geen standaard over hoe snel je seks met iemand mag hebben. Het enige belangrijke is dat beide partijen er in toestemmen.

33 likes

Ja ik vind dit persoonlijk wel.

Met iemand seks hebben om iemand anders kwaad te maken ( Harrie en Jamecia ) vind ik niet ok/

4 likes

Dat is een andere discutabele reden om seks te hebben. Hoe zou het volgens jou moeten dan?

Als je moet kiezen, met wie zou je een beschuitje eten?

• Dusty
  • Davey
  • Danny
  • Odim
  • Keanu
  • Robin
  • Sander
  • Dion

0 stemmers

Ik vreet nog liever het hele strand van Tenerife op eigenlijk

46 likes

Ik kan het niet goed verwoorden hoe ik het bedoel.

Voor mij is seks iets wat je doet met iemand die je aantrekkelijk vind, op verliefd bent, houd van. Niet om wraak te nemen op iemand anders. Ze zei ook letterlijk “ik had het met iedereen gedaan, maakt niet uit wie”.

Maarja jullie hebben gelijk, iedereen doet het toch maar hoe ze het zelf willen. Ik vind het zelf alleen een “slecht” voorbeeld.

1 like

maar als je eens wat verder kijkt he, vind je het dan ECHT een slecht voorbeeld of vind je het een slecht voorbeeld omdat ons is aangeleerd dat seks iets is waar je niet open over mag zijn? en iets is dat tussen 2 geliefden moet blijven? waarom moet dat? dat is ook maar gewoon bedacht uiteindelijk he.

15 likes