Ex on the Beach Double Dutch

Dat is eigenlijk heel goed dat ze dat doen. Ik neem aan dat ze ook condooms hebben

1 like

Denk alleen niet dat die vaak gebruikt worden

3 likes

Ik keek gisteren ook nog Meekijken met Channah (wat Koen K eerst deed). Was ze dus bij Nick en zn vrienden/familie. Zegt hij ook echt zoiets van: ja ik moest me echt rustig houden want ik mag haar (Lynn) daar niet slaan.
Uhh zou je haar anders (zonder camera’s) dus wel slaan? Echt niet ok. En ook helemaal blij dat Romee het dan dus “voor hem” doet. Echt wtf, niet normaal

@Steady ik snap wel wat je bedoelt. Zoals Ivory die dan seks heeft met Lynn om Romee nog meer op te fucken. Dat kwam ook nog aan bod in dat meekijken met. Was dus echt een soort opgezet plan van Nick, Randy, Ivory en nog iemand geloof ik. Zodat Romee dus weer de pan uit zou flippen tegen Lynn

4 likes

Nee ook niet. Net zoals dat Romee haar aanvalt. Vind ik ook niet kunnen.

Blijft me elk seizoen weer verbazen dat ze mensen met zulke intens korte lontjes kunnen vinden

2 likes

Wie geloven jullie?

• Nick
  • Lynn

0 stemmers

2 likes

Ik snap niet waarom iedereen “maat” tegen elkaar zegt. :laughing:
romee tegen lynn: heb je hem geneukt maat?

:face_with_raised_eyebrow:

5 likes

Ik ben gewoon geïrriteerd door hun kort door de bocht definitie van ‘seks hebben’. Wat Nick zegt: ‘we hebben geen seks gehad maar ik ben wel gepijpt’ (of iets in die trant) klinkt voor mij als: we hebben geen seks gehad maar we hebben wel seks gehad.

10 likes

same, want dan is seks tussen 2 vrouwen volgen hen ook geen seks

1 like

Hahaha ja we hebben geen seks gehad, alleen gepijpt en gevingerd :joy:

3 likes

Ik snap jullie inderdaad.
In de poll doelde ik op penetratie, want dat is eigenlijk de discussie die (tussen de regels door) gaande is

2 likes

Ik houd van Jennifer en Stevie.
De rest is trash.

19 likes

Die stem van Anne is toch precies Michelle Bollen :joy:

1 like

Ik vind die Anne echt zo naĂŻef en dom hĂš. Niet te doen.

4 likes

Blijkbaar is sex daar dus alleen sex wanneer je all the way gaat? :laughing:

Toen Nick zo uit zn plaat ging en spontaan oversloeg met stem en al, ik moet daar gewoon om lachen. Je ziet zn kwaadheid en hij ontploft nog net niet als een kwade pikachu :laughing:

1 like

Ik vraag me elke week weer af waarom ik kijk, maar het is een soort ongeluk waarvan je niet weg kan kijken. Wat een mensen zeg. Romee heeft echt serieuze woedeproblemen en ik haat het dat ze altijd andere vrouwen aanvalt en het aandeel van die gasten negeert.

11 likes

Waarom sekst Ivory altijd met z’n sokken aan

5 likes

Dus die nieuwe ex had eerst een soort relatie met de beste vriendin van Taier??? Lol, goede vriendinnen ben je dan

4 likes

Ik loop nog 1 episode achter, moet 5 nog zien maar mijn meningen blijven staan.

FUCK DIE BASIC BITCH TIRED echt waarom heeft zij een kroon en het recht om iemand weg te sturen en stuurt ze dan ayleen weg, die echt 80% van mijn kijkgenot was. Ze had ons allemaal een plezier moeten doen en haar saaie zelf moeten wegsturen, echt nul verhaallijn of leuke opmerkingen in die meid.

Love nog steeds Ayleen. Kijk, viel me even tegen dat zij en romĂ©e ineens loyaliteit aan fucking Harry gingen tonen en zo heel big gingen doen maar ja iedereen maakt wel eens een fout en eerlijk, het is toch genieten hoe Ayleen Joao echt in haar broekzak heeft met die pikstraf en “ik heb me nooit meer een turk gevoeld dan nu toen hij klaagde dat hij zich geen Braziliaan meer voelde. gewoon alles wat zij zegt ga ik stuk om, echt fuck tired

Stevie en Jennifer zijn nog steeds unproblematic faves, hou van hun vriendschap en comments. Queens.

Eerlijk, ik vond die houding van RomĂ©e tegenover Giovanna heel cringy, bij haar voelde het ook nepper dan bij alyeen en sowieso kort lontje maarja ik hou van deze chick, ze is gewoon grappig en ik vind het fantastisch dat ze zo’n tyfushekel aan Lynn heeft, want same!!!

Ik hoop dat lynn heel snel oprot, wat een kutheks is dat. Snap dat alleen Giovanna haar mag. Vind Giovanna wel een cutie en lullig hoe haar ontvangst was, geloof ook helemaal niks van Harry’s verhaal denk dat zij best slim en leuk is. En knap, de tieten uit Istanbul zijn goed gelukt.

Heerlijk hoe alles ff instorte voor nick , maar hoe lynn zichzelf daar de hele tijd mee ging bemoeien en hem in de douche ging lastigvallen, echt zo fucking triest. Echt trash die meid. Wel echt grappig dat Nick niet boos kan worden en dan zo heel awkward gaat piepen. Vind anne echt een klassieke Simp, ze doet me aan Sem de simp van vorig jaar denken, zo’n week type die keihard geplayed gaat worden door elke man.

Love love love Randy. Ja sorry, wat een cutie. En een A+ stoker, hoe hij ivory influisterde om met lynn te gaan douchen om romee boos te krijgen, geniaal. Heerlijk die hele scùne. Daarvoor kijk ik. Vind Ivory ook een heerlijke cringelord die echt gewoon alleen voor z’n eigen pik gaat, kan ik waarderen.

Vind het wel leuk dat Harry terug is, al heeft ie al met twee meisjes in bed gelegen zonder te neuken. Jammer, ik wil z’n muziekje horen

Mis ik nog iemand? Nee toch. Zin in de volgende ep.

15 likes

Eens van begin tot eind!

1 like