Ex on the Beach Double Dutch

Volgens mij probeerde Mezdi Yasmine te beschermen en dat vond Lena niet leuk

1 like

Volgt iemand Lena op instagram? Met wie is zij nu samen (zie haar stories)? Is dit iemand uit EOTB?

Ja volg haar maar volgens mij is het niemand van eotb. Dacht eerst dat ze samen was met chivv van sbmg maar dat was alleen maar voor de show geloof ik haha

Ik vind Renan elke aflevering gemener worden en daarom ook steeds minder aantrekkelijk. Wat een stelletje narcisten hebben ze bij elkaar gegooid zeg. Wauw

2 likes

Ik moest zo lachen om dat commentaar toen Brody weer bad ging op dat balkon. ‘Zal Lena de hele nacht naar de Engelse tv hebben gekeken? en zal Brody een gespleten persoonlijkheid hebben?’

6 likes

Hahaha ja zo grappig, ik moest ook wel even grinniken toen

2 likes

Kom er nu achter dat Renske 18 is??? Nu snap ik ook beter waarom ze zo naïef is.

1 like

wow dat had ik 'r echt niet gegeven, ik dacht eerder 24 ofzo. Maar in d’r gedrag merk je het inderdaad wel, vind 'r ook heel ‘pleasend’ overkomen

1 like

hoe jong is Viktor dan wel niet

20!

1 like

Haha op die leeftijd dacht ik ook helemaal volwassen te zijn, maar ik ben nu zóóó blij dat ik in die hoedanigheid niet op nationale tv terecht ben gekomen. En dan al helemaal zo’n programma. Er zijn filmpjes op de website van MTV te zien waarin Koen Kardashian de afleveringen elke keer samen met een deelnemer en diens vrienden/familie gaat kijken en ik vind het echt shockend hoe trots sommige ouders lijken te zijn dat hun kind het tot EOTB heeft geschopt. Dan kan je het de ‘kinderen’ bijna niet meer kwalijk nemen, maar toch.

5 likes

Ik verbaas me ook elke keer over die leeftijden. Zelf ben ik 24 en vind mezelf echt veeeeel jonger ogen ofzo. Ik kan mezelf echt niet met hun vergelijken. Op je 20ste al mega nepborsten, opgespoten lippen…

Lichamelijk dan. Geestelijk ben ik toch wel iets volwassener denk ik. :’)

10 likes

Eens! Ik heb echt het idee dat ze nog niet echt kunnen overzien wat de consequenties zijn.

4 likes

Ja, daar ben ik het ook mee eens!

1 like

Ja ik dacht van tevoren dus ook dat het ‘‘echt’’ om een ex ging, dus iemand waar je een relatie mee hebt gehad. Het kwartje viel erg laat bij mij haha.

Ik vind het ook wel jammer dat het ook gewoon ons en scharrels zijn, maar anders zou het wel heel onrealistisch zijn als er iemand zoveel ‘echte’ relaties gehad heeft op deze best jonge leeftijden.
Maar wel is het natuurlijk wel misleidend omdat ze iedereen exen noemen


Wat vonden jullie trouwens van deze aflevering? Ik vond het niet zo bijzonder.
Alleen Harry love zn humor, lekker droog haha
Typisch weer dat er nog een ex van Robin erbij kwam en dat Stacy dan juist weg was. Wel nog ‘leuk’ dat hij braaf alleen ging slapen. Alleen als je de stukjes voor volgende week ziet :see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:
Verder viel mij op dat er dus nog geen enkele ex van Brody en Stacy in het huis zijn

2 likes

@Canvastas @eilandmeisje haha die blik van Stacy is inderdaad best eng, maar ik denk vooral dat het komt omdat haar nepwimpers heeel lang zijn dat dit haar blik helemaal verandert.

5 likes

Jaaaaa dit laatste, en die bewegingen erbij, BLUH. Ik MOET het ook altijd na doen om daarna echt van mezelf te walgen.

Ik kijk overigens echt uit naar zondagavond weer na de voorstukjes.

4 likes

Lena is toch een ex van Brody? Of heb ik dat verkeerd onthouden?

Ik dacht dat ze elkaar voor eotb niet kenden en hij daar op haar heeft mogen liggen en wat ‘fouilleren’.

4 likes