Ayleen en Romee vonden Channah blijkbaar gemeen doen tegen ze met Kijken Met, maar ik vind dat wel tof van Channah. Dat ze het gewoon eerlijk tegen ze zegt en niet bang voor ze is.
Romee was laatst op mijn werk en van die grote bek op tv was echt niks te bekennen, vond haar juist heel lief. ![]()
Ja dat geloof ik wel hoor. Denk ook dat het extra kut geedit is voor haar, dat een leuk/lief moment er expres uit wordt geknipt en er bij die interviews door de crew enorm gestookt wordt om dat bitchy imago hoog te houden.
Maar zij heeft toch zelf een paar keer uitgehaald in 1 vakantie? En wat ze zei is toch ook raar: ze ging de vrouwen bedreigen omdat Luca met ze vreemdging. Dat is toch de omgekeerde wereld? Omdat ze daar populair was en Harry en Ayleen achter ze had voelde ze zich gesterkt, en dat vind ik zo naar eraan.
Ik vind het ook wel bizar dat MTV de mensen die zo agressief zijn en vechten er niet uit gooit. Die Romee is echt niet goed, hoe vaak is zij al wel niet op mensen (lees: andere vrouwen) afgevlogen om ze te lijf te gaan.
Lynn die aan het eind van de aflevering zegt dat ze echt een taalnazi is ![]()
Lynn heeft blijkbaar tweetaling vwo gedaan, had ik ook niet verwacht maar ze is denk ik slimmer dan ze overkomt
Wie had dat gedacht. Toch nog liefde ontstaan op EOTB.
Dacht exact hetzelfde haha, maar liefst 3 koppeltjes
Heh 3?!
ik dacht alleen tahier en lakeisha
wie dan?
Op het einde kwam Joao nog terug maar Tcheuche niet meer. Zou die dan al naar huis gestuurd zijn?
Leuk dat Lakeisha en TaĆÆr nog samen zijn ![]()
En waar was Stevie ineens op het einde? Zij liep niet meer op het strand ![]()
Corona las ik!
Hier stond wat ik vanavond ging eten. En had niks te maken met Ex in the beach. ![]()
Haha wat
Verkeerde topic ![]()
Ik zat al te zoeken naar een soort cryptische boodschap ![]()
Ik zou op de middelbare school zoooo bang zijn voor Ayleen en Romee
Ik zou nog steeds bang zijn, ƩƩn verkeerde blik en die meterlange nagels zitten in je oogbal