Dr zit een heel medisch team volgens mij. Die letten er wel goed op.
Nog een reden voor mij om niet mee te doen. Ik word hier in Nederland al gek zonder zonnebril, kan slecht tegen de zon en fel licht.
Zo moet je het niet zien?! wie is dan de zwakste schakel
Ja serieus als ik mijn zonnebril vergeet en ik moet >30 minuten buiten spenderen en het licht is fel of de zon schijnt koop ik er altijd een, anders word ik gek haha. Daarom heb ik echt 5262 zonnebrillen
Maar eh wat dacht je van … de hitte, het gebrek aan eten, de ratten, de regen enzzzzzz. 10000 redenen om niet mee te doen hahahaha
Ik vind Eva eigenlijk ook echt een betweter. Lijkt me niet een leuk eiland om te zitten
Ja ook al zou ik er ene paar duizend euro voor krijgen. Niks voor mij dit. Hartstikke leuk om te kijken, maar zelf meedoen? Hell fucking noo
“Als dit zus en zo gaat dan zit ik gewoon in de samensmelting hoor”
Vriendin het is aflevering 2.
Ik vind het zo raar dat iedereen ‘Thomas Berge’ bij zijn artiestennaam noemt, ipv Chiel/Giel
Mij lijkt niemand leuk om mee op een eiland te zitten. Inclusief mezelf
Hahaha wtf er zijn nog nooit zoveel kookproblemen geweest geloof ik
Ik denk dat meer mensen hem kennen als Thomas Berge, dus waarschijnlijk daarom.
Ohhh ik kan echt niet tegen die Rob. Wat een kneus (die geus)
Hahah ik zag even die nachtbeelden en dacht oh misschien is er seks. Maar dat zijn programma’s van een ander kaliber
En dat op het eiland van Rob Geus.
Dit indd
HOE DAN omgggg
Hahahaha gaat lekker op Duivelseiland.
Ja ik begrijp waar het vandaan komt, maar ze zitten daar als persoon en niet als artiest. Onderling noemen ze hem ook thomas. Ik zou in een identiteitscrisis geraken ofzo
Ze noemde Ronnie flex ook Ronnie en niet Ronnel. Of Polska … lijkt mij ook niet zn echtr naam haha.
Ik vind het altijd zo random hoe ze tegen een brief aanlopen. * Hmmm even wat eten zoeken HUH KIJK WAT TOEVALLIG EEN BRIEF!!! Precies waar ik eten zocht op dit hele eiland!! *