Ex on the Beach Double Dutch

Wat een figuur is Dusty ook, lol. Ligt ie naast Imke en zegt ie “ja ik wil eigenlijk wel de rest van de vakantie naast jou wakker worden”. Nog geen 10 min later als ze weten dat er een nieuwe chick komt: “ja ik wil wel de 100 aantikken”. En uiteindelijk slaapt hij weer bij Sem.

En waarom heeft Sem maar één bikini?

Vraag me ook af uit welke kortingsbak Sander die vreselijke rode bril heeft gevist.

6 likes

Ik snap ook niet dat die vrouwen Dusty laten bepalen wie er bij hem slaapt, ze gaan weg als hij ze wegstuurt en ze komen terug als hij ze terugroept. Wat een manipulerende man.

5 likes

Heeft ze ook al eens gedaan. Ze ging toen niet supererg te keer maar zei toen wel tegen hem dat zijn acties echt niet kunnen. Was geloof ik toen hij met Imke gezoend had op date nadat hij Sem beloofd had dat niet te doen.

1 like

Ik heb ook elk jaar maar één bikini als ik er uberhaupt eentje in mijn maar kan vinden, is dat gek?

8 likes

Nee dat is niet gek en gewoon helemaal prima. Maar op tv valt het wel op omdat de rest er elke dag anders uitziet

Waarom zet iedereen zich zo voor lul op tv met al dat geweld?? Sander is echt een engnek en die ex ook, 100% ingrediënten voor een toxic relatie

2 likes

Ja dat is wel waar en zij heeft denk ik ook geen lastige maat…

Nee joh das helemaal niet gek! Ik heb zelf ook maar eentje waarvan ik niet eens meer wat of die nog past, lol. Maar als ik na een jaar als dit op vakantie én op tv zou zijn dan zou ik me voor elk shot omkleden haha :joy:

Maar zo een bikinibroekje wordt na een dag toch ook vies, ik verschoon mijn ondergoed ook dagelijks. Helemaal strings, dan kan toch niet fris zijn na zoveel dagen?

Ze hebben daar toch wel een wasmachine

1 like

Ja maar ik geloof niet dat ze elke dag haar bikini in de wasmachine doet. Misschien wel hoor maar mij viel het ook op als enige bikini die ze elke dag draagt.

Ik vond het lief dat Davey en Shani hun bed aan Danny wilden geven.

Hygiëne is daar niet echt een hoge prioriteit.

1 like

Wassen jullie je bikini nooit in de douche?

2 likes

Ze slapen allemaal in elkaars kwijl, kots en cum lakens :nauseated_face:

5 likes

Ja joh ff uitwassen en weer dragen toch

1 like

Dat is ook zo, ik zou al niet aan het programma mee kunnen doen omdat ik op nieuwe lakens wil slapen als ik in een ander bed moet, ik vraag me trouwens heel erg af of ze daar wel condooms hebben of niet.

1 like

Net EOTB teruggekeken op de computer met groot beeld en Dusty zit echt helemaal onder de puisten, rug, borst, hoofd. Ik snap echt niet hoe hij al met 98 vrouwen naar bed is geweest want ik vind hem zo onaantrekkelijk. Uiterlijk én innerlijk. Ook in de vorige aflevering zat hij yoghurt te eten en dat hele mondje was helemaal vies wit. Bah. Hoe hij ook praat tegen Shirley echt zo ordinair. Snap niet dat vrouwen daar voor vallen.

Robin vind ik echt een leuke gozer, heel erg respectvol naar zijn ex toe en niet claimerig.

14 likes

Hij Dusty zich gedraagt kun je van alles over zeggen. Maar dat hij puisten heeft of andere uiterlijke kenmerken kan hij niet zoveel aan doen natuurlijk. Vind het ook wel naar om hem daar op te beoordelen want of je puistjes krijgt of niet, heb je vrij weinig invloed op

Ik heb zelf ook echt lang acne op m’n rug (maar ook op m’n gezicht) gehad en ben daar erg onzeker over geweest. En de littekens vind ik nog steeds moeilijk om te laten zien. Sommigen zijn gezegend met een mooie huid, anderen helaas niet. Maar ja daar kun je dus vrij weinig aan doen

17 likes

Ik vind Dusty ook allesbehalve aantrekkelijk maar dat op z’n puisten steken vind ik een beetje stom. Ja, het is niet mooi, maar het is ook een punt waar zoveel mensen mee strugglen en onzeker over zijn. Een oplossing ervoor is niet altijd makkelijk en/of snel en het knaagt écht aan je zelfbeeld (of het zo lijkt of niet).

Edit: wat ananas zegt, ik heb zelf ook jaren met acne geworsteld en het ergste was daarop gewezen te worden

3 likes

@Popsicle zegt toch ook niet dat hij er iets aan kan doen?

Ik snap ook niet waarom Dusty zo populair is bij die meiden, vind hem zo onaantrekkelijk en soms ook een beetje viezig, hoe die eet enzo idd.

11 likes

Ja dat was misschien wel lulliger neergezet dan dat ik bedoelde. Ik heb overigens ook last van keratosis pilaris op mijn rug hoor dus ik snap jullie opmerkingen helemaal. Maar het was meer een constatering dan een oordeel. Ik zeg ook niet dat hij er iets aan kan doen.

Het was eigenlijk een opeenstapeling van dingen dat ik hem gewoon een viespeuk vind. Maar dat is inderdaad zijn gedrag/streken/acties en ook wel zijn uiterlijk (en dan niet persé de puisten). @Ananas @sushi

2 likes