Expeditie Robinson #2

Ben ik de enige die het echt super ongemakkelijk vindt om Rob Geus zonder shirt te zien?

5 likes

Volgens mij heeft zij zich nog even flink opgemaakt vlak voor die tijd en gewoon nog niet met dr hoofd onder water geweest. Of waterproof.
Of ze heeft het mee weten te smokkelen haha

1 like

Ik hoop dat Jaap blijft, vind hem echt zo’n lieve goedzak.

8 likes

Jaap is cured :full_moon_with_face: haha
Ah ik vind het wel echt sneu als hij eruit moet want ik vind hem liefff

1 like

Ik weet nog een paar jaar geleden met de onbekenden mochten ze drie persoonlijke spullen meenemen. En een vrouw had toen een knuffelbeer mee en die had ze helemaal volgepropt met make-up en snoep hahaha

11 likes

Ja. Vind al die haantjes altijd het vervelendst

nou voor mij jaap > anita hoor (om erin te blijven)

1 like

Beetje nutteloze frustratie, maar ik vind het zo irritant dat ze dit soort proefen een duel noemen, was vorig jaar ook zo. Een duel is per definitie tussen 2 personen.

14 likes

Maar nu al een plek voor de samensmelting? Zal wel weer een addertje onder het gras zitten dat diegene z’n plek moet verdedigen

1 like

Huh wat een sukkels nou weer, ga die emmer vullen

Of dat diegene in zn eentje op een stinkeiland moet gaan zitten tussen de ratten

Het is gewoon zo dat degene die het langste op duivelseiland blijft rechtstreeks doorstroomt naar de samensmelting, net zoals Zimra toen.

Ja precies zoiets inderdaad

Ohjaaaa zimra! Die verbaasde toen ook echt iedereen

4 likes

Ja ben erg benieuwd als ze Jaap (of als ze iemand anders wegstemmen) Of hij dan nog naar duivelseiland mag of naar huis moet?

Erger we al wel aan wat mensen:

• shary ann- die zeurt dat ze niet tegen prikkels kan.
  • marianne- die nu al plannetjes beraamd voor na de samensmelting

Rob bedoelt het allemaal goed volgens mij, maar is niet zo handig bezig.

5 likes

Yesssss rijk

1 like

De broer van Tim Hofman bedoel je

26 likes

Ja hahaha ze dachten dat die al acht weken thuis was ofzo. Maar er zullen wel mensen afvallen van duivelseiland en weer nieuwe bijkomen en uiteindelijk eentje overblijven denk ik.

1 like

Spannuuuuund

Kenden jullie de naam rijk?

Ik bedoel Tim, Sam … en Rijk

1 like