Dusty lijkt me ook iemand die ligt te ruften in bed en dan expres met de deken gaat wapperen
Op niets gebaseerd verder sorry
Dusty lijkt me ook iemand die ligt te ruften in bed en dan expres met de deken gaat wapperen
Op niets gebaseerd verder sorry
Hahaha ja en dan geeft ie ze een cijfer. Lig jij daar kostend in bed door de lucht en hij ligt trots naast je “wejoooo dit was echt een 10!!!”
Ik denk ook echt dat hij vrouwen enkel aan duwt. Niets bevredigende seks, door naar de 100!
Ik had trouwens het idee dat het muggenbeten waren wat je zag.
Verder vind ik hem ook zeer onaantrekkelijk hoor, maar niet daardoor. Z’n karakter vooral
Op aanraden van jullie ga ik gelijk na deze aflevering verder met seizoen 4
Wie hadden er nou allemaal seks op het laatst? Dusty met Sem en daarna…?
Sander en die ene meid met dat zwarte haar toch. Waar die ex van Sander helemaal te keer tegen ging. hahhahaha weet al die namen niet hoor
Stash ofzo toch?
Stash!
Ik vond Shirley bij Temptation wel tof en dat is ze volgens mij nog steeds wel!
Ik vind dat ze te hard haar best doet om een i dont care houding te hebben. Ook in dit interview zeggen dat ze gemeen is, dat ze lomp het strand kwam oplopen, dat ze was gevallen op het strand. Dat ze niet van lichamelijk contact houdt vooral als mensen kijken. Je doet mee aan ex on the beach??
Ik vind Jurney steeds leuker worden, en ze is zo mooi vooral zonder makeup. KOmt dat ik ook uit een rijk gezin, haar vader ziet eruit als iemand die dure keukens verkoopt.
Wat een hoop jankerds dit seizoen zeg.
Ja vind ik ook. Vaak vind ik nep ook niet heel aantrekkelijk maar ik heb echt een girl crush op haar.
Ik identificeer me echt met Shirley als het gaat om sportiviteit, ook al toen tijdens temptation
Volgensmij is ex on the beach een logische vervolg stap na temptation. Ik ging wat andere seizoenen kijken en zag toen Chiara, Shady en Yasmin voorbij komen.
Ja idd en in dat wereldje doen ze het ook nog allemaal met elkaar volgens mij haha dus je ziet dezelfde mensen overal
Angelica en Alex hebben ook allebei gedaan
Vergeet Mezdi niet