Ex on the Beach Double Dutch

Ja het kan kloppen wat je zegt. Ik zie dit waarschijnlijk gewoon anders. Het is dus mijn mening een geen raad om op te volgen :slight_smile:

@Tas het seizoen met Lesley heb ik nog niet volledig afgekeken. Ik zag nu ook dat een van de tweeling zwanger is, ik denk toch dat je ooit spijt gaat krijgen van bepaalde dingen. mijn kut moet gevuld worden, en daarna maken we ruzie is toch niet iets wat je kinderen later moeten vinden.

Ik vraag me af waar ik seizoen 7 kan bekijken ? Ik woon in Belgie en op MTV zenden ze het uit, maar alleen de recente afleveringen.

Ja dat laatste ben ik het ook mee eens! Zie helemaal geen meiden die van sex houden, tenminste dat blijkt echt uit 0 beelden van de sex zelf en al helemaal niet uit de uitspraken en redenen die ze geven om sex te hebben.

Ook al die opmerkingen van ja had het al beloofd en ja, je weet hoe het gaat als hij naast mij in bed kruipt, ja had eigenlijk geen zin maarja, gelukkig is er niks gebeurt. Oh en dat hele ā€˜hij’ gaat vanavond echt niks krijgen vond ik ook echt zoo dom, alsof het idd alleen om de man draait :sob:

1 like

Vraag me inderdaad af of deze meiden bevredigd/klaar gekomen zijn van de seks die ze hebben daar :thinking: Het ziet er weinig bevredigend uit

2 likes

Ja ze neuken allemaal als konijnen

1 like

Ik vind Robin dus echt een hele mooie jongen, die heeft alleen niet zoveel schermtijd.

Nee en beffen de jongens ook weleens? Volgens mij zijn zij alleen met zichzelf bezig

9 likes

In seizoen 4 werd met Robin en Stacey wel een keer vrij expliciet in beeld gebracht hoe hij haar oraal bevredigde, maar dat is inderdaad het enige voorbeeld dat ik zo weet.

Ja ik heb 't nu specifiek over Dasty en Keano, zij lijken me echt egoĆÆstisch in bed

10 likes

30 likes

En dat Sem dan vervolgens ook nog gewoon weer naar hƩm teruggaat he?! Meid die vent doet toch telkens wat hij zelf wil. Laat hem lekker links liggen

1 like

ā€œzal gloria blind worden?ā€

Haha die voice over is zo random

10 likes

Wat een engerd die Hakan

4 likes

Zo, Shirley is veranderd!

Zat zij niet in Temptation?

Wow wtf Shirley

Ja ik dacht al waar ken ik haar toch van

Ja met Damian!

2 likes

Straks komt dAmian ook nog

2 likes

Dit had ik ook, kon het alleen niet goed plaatsen. Zonde eigenlijk…

Aah nu zie ik het! Ik vind deze haarkleur haar alleen niet echt ophalen zeg!

1 like