Ex on the Beach Double Dutch

Ja en had ze dat niet eerder ook gedaan bij Ivory?

4 likes

Oh echt?

Ja het lijkt mij eigenlijk echt niet oké. Ik vind haar verder heel leuk, en misschien zijn ze allemaal wel helemaal van de yolo enzo maar dat het zo lachend uitgezonden werd vind ik wel opmerkelijk. Zeker in deze tijd is het toch raar om te doen alsof dat normaal/gepast gedrag is en niemand die erop aangesproken wordt alleen een beetje lachend van hahaha. Kijk sowieso geen voorbeelden voor de jeugd in dit programma :older_woman:t2:, maar ik vind wel een verschil zitten in vrijwillig seks hebben op tv met allerlei mensen en dit uitzenden en er zo lacherig over doen.

Snap dat ze wss enorm dronken was, en dan schat je dingen anders in en ik heb zelf vast ook wel eens iets ongepast gedaan, maar dit is wel nog een stapje verder dan dat vind ik, is toch echt aanranding.

4 likes

Ja volgens mij een keer toen Stevie en Ivory bezig waren en Jennifer toen ook zo grappend aan zijn lul zat. Ik vind het ook maar vreemd. Maar sowieso hoe seks in dit programma naar voren komt; seks is enkel penetratie, seks wordt ingezet om anderen jaloers te maken en het lijkt niet te gaan over het genieten van seks maar kunnen zeggen dat je seks gehad hebt. Maar goed, ik word te oud voor dit programma denk ik.

7 likes

Ik denk dat dit seizoen in de tijd van nu ook echt niet meer kan. Vrouwen vallen vrouwen aan als hun man vreemdgaat. Als een man vreemdgaat is het een foutje en een vrouw heet een hoer. Pestgedrag naar Lynn, Giovanna en vandaag Anne. Ik was heel blij dat Joey voor haar opkwam en er iets van zei. Dreigementen die worden geuit naar andere vrouwen. Mannen die expres met vrouwen neuken om een gevecht te veroorzaken en niet voor vrouwen opkomen. Een vrouw die ongevraagd aan een man zijn lul gaat zitten.

Is dit niet alles waar we anno 2022 tegen vechten?? Waarom wordt dit voor de jeugd uitgezonden en maakt de productie misbruik van het lage IQ van de deelnemers en jutten ze ze op?

7 likes

Ik snap dit dus ook echt niet, heb weer zitten kijken met daarbij de gedachte waarom kijk ik dit… Want als ik dit kijk, zorgt natuurlijk voor kijkcijfers en steun ik het programma op deze manier te blijven bestaan…

Dat er geen ophef over komt vind ik apart, qua alles wat er nu in de media gaat waar we allemaal iets van vinden. Dit programma lijkt nog even gedoogd te worden. Ben Romee echt helemaal zat qua agressiviteit… Bij MTV the challenge worden mensen ook uit huis gegooid als ze fysiek geweld gebruiken, want daar staat MTV niet achter. Blijkbaar in Nederland wel als het om Ex on the Beach gaat…

Ayleen en Romee vonden Channah blijkbaar gemeen doen tegen ze met Kijken Met, maar ik vind dat wel tof van Channah. Dat ze het gewoon eerlijk tegen ze zegt en niet bang voor ze is.

5 likes

Romee was laatst op mijn werk en van die grote bek op tv was echt niks te bekennen, vond haar juist heel lief. :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ja dat geloof ik wel hoor. Denk ook dat het extra kut geedit is voor haar, dat een leuk/lief moment er expres uit wordt geknipt en er bij die interviews door de crew enorm gestookt wordt om dat bitchy imago hoog te houden.

1 like

Maar zij heeft toch zelf een paar keer uitgehaald in 1 vakantie? En wat ze zei is toch ook raar: ze ging de vrouwen bedreigen omdat Luca met ze vreemdging. Dat is toch de omgekeerde wereld? Omdat ze daar populair was en Harry en Ayleen achter ze had voelde ze zich gesterkt, en dat vind ik zo naar eraan.

6 likes

Ik vind het ook wel bizar dat MTV de mensen die zo agressief zijn en vechten er niet uit gooit. Die Romee is echt niet goed, hoe vaak is zij al wel niet op mensen (lees: andere vrouwen) afgevlogen om ze te lijf te gaan.

5 likes

Lynn die aan het eind van de aflevering zegt dat ze echt een taalnazi is :smiling_face_with_tear:

5 likes

Lynn heeft blijkbaar tweetaling vwo gedaan, had ik ook niet verwacht maar ze is denk ik slimmer dan ze overkomt

1 like

Wie had dat gedacht. Toch nog liefde ontstaan op EOTB.

3 likes

Dacht exact hetzelfde haha, maar liefst 3 koppeltjes

Heh 3?! :joy: ik dacht alleen tahier en lakeisha

wie dan?

Op het einde kwam Joao nog terug maar Tcheuche niet meer. Zou die dan al naar huis gestuurd zijn?

1 like

Leuk dat Lakeisha en Taïr nog samen zijn :heart_eyes:
En waar was Stevie ineens op het einde? Zij liep niet meer op het strand :thinking:

Corona las ik!

3 likes

Hier stond wat ik vanavond ging eten. En had niks te maken met Ex in the beach. :joy: