Kan ik eotb seizoen 8 afl 1 ergens gratis kijken? ik krijg op mtv alleen ‘nieuwste aflevering’
Ik was even helemaal in de war omdat ik dacht dat dit een B&B update was van je.
daar heb ik ook Heel Veel Meningen over
Ik weet niet meer waar maar ik had gelezen dat Ayleen corona had en dus net zoals Luca en die andere jongen weer terugkomt Ik vind Tahir ook heel saai, hoop dat zij en Lynn snel weggaan.
Nooo mtv ligt eruit
jaa grrrrrr
Jennifer die gewoon even gezellig met Stevie en Ivory komt praten en niet doorheeft dat ze seks hebben hahahaha love hun vriendschap
Ik vind die Luca toch wel zo’n onaantrekkelijke, saaie gast.
Oh mannn ik vind het zo kut hoe die vrouwen (Romée en Ayleen) alleen maar boos worden op andere vrouwen. Wat een agressie joh, ze zoeken gewoon een excuus om te kunnen vechten. En die Luca wordt elke keer ontzien, word dan gewoon een keer boos op hem. Vind het echt ongemakkelijk om naar te kijken
Ivory had wel zijn sokken uit dit keer!
Ja ik ook… Snap gewoon niet waarom ze alles op de vrouwen richten en niet eens even verhaal halen bij de mannen… Zag dat Luca ook bij Rumag zei dat hij ook soms reacties aan het uitlokken was… Leuke gast ben je dan…
Echt een stel onzekere wijven die goedkeuring willen van mannen. Geef die Luca lekker een stoot op zn kaak.
Daar schijn je betere orgasmes van te krijgen
Ik kom sowieso niet klaar als m’n bedpartner z’n sokken aan houdt. Als ik iets erg vind is dat het.
Dat MTV dit geweld wil uitzenden. Ik heb een hekel aan Ivory en Luca, zij gaan express met Lynn flirten zodat Romee haar aanvalt, dat is toch niet normaal. De jeugd kijkt hiernaar en Romee en Aylin zetten zichzelf vooral voor schut met hun geweldadige gedrag. Lynn sloeg niet terug maar ze zullen maar de verkeerde tegenkomen.
Ik denk echt dat jongeren die in hun tienerjaren in seksprogrammas komen, want dat zijn ze gewoon, dat dat ook niet goed voor hun ontwikkeling is. Romee en Aylin komen echt achterlijk over, ook toen ze de aflevering terugkeken met Channah.
Ook dat Harry dan maar vet overdreven met Ayleen loopt te tongen, halve droogneuk sessies houdt voor Anne haar neus, hij Ayleen letterlijk op bed “gooit” en gaat zoenen, terwijl Anne in de badkamer is. Zodat zij de “hints” begrijpt en weggaat, ipv normaal tegen haar te zeggen dat hij er klaar mee is oid. Echt zo niet volwassen
Ik denk echt dat de productie dit tegen ze zegt, ook dat van Ivory vond ik ook heel typisch dat hij zo ging stoken. Normaal is het denk ik overdag zo dat het chillen bij het zwembad is en in de avond een feestje en dat er daar dan drama kan ontstaan. Maar MTV zo veel mogelijk drama. Het is pestgedrag wat ze promoten naar de kijkers. Hoe ze Lynn en Giovanna hebben behandeld kan echt niet
Ja dit jaar merk je echt wel heel erg dat de productie een bepaalde richting op wilt, als in wie wat moet doen en zeggen op dat moment.
Vooral Nick die was zooo nep boos, ging echt helemaal stuk zo slecht geacteerd haha
Ik heb er hardop om gelachen. Die gast implodeerde bijna.
Iedereen heeft het over de agressie van Ayleen en Romee, maar die Belgische tattoo meid die nu terug is is echt nog een stapje erger. Jezus zeg.
Maar vind niemand het ook fucking raar dat Luca zegt dat ie wakker werd omdat iemandaan z’n pik zat en hij dacht dat het Romee was die naast m in bed lag en waar ie mee geneukt had maar dat het toen Jennifer was die daar aan zat? Dat is toch echt niet oké? Is gewoon aanranding goed ze leken het zelf allemaal geen issue te vinden maar toch. Stel je voor dat Harry ineens aan de kut van Stevie zou zitten terwijl zij met ivory in bed ligt en denkt dat hij het doet. Dan zou niemand zo chill reageren denk ik