Expeditie Robinson #2

Ja dat dacht ik ook idd. Ik kan me nog steeds die Tanja herinneren, die in 2011 of 2012(?) wekenlang in haar eentje in die grot zat. Volgens mij had zij uiteindelijk ook gewonnen toen. En idd Zimra of Danny ook superlang in hun eentje op duivelseiland

3 likes

En Bertie niet te vergeten natuurlijk

2 likes

Sorry hahaha

Tanja zat er 9 dagen geloof ik! Zimra ook zoiets, die kende heel t alfabet van voor naar achter en A=1 want wat moet je anders
Zimra zelfs 16 dagen!!

2 likes

Ik erger me er zo aan als ze twijfelen om oude mensen die absoluut niks toevoegen aan een proef erin houden ‘voor de sfeer’
Een proef winnen dat is goed voor de sfeer

7 likes

Die vlechtjes :sob::smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik zou alleen maar zwarte kleren meenemen want als je zo op zo’n bankje zit krijg je toch een mega zweetreet

1 like

Ik hoorde iemand zeggen ik wil nog niet weg.
Vorig jaar waren er nu al 4 vrijwillig naar huis

22 likes

Dionne valt zo niet op? Vergeet steeds dat ze meedoet

17 likes

Goed idee zwarte kleren met 40+ graden als je in de volle zon proeven moet doen hahah

1 like

Nee duh voor de eilandraad

1 like

Heeft iemand de stemmen bijgehouden?

Wat ik wel vreemd vind is dat er niemand verbrand. Ik zou binnen 10 min zo rood zijn dat mn hongerige meede kandidaten denken dat ik een kreeft ben.

9 likes

Haha check dit

4 likes

Teske had in een video gezegd dat ze echt 100 keer per dag zonnebrand krijgen

4 likes

Als het goed is hebben ze zonnebrand beschikbaar. Heeft Teske een keer verteld in een Q&A.

1 like

Oh nou ook goed dit

2 likes

Bye bye Anita

1 like

Anita houd haar hoofd steeds zo alsof ze een hond is waar je een piep geluid naar maakt.

7 likes

Oh oke, ook prima inderdaad