Ja iedereen gaat het ook altijd nadoen. Dat geluid is mijn wekker en ik zet echt iets van 10 wekkers ofzo altijd en vaak snooze ik nog. Lijkt me echt vermoeiend als ik dan iedere keer dat geluid moet nadoen
Zijn er nu steeds twee afleveringen? Of eerst herhaling van vorige week en dan een nieuwe?
Vanaf nu zal het wel de Harry-show worden
Iedereen is vandaag toch extra onverstaanbaar, toch?
Omg is Harry de hengst weer terug?
Ook al een āextraā kandidaat. Konden ze geen deelnemers krijgen die seizoen?
Snap echt niet wat die vrouwen in Harry zien
Harrie. Het is Harrie
OkƩ ik heb de laatste aflevering nog niet gezien, alleen de eerste 3 maar
-
Wat zijn Romee, Ayleen, Stevie en Jennifer allemaal chille chicks, met grappig commentaar en gewoon Chill. Vind hun echt allemaal top.
-
Wat HEERLIJK dat Luca weg moest dat brak ook gelijk die vervelende twee-eenheid met Joao die nu ineens veel minder kut is toen ze samen op randy gingen gangen was zo fucking triest. En aan die Lars missen we niks. En Church (haha) was toch alleen maar cringe
-
Echt door de goden geprezen dat dat Belgische viswijf Corona kreeg ze deed me echt te veel aan shani denken en het verpeste echt het hele programma
-
Wat is Randy een fucking icoon. Hoe ie het strand opliep, ik stierf. Die monoloog dat ie door een hele gespierde man was gezoend. Zijn en Jennifers reactie daarop. Het feit dat ie nu Jennifers bestie is
-
Zo zonder luca is Nick ook veel leuker, hij is wel leuk als ie met Randy is, gewoon aardig en niet zo raar vijandig.
-
Ik hoop dat Lynn ook nog oprot, die begint vervelend te worden.
Ik vind het echt top tot nu toe.
Haha zo heerlijk hoe invested je bent en er nog meningen over hebt ook. Ik vind het allemaal zo heftig dat ik het maar over me heen laat komen en dan in verwarring achterblijf
Hahaha ja ik kijk altijd met een vriendengroep dus dan discussiƫren we over alles wat we zien, maakt het veel leuker, plus grappig commentaar.
Had de eerste aflevering in mān eentje gezien door vakantie en dat vond ik zo saai toen, ben dan ook veel minder invested in de Aflevering.
Trouwens vonden jullie het ook zoān letdown dat ze zo dramatisch deden van er komt een nieuwe koningin met kroon en iedereen zo kijken van Omg wie komt er van de trap af lopen zo spannend en toen was het tired of hoe de fuck ze ook heet, met echt nul uitstraling, nul persoonlijkheid, nul drama ik dacht nu komt er echt een fucking EOTB legende naar beneden ik hoopte persoonlijk op Lisa of Elodie en toen kwam echt het tegenovergestelde van iconisch naar beneden.
Ah ik denk dat je mening over een aantal deelnemers heel snel zal veranderebn
Wat een overdreven reactie op Giovanna. Zou haar eerder geloven dan Harrie. Wat een kneus is dat zeg
Harrie is niet echt on fire
Wat een agressiefoās man. Niet normaal. De hele aflevering drama over of Nick en Lynn nou iets gedaan hebben of niet
@Noodle Harrie is niet echt veel in beeld geweest nee. Voor zijn doen is die nog rustig hahah
Echt wel heel agressief allemaal, dat ze dit dan ook mogen uitzenden met al die klappen die gegeven worden, vind ik ook eigenlijk bijzonder⦠Ik denk dat ik hier echt te oud voor wordt om te kijken, mijn god⦠Zou op zich ook nog wel een idee zijn om zulke agressieve mensen gewoon uit het huis te verbannen, maar goed alles voor de viewsā¦
Wat mij altijd zo verbaasd is dat ze allemaal zo makkelijk sex met elkaar hebben. Dan denk ik altijd: zijn ze niet bang voor soaās ofzo?
Volgensmij hebben ze allemaal moeten testen voor ze kwamen.
Ze komen vooral naar eotb om seks te hebben en worden idd getest op voorhand dus ik snap het wel haha
Ja oke. Maar het gemak waarmee ze sex hebben met iemand. Ik haal af en toe echt mn wenkbrauwen op.