Shirley van Temptation zit erin, hopelijk komt damian dan ook
Ze wil een normale vent⦠Kan ze t beste voor Robin gaan!
Wat is dit ook voor een date man waarom hebben ze geen kleren aan ik snap er wederom niks van
Die is er niet echt op vooruit gegaan zeg.
Ik vind Robin steeds leuker worden, hij zegt gewoon dat de vrouw kiest met wie ze wilt zoenen hij claimt haar niet. Ongelofelijk dat hij daar een uitzondering in is in een groep met debiele mannen
Gadver hoe dusty haar ook claimt bij terugkeer in de villa. Door net te doen alsof ze een super hete date hadden. Zij stond er ook zo naast van : ehhā¦
Er willen maar weinig mannelijke exen komen dat ze er elke keer ex loze mannen in stoppen.
Ja van damian
Zit je toch stiekem te lezen
Ja ik had het toch al gezien
Die Shirley werkt nu ook voor zoān kliniek die reizen naar Turkije organiseert voor plastische chirurgie.
Ik vind die Robin wel schattig ofso
Haha ik wilde dit echt komen zeggen
En my God wat is die Dusty toch een walgelijke gast in al zān hoedanigheid haha
Jezus deze mensen hebben echt anger issues
Die Isidora. Wat een vrouw
Sander blijft me verbazen
Ho shit wat kunnen deze schreeuwen naar elkaar echt niet ok hoe boos Sander wordt
Ik vind die villa dit jaar wel pure armoede vergeleken met vorige jaren.
Hoezo gaat JĆørney zo tekeer tegen Sander⦠Maar heeft ze dusty nooit aangesproken op zān gedrag die gaat nog respectlozer met sem omā¦
Ik denk dat Jurney gewoon nog steeds erg boos op hem is. En Dusty heeft wel eerlijk gezegd dat hij geen relatie met Sem wilt, meerdere malen. Vind Dusty wel erg een kwal, hoe hij Sander snitcht en volgende week geeft hij Shani een duw. Ik mag Shani niet, maar ga niet agressief doen tegen een vrouw.