Ex on the Beach Double Dutch

Ja ik had het toch al gezien :weary::weary:

Die Shirley werkt nu ook voor zo’n kliniek die reizen naar Turkije organiseert voor plastische chirurgie.

2 likes

Ik vind die Robin wel schattig ofso

12 likes

Haha ik wilde dit echt komen zeggen

En my God wat is die Dusty toch een walgelijke gast in al z’n hoedanigheid haha

2 likes

Jezus deze mensen hebben echt anger issues

Die Isidora. Wat een vrouw :roll_eyes:

1 like

Sander blijft me verbazen

Ho shit wat kunnen deze schreeuwen naar elkaar :dizzy_face: echt niet ok hoe boos Sander wordt

Ik vind die villa dit jaar wel pure armoede vergeleken met vorige jaren.

1 like

Hoezo gaat Jþrney zo tekeer tegen Sander
 Maar heeft ze dusty nooit aangesproken op z’n gedrag die gaat nog respectlozer met sem om

4 likes

Ik denk dat Jurney gewoon nog steeds erg boos op hem is. En Dusty heeft wel eerlijk gezegd dat hij geen relatie met Sem wilt, meerdere malen. Vind Dusty wel erg een kwal, hoe hij Sander snitcht en volgende week geeft hij Shani een duw. Ik mag Shani niet, maar ga niet agressief doen tegen een vrouw.

2 likes

Wat een figuur is Dusty ook, lol. Ligt ie naast Imke en zegt ie “ja ik wil eigenlijk wel de rest van de vakantie naast jou wakker worden”. Nog geen 10 min later als ze weten dat er een nieuwe chick komt: “ja ik wil wel de 100 aantikken”. En uiteindelijk slaapt hij weer bij Sem.

En waarom heeft Sem maar één bikini?

Vraag me ook af uit welke kortingsbak Sander die vreselijke rode bril heeft gevist.

6 likes

Ik snap ook niet dat die vrouwen Dusty laten bepalen wie er bij hem slaapt, ze gaan weg als hij ze wegstuurt en ze komen terug als hij ze terugroept. Wat een manipulerende man.

5 likes

Heeft ze ook al eens gedaan. Ze ging toen niet supererg te keer maar zei toen wel tegen hem dat zijn acties echt niet kunnen. Was geloof ik toen hij met Imke gezoend had op date nadat hij Sem beloofd had dat niet te doen.

1 like

Ik heb ook elk jaar maar één bikini als ik er uberhaupt eentje in mijn maar kan vinden, is dat gek?

8 likes

Nee dat is niet gek en gewoon helemaal prima. Maar op tv valt het wel op omdat de rest er elke dag anders uitziet

Waarom zet iedereen zich zo voor lul op tv met al dat geweld?? Sander is echt een engnek en die ex ook, 100% ingrediënten voor een toxic relatie

2 likes

Ja dat is wel waar en zij heeft denk ik ook geen lastige maat

Nee joh das helemaal niet gek! Ik heb zelf ook maar eentje waarvan ik niet eens meer wat of die nog past, lol. Maar als ik na een jaar als dit op vakantie én op tv zou zijn dan zou ik me voor elk shot omkleden haha :joy:

Maar zo een bikinibroekje wordt na een dag toch ook vies, ik verschoon mijn ondergoed ook dagelijks. Helemaal strings, dan kan toch niet fris zijn na zoveel dagen?

Ze hebben daar toch wel een wasmachine

1 like