Ex on the Beach Double Dutch

Shirley van Temptation zit erin, hopelijk komt damian dan ook

Ze wil een normale vent… Kan ze t beste voor Robin gaan!

1 like

Wat is dit ook voor een date man waarom hebben ze geen kleren aan ik snap er wederom niks van

1 like

Die is er niet echt op vooruit gegaan zeg.

Ik vind Robin steeds leuker worden, hij zegt gewoon dat de vrouw kiest met wie ze wilt zoenen hij claimt haar niet. Ongelofelijk dat hij daar een uitzondering in is in een groep met debiele mannen

20 likes

Gadver hoe dusty haar ook claimt bij terugkeer in de villa. Door net te doen alsof ze een super hete date hadden. Zij stond er ook zo naast van : ehh…

5 likes

Er willen maar weinig mannelijke exen komen dat ze er elke keer ex loze mannen in stoppen.

Ja van damian

1 like

Zit je toch stiekem te lezen

1 like

Ja ik had het toch al gezien :weary::weary:

Die Shirley werkt nu ook voor zo’n kliniek die reizen naar Turkije organiseert voor plastische chirurgie.

2 likes

Ik vind die Robin wel schattig ofso

12 likes

Haha ik wilde dit echt komen zeggen

En my God wat is die Dusty toch een walgelijke gast in al z’n hoedanigheid haha

2 likes

Jezus deze mensen hebben echt anger issues

Die Isidora. Wat een vrouw :roll_eyes:

1 like

Sander blijft me verbazen

Ho shit wat kunnen deze schreeuwen naar elkaar :dizzy_face: echt niet ok hoe boos Sander wordt

Ik vind die villa dit jaar wel pure armoede vergeleken met vorige jaren.

1 like

Hoezo gaat JĆørney zo tekeer tegen Sander… Maar heeft ze dusty nooit aangesproken op z’n gedrag die gaat nog respectlozer met sem om…

4 likes

Ik denk dat Jurney gewoon nog steeds erg boos op hem is. En Dusty heeft wel eerlijk gezegd dat hij geen relatie met Sem wilt, meerdere malen. Vind Dusty wel erg een kwal, hoe hij Sander snitcht en volgende week geeft hij Shani een duw. Ik mag Shani niet, maar ga niet agressief doen tegen een vrouw.

2 likes