Ex on the Beach Double Dutch

Ik vond Shirley bij Temptation wel tof en dat is ze volgens mij nog steeds wel!

1 like

Ik vind dat ze te hard haar best doet om een i dont care houding te hebben. Ook in dit interview zeggen dat ze gemeen is, dat ze lomp het strand kwam oplopen, dat ze was gevallen op het strand. Dat ze niet van lichamelijk contact houdt vooral als mensen kijken. Je doet mee aan ex on the beach??

1 like

Ik vind Jurney steeds leuker worden, en ze is zo mooi vooral zonder makeup. KOmt dat ik ook uit een rijk gezin, haar vader ziet eruit als iemand die dure keukens verkoopt.

1 like

Wat een hoop jankerds dit seizoen zeg.

Ja vind ik ook. Vaak vind ik nep ook niet heel aantrekkelijk maar ik heb echt een girl crush op haar.

Ik identificeer me echt met Shirley als het gaat om sportiviteit, ook al toen tijdens temptation :v:

Volgensmij is ex on the beach een logische vervolg stap na temptation. Ik ging wat andere seizoenen kijken en zag toen Chiara, Shady en Yasmin voorbij komen.

Ja idd en in dat wereldje doen ze het ook nog allemaal met elkaar volgens mij haha dus je ziet dezelfde mensen overal

Angelica en Alex hebben ook allebei gedaan

Vergeet Mezdi niet :sob::joy:

3 likes

O ja klopt! Zijn date had trouwens wel iets weg van die Stash haha. Zelfde wenkies.

1 like

Hahaha ja, mijn vriend herkende hem gewoon meteen door die aparte manier van praten :joy:

Denk eerder dat hij coach/bekend wil worden op tv dan echt de liefde wilt vinden haha

3 likes

OERMAN hakan VERWENT :face_vomiting::face_vomiting:

4 likes

Ik schrik me toch altijd een partij als ik de instagram accounts die van de ( vrouwelijke ) deelnemers.

Die lijken daar echt totaal niet op ! Toch wel het bewijs dat instagram fake is.

Haha die nieuwe knul denkt echt dat ie heel wat is
Ook zo’n serieus verhaal over die scooter haha hooeee oud ben je (ja ok, 19)

1 like

Die nieuwe wat een sukkel. Maarja hij is pas 19…

Wtf is er mis met Dusty zeg?? Wat een idioot

3 likes

Die kneus laat z’n ware aard zien en iedereen wordt hem zat. Zou ook tijd worden

1 like

Ja ik hoop ook echt dat iedereen hem nu uitkotst, was echt niet normaal hoe hij shani bij haar nek(?) duwde

Toen Davey op hem afstormde riep ik KILL HEM :joy: