Ex on the Beach Double Dutch

Ja same. ik vind Elias dan weer enorm underrated dit keer, had ik echt niet verwacht.

Wil eigenlijk vooral Dion zien, maar denk dat hij te goed is om terug te komen.

1 like

Die heeft ook een vriendin en misschien ook een kind

2 likes

:smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

4 likes

Wat?

1 like

Klinkt zo gek, heeft misschien ook een kind.

1 like

Zijn vriendin heeft een miskraam gehad en ik weet niet of ze daarna nog zwanger is geweest van Dion maar ik zag wel een kindje op haar insta. Dus daarom misschien

1 like

Het oudere kind is van haar ex (Davey), maar ze is inmiddels zwanger.

2 likes

Ah, fijn voor haar

1 like

Pfoe wat is Elias een Pipo zeg. In zijn vorige seizoen vond ik hem nog wel leuk, maar nu is hij echt een rare vogel

1 like

Hoezo?

Vind hem juist de normaalste zo ongeveer

4 likes

Ik vind hem ook wel meevallen, maar ik cringe echt elk moment dat Ivory in beeld komt 🫄

8 likes

Hij doet tenminste wel aardig maar er komt geen zinnig woord uit hem. Alleen maar chainboy , stoute koning blabla

3 likes

Wat vinden jullie van dit seizoen? Ik vind het wat gemoedelijker dan de seizoenen met yasmin en de terrortwins. Het valt mij een beetje tegen hoe agressief Lesley doet tegen Dusty, door de groep tegen hem op te zetten. Ik vind Ayleen echt zo agressief en irritant en Luca ontzettend manipulatief

3 likes

Love Ayleen door haar accent. Maakt me niet uit wat ze zegt, ik vind het ook.

11 likes

Hebben ze nou serieus Quentin gestrikt voor dit seizoen. Die man is 33? Jongste deelnemer is volgensmij 20. Wtf.

3 likes

Ik vind het vooral saaaaaai, er gebeurt zo weinig en er is alleen maar drama om niks.

De laatste aflevering allemaal boos dat Yara Dusty aftrekt onder de tafel, want vies, naast ons, blabla, terwijl ze allemaal continu lopen te krikken in kamers waar ook anderen liggen

4 likes

Haha ik vind die vooruitblikken voor de reclame altijd zo grappig ā€œzal de stoute koning niet meer kunnen praten? Blublubluā€

4 likes

Die ouders van Luca hebben echt gefaald met de opvoeding van hun zoon.
Wat een manipulatieve onverschillige kleine bitch

LOVEEEE STEVIE ECHT :heart_eyes:

2 likes

Echt verschrikkelijk.

Maar ook hoe die gasten doen alsof de vrouwen een eigendom zijn… Die Dylan bijvoorbeeld. Gatverdamme.

En het boeit niemand iets maar tegelijkertijd zijn ze allemaal binnen no time op hun teentjes getrapt :woman_facepalming:t3:

3 likes

Ik zou echt heel graag een paar vorige seizoens terug kijken. Iemand een tip waar dit kan ?

Ik woon in Belgiƫ, wil hiervoor liever geen streaming abbo nemen. Ik kijk nu op streamz.

2 likes